Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG: Yleistä keskustelua

Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Jokohan toi 15tunnin kuherruskuukausi bf3:n kanssa olisi ohi..? :) Hyvä peli ,mutta en ikinä voisi kuvitella pelaavani sitä yli 600h ;) voisin illalla tulla kanssa katsomaan mägin puolelle! :)
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Yritän itekin illalla päästä kentille. Pitkästä aikaa vapaapäivä duunista eikä tarttis stressata, toisaalta olis maailman huonoin syy ryypätä tänään ja lähteä baariin, että saapas nähdä.

Tänään kans voisin Magin ladata pleikkaan. Eipä oo viikkoon tullut sitä pelattuakaan.

Niin Tuku: Ryypätä voi siis oikeesti kotonakin, niinkuin ymmärtääkseni aika moni tästäkin porukasta sitä tekee. Ainakin satunnaisesti :D
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Olipa mukavat mätöt lähes kolmen ryhmän voimin illalla, lupailee hyvää synttäreitä varten. Toivottavasti huhut pitävät paikkansa ja salaperäinen Mr. Z tekee paluun kentille lauantaina, saattaisi jopa innoittaa suklaajunan ennätysmittoihin. Killicatin kanssa jäi sen verran hampaan koloon, että toivottavasti pääset illalla paikalle.

Ai jäi? Enköhän mie sinne kentälle ilmaannu iltasella. Neuvotellaan sitten vaikka haulikoilla ;)

-KilliCat-
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Tulipa pitkästä aikaa oltua linjoilla. Vähän nauratti, kun ensimmäinen kommentti mitä kuulin liittymisen jälkeen, oli "vompatti, jaa, täällä on jotain uusiakin pelaajia". Hiukan pisti kyllä naurattamaan, mutta eipä ole tullut vuoteen pelattua kun varmaankin 5-6 iltana. Aika paljon näköjään porukka vaihtunut, mutta olihan siellä tuttujakin kasvoja kuten M-Arkku, ltUrban, Traject0ry, Lauri-fin-, pouget, jne.

Hauskaa oli ja Sver näyttää edelleen jylläävän. Jopa niin kovasti, että KFS:n pojat joutuvat keksimään uusia tapoja huvittaa itseänsä. Noh, muiden esimerkkiä seuraamalla koitin pysyä mukana :)
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Loppuillan/aamuyön pelien riemuksi: Tahmaisten tattien arvoitus

Oli aika muuttaa taas opiskelijaboksiin joululoman päätyttyä. Ensimmäistä kertaa kuukausiin MAG tulille, ja uusi vihreä Dualshock 3 -ohjain käyttöön.
Jossain vaiheessa iltaa ohjain kuitenkin ilmoitti akun olevan loppumaisillaan. No enpä ollut latauskaapelia muistanut ottaa mukaan, mutta hätä ei ollut tätä suurempi -
minullahan on kaksi vanhaa Sixaxis-varaohjainta tallella. Pölyiset, mutta muuten hyvinkin siisteinä pidetyt, ainakin vuoden käyttämättä olleet ohjaimet olivat odottamassa
uudelleenkäyttöönottoa. Ei muuta kuin varaohjain käteen ja pelaamaan, mutta hetkinen... (Mukana olleet pelitoverit kyllä kuulivat käyttökommenttini chatissa)

Mitä h*******ä ohjaimille on voinut tapahtua? Antaa kuvien kertoa. Tästä saatiinkin sitten väsyneenä väännettyä väsynyttä läppää.

Näytä liitetiedosto 8440

Näytä liitetiedosto 8441

Näytä liitetiedosto 8442

Näytä liitetiedosto 8443
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Mukavat pelit oli kyllä taas, me innokkaimmat lopeteltiin tuossa viitisen minuuttia sitten. Kuten Counter-Snipen kuvista voi päätellä, niin touhu alkoi käymään vähän turhan tahmaiseksi. Kolme ryhmää taisi olla aika pitkäänkin liikenteessä ja päästiin pelaamaan piristävän tiukkoja saboja ja kaappauksia. Synttäreitä odotellessa.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Onko MAGilla vielä kuinka iso pelaaja porukka? Itse olen ollut tauolla nyt jo puoli vuotta ja taitaa toiset samanlaiset tulla täyteen ennen kuin pääsen uudelleen pelaamaan. Harmittaa kun ei pääse pelaamaan. Välillä olen täällä käynyt seurailemassa mitä pelistä puhutaan ja ainakin KonsoliFINin porukat tuntuu tätä peliä pelaavan.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Onko MAGilla vielä kuinka iso pelaaja porukka? Itse olen ollut tauolla nyt jo puoli vuotta ja taitaa toiset samanlaiset tulla täyteen ennen kuin pääsen uudelleen pelaamaan. Harmittaa kun ei pääse pelaamaan. Välillä olen täällä käynyt seurailemassa mitä pelistä puhutaan ja ainakin KonsoliFINin porukat tuntuu tätä peliä pelaavan.

Onhan sillä. KFS klaanin pelaajia on suurimmillaan linjoilla torstaisin ja perjantaisin. Itse olen paikalla lähes joka arki-ilta mutta yleensä perjantaina ja lauantaina en ole pelailemassa.

Kansainvälisesti pelaajia on runsaasti ja hyviä matseja tulee vastaan. Tosin välillä tulee liikaa tuhoamis matseja mutta vaikka sen karsii pois jonotuksesta niin pelejä tulee tasaiseen tahtiin. Keskimäärin 2-4 min saa odottaa uuden ottelun alkamiseen.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Lauantaina tulen ainakin itse taas lämmittelemään syntymäpäivä matseja varten.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Pitänee sitten hankkia MAG uudelleen pelihyllyyn. Jos sitä pääsisi myllyttämään joskus ja verestämään samalla muistoja.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Viimeksi tätä tuli pelattua, kun "virallinen" armeijoiden kierros oli tehty. Kyseisen paluun jälkeen peli vaan jostain syystä jäi tuli BF3, Skyrim ja työkuvioita, tuossa tunti pari aikaa käväisinkin linjoilla ja pettymys oli karvas. Kussakin pelimuodossa vain noin 10-30 pelaajaa per puoli :/

Eli kauas on menty syksyn lukemista saati, sitten julkaisusta. Uskollisesti odotin jonotuksella noin 30 minuuttia, mutta sitten iski kyllästyminen ja peli takaisin koteloon. Toivottavasti nyt sentään synttäri-illassa jengiä riittää puolin ja toisin, sillä kaikki muut MAG:n jälkeen pelaamani räiskinnät ovat jättäneet allekirjoittaneen kylmäksi ei esimerkiksi BF3:n 12vs12 tunnu miltään :(

Seuraavaa "magia" odotellessa......
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

tuossa tunti pari aikaa käväisinkin linjoilla ja pettymys oli karvas. Kussakin pelimuodossa vain noin 10-30 pelaajaa per puoli :/

Eli kauas on menty syksyn lukemista saati, sitten julkaisusta. Uskollisesti odotin jonotuksella noin 30 minuuttia, mutta sitten iski kyllästyminen ja peli takaisin koteloon.

Itse pelailen pääsääntöisesti 21 jälkeen. Silloin ei ole saboon odotusaikaa juuri ollenkaan, mutta kaappaus ja domi on tuurista kiinni kauan joutuu odottamaan. Perjantai ja lauantai ovat pelaajamääriltään parhaat päivät.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Jep, mitä nyt olen muutamana edellisenä viikonloppuna pelaillut, niin kyllä se KFS:n 2-3 ryhmän aula aina n. 0-10 minuutissa pelin saa. Domia tosin ei ole kauheasti pelailtu, kun sen lagiaaminen on yleensä kuumottavaa. Mutta kaappaukseen ja varsinkin saboon löytyy pelit nopeasti.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Tulkaahan kaikki kynnelle kykenevät kentille pyörimään. 10 on nyt ryhmässä ja lisää kaivataan.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Valitettavasti tänään en pääse paikalle.

Sen verran vinkkiä kaipaisin taisteluun että esimerkiksi tänään monta kertaa vihollisen kanssa yhteenotossa sai tulittaa vihollista kohtaan ihan mielettömän määrän kuteja mutta sitten pistää pari kutia takaisin ja se on siinä vaikka health olisi sata (ja kaiken lisäksi käytössäni on teräsliivi). Mikä auttaisi voittamaan viholliset? Onko vihollisilla tuo healt 125 kun saa pistää kuteja niin paljon?

Ainakin jatkossa yritän suojautua enemmän ja löysin tuon perkin että saa healthmittaria isommaksi. Käytössäni on AG-94, Kurtis 45ACP, lääkintätarpeet, teräsliivi ja tunnistimenhäiritsin.

Toivoisin kokeneemmilta pelaajilta neuvoja.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Tähtää päähän, hommaa maksimiterveyspisteet ja uhraa kanoja lag-jumalille.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Sen verran vinkkiä kaipaisin taisteluun että esimerkiksi tänään monta kertaa vihollisen kanssa yhteenotossa sai tulittaa vihollista kohtaan ihan mielettömän määrän kuteja mutta sitten pistää pari kutia takaisin ja se on siinä vaikka health olisi sata (ja kaiken lisäksi käytössäni on teräsliivi). Mikä auttaisi voittamaan viholliset? Onko vihollisilla tuo healt 125 kun saa pistää kuteja niin paljon?

Suojat auttavat tässä pelissä kohtalaisen vähän. Pelaajat olivat tehneet testejä, ja jos muistan oikein, niin aina hypyllä korkeampaan armoriin (ei siis plusarmoreita huomioida) kestää 1-2 osumaa enemmän (rynnäkkökiväärit oli kokeilu aseena.) Raskaampi armori puolestaan hidastaa liikkumista huomattavasti, mikä tekee sinusta helpommin osuttavan.

Periaatteessa on kahden tyyppisi "tappaja" pelaajia. Toiset pelaavat 2-4cc kevyillä panssareilla, hyppivät kentillä, hakkaavat itseään maahan ja ylös kolmiolla ja pysyvät kokoajan liikkeessä. Tämä tyyli onnistuu keskivertopelaajia ja sitä huonompia pelaajia vastaan kuin rasvattu. Ongelma tulee siinä vaiheessa kun on hyviä pelaajia vastassa, jotka ottavat sinut hollille hypitpä sinä siellä kentällä kuinka nopeasti tahansa.

Sitten tulee se toisen tyyppinen "tappaja" pelaaja, joka pelaa 6-8cc panssarilla (väitän, että on hyvin hyvin harvinaista pelata 10-12cc panssareilla ja olla killing-machine.) Tälläinen pelaaja pelaa enemmänkin sijoittumisella. Olet koko ajan jonkun törpön tai laatikon selustassa ja käytät ehkä 4x tähtäintä ja ammut yläruumisosumia. Toisin kuin ylemmällä kuvailemallani pelaajalla, voit luottavaisin mielin lähteä "reiluihin" 1vs1 tilanteisiin, koska sinulla on riittävä armori ja ammut yläruumisosumia ja hädän sattuessa pääset yleensä vielä sen törpöttimen taakse piiloon, minkä nyt ikinä kentästä löydätkin. 6-8cc armorilla liikkuminen on kuitenkin niin hidasta, ettei välttämättä kannata lähteä vihollisten selustaan puukottelemaan, koska luultavasti olet joko yhtä nopea kuin vihollinen tai hitaampi.

Jos kuitenkin kumpikaan pelityyli ei vielä näytä onnistuvan suosittelen vain keskittymään niihin muihin aspekteihin pelissä. Annat suojatulta, herätät porukkaa, korjaat ym. Tähtääminen parantuu itsestään pelituntien karttuessa.

Viimeinen lyhyt neuvo: 1vs1 tilanteissa pysy koko ajan liikkeessä, käytä kolmiota jos otat liikaa osumaa, älä missään nimessä lopeta tulta panosten loppuessa vaan vaihda pistooliin. Katso pelaajakorttiasi ja katso onko sinulla silverbullet ribboneita. Jos ei, niin huomaat jo, ettet ammu tarpeeksi pääosumia. Ne tiputtavat kuitenkin huomattavasti nopeammin kuin vartalo osumat.

Ps. Käytäthän äänenvaimenninta.

Edit. Kaikilla on 120hp, se kranusuojan kanssa on must have perkkejä pelasitpa miten tahansa.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Pitkä teksti jossa hyviä vinkkejä.

Kiitokset vinkeistä. Joo tosiaa headshotit ovat vähäisiä joten täytyy panostaa niihin. Voisi vaihtaa tuon teräspanssari ballistiseen kudokseen.

Olen sellainen rauhallinen etenijä joten pitää enemmän varata aikaa tähtäykselle.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Kiitokset vinkeistä. Joo tosiaa headshotit ovat vähäisiä joten täytyy panostaa niihin. Voisi vaihtaa tuon teräspanssari ballistiseen kudokseen.

Olen sellainen rauhallinen etenijä joten pitää enemmän varata aikaa tähtäykselle.

Headshotit on nykyään pakollisia jos meinaa vähänkin pärjätä, magin pelaajayhteisö on kuitenkin muovautunut parin vuoden aikana siihen pisteeseen ettei kentillä pyöri enää kuin kovimmat pelaajat.

Kannattaa myös liikkua kokoajan kun ammut, mutta kuten monessa muussakin pelissä niin ei siihen auta kuin harjoittelu ja jossain määrin parhaat kamat ja lagi. :D

Itse taas tykkään pitää kevyintä armoria, pääsee huomattavasti nopeammin liikkumaan.

Edit: Sharkoselta tulikin jo liuta hyviä vinkkejä.
 
Ylös Bottom