Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fDiamond
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Hakua Kaikki !

Korjataan, kyseessä oli siis yhden kisan voitto :P ei sentäs koko kisan voittoa :P
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Kaipaisin peliseuraa Mario Karttiin... Itse olen pelannut vasta pari päivää, eli jos löytyy aloittelijoita niin pistäkääs friend codea tänneppäin, kaikki saa lisätä mut jos kertovat oman friend codensa...
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Itse olen vanha konkari SNES:sin mario kartissa ja nyt hankkimassa DS:lle sitä huomenna mahdollisesti. :cool:

Nyt ihan mielenkiinnosta kyselen teiltä, että onko suomessa tarpeeksi pelaajia ihan kunnon 8 pelaajan kilpoihin. Ja löytyykö ylipäätänsä porukkaa tarpeeksi? Kun kovin on pienet piirit tälläkin foorumilla. :confused:
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Hattiwatti sanoi:
Itse olen vanha konkari SNES:sin mario kartissa ja nyt hankkimassa DS:lle sitä huomenna mahdollisesti. :cool:

Nyt ihan mielenkiinnosta kyselen teiltä, että onko suomessa tarpeeksi pelaajia ihan kunnon 8 pelaajan kilpoihin. Ja löytyykö ylipäätänsä porukkaa tarpeeksi? Kun kovin on pienet piirit tälläkin foorumilla. :confused:
Nettipeliähän pystyy pelaamaan vaan neljä pelaajaa. Nelinpelit kyllä saa melkein joka päivä aikaan jos vaan siihen on halua. Kyllä niitä pelaajia löytyy.
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Hattiwatti sanoi:
Itse olen vanha konkari SNES:sin mario kartissa ja nyt hankkimassa DS:lle sitä huomenna mahdollisesti. :cool:

Nyt ihan mielenkiinnosta kyselen teiltä, että onko suomessa tarpeeksi pelaajia ihan kunnon 8 pelaajan kilpoihin. Ja löytyykö ylipäätänsä porukkaa tarpeeksi? Kun kovin on pienet piirit tälläkin foorumilla. :confused:

Kyllä pelaajia löytyy Suomen maastakin jonkin verran, mutta toki enemmänkin saisi olla. Joten tervetuloa kerhoon, mikäli pelin päätät ostaa.
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

DODII! Nyt on Mario Kartti hankittu! Eli eikun haasteita. Meitsi voi pöristää perässä hissukseen. :P Eli haasteita vaan.
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Öh, olikos se nyt niin että nuo yksinpelin saavutukset vaikuttaa nettipeleihin myös? pitäisi varmaan hankkia tykimpi kartti alle. :P Häviöö pukkaa ku kaikki menee niin lujaa. :(
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Hattiwatti sanoi:
Öh, olikos se nyt niin että nuo yksinpelin saavutukset vaikuttaa nettipeleihin myös? pitäisi varmaan hankkia tykimpi kartti alle. :P Häviöö pukkaa ku kaikki menee niin lujaa. :(

Yksinpeli ei vaikuta mitenkään paitsi että nimen perässä näkyy tähdet mutta se ei vaikuta muuten mitenkään. Ota autoksi EGG1, se on nopein auto, vaikka eniten vaihtiin vaikuttaa sneikkaus. harjottele sitä. Ei pidä luovuttaa! Otetaanko uudestaan jos eaglekin tulee mukaan?

Edit, youtubesta löytyy varsin hyödyllisiä videoita sneikkauksen harjoittelemiseen hakusanoilla mario kart ds snaking
 
Ylös Bottom