Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fDiamond
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Harayu sanoi:
Olisi ollut helppoja voittoja tiedossa, kun en ole pelannut pitkään aikaan.

No tuota ei kannata ikinä uskoa harayun suusta...

Olipas pelit, melkein voitin baby parkissa. Noh, kyllä täältä vielä noustaan. Pitäisi kurimuksen kanssa katella noita ajolinjoja ja muuta.
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Itseasiassa se piti hyvinkin paikkansa, en ole vähään aikaan pelannut ja pelaaminen oli sen mukaista, eli tökki ja pahasti.

Aika nopeasti olet kehittinyt kyllä ottaen huomioon, että et ole peliä kovin kauaa omistanut edes. Lupaavin Kartti tulokas 2007 sanon minä :)
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Kiitos, Tulee pelailtua melkein joka päivä nykyään. Pyrin koko ajan parantamaan ajoani, näköjään se alkaa tuottaa tulosta.
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Ötzi sanoi:
Kiitos, Tulee pelailtua melkein joka päivä nykyään. Pyrin koko ajan parantamaan ajoani, näköjään se alkaa tuottaa tulosta.

Kyllä ja jos jaksat jatkaa koko ajan, niin se paranee entisestään. Meillähän on olemassa epävirallinen Suomen ennätys lista noista time trial ajoista tuolla NinWi-Fissa, että saisit sinnekin aikojasi listoille jo varmaan, mutta sivut ovat olleet jo hyvän aikaa päivitystauolla :(
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Yuu..Tos miu FC: 0816 - 6515 - 9499 .....Nimi: Tonttu.....millo hakua ?
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Hattiwatti sanoi:
olisko täällä karting kuskeja liikkeel tänää.

Onhan täällä. Lisäsin sut ja me ollaan Tontun kanssa valmiina wifissa odottamassa sinua :) Muista lisätä mun koodi ellet ole jo.
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Vieläkö löytyy peliseuraa? Voisi tuossa ysin aikoihin pelata jos on porukkaa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Jaahas että Mario Kart kisa olis tarjolla.. no mikäs siinä.. en ole kun kerran kokeillu wifillä pelittää ja hävisin niukasti :) no omat tiedot on tässä: JaBBeQ 017275-181059.

voishan sitä tuossa klo 21 paikkeilla koittaa jos ketään on pelittämässä.. täytyy eka lisäillä nuo kaikki kaveri koodit tuolta etusivulta ja lisäilkää ihmeessä minutkin jos joku haluaa.

-JQ
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

JaBBe Q sanoi:
Jaahas että Mario Kart kisa olis tarjolla.. no mikäs siinä.. en ole kun kerran kokeillu wifillä pelittää ja hävisin niukasti :) no omat tiedot on tässä: JaBBeQ 017275-181059.

voishan sitä tuossa klo 21 paikkeilla koittaa jos ketään on pelittämässä.. täytyy eka lisäillä nuo kaikki kaveri koodit tuolta etusivulta ja lisäilkää ihmeessä minutkin jos joku haluaa.

-JQ
Lisäsin sut. Lisääthän sinäkin mut? :)
Koodi: 425262 953536
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Lisätty on Eagle :) vois tunkee kanssa koodeja tonne erilliseen DS-kaverikoodi palstalle.. päivittelen sitten aikanaan.. vielä on alottamatta Animal Crossing.. jospa sitä joskus tyyppäisi ja jos kenties jäisi koukkuun :D
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Sitä minäkin vähän ihmettelen.. tosin eipä ole monta ihmistä minun koodiani rekisteröinyt.. kenties näyttää ainoastaa Eagle olevan listalla joka on rekisteröinyt:eek:
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Kiitoksia peleistä JaBBeQ. Voitot mulle 3-1-0. Minulla oli hauskaa, toivottavasti sinullakin. Joskus uudestaan? :)
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Eagle sanoi:
Kiitoksia peleistä JaBBeQ. Voitot mulle 3-1-0. Minulla oli hauskaa, toivottavasti sinullakin. Joskus uudestaan? :)

Kiitoksia vaan.. hupaisaa oli.. Erittäin hauska peli varsinkin kavereiden kera.. Enemmän olisi kaiketi ollu säpinää jos olisi enemmän porukkaa ollut.. voiko tuossa muuten ainoastaan 4 pelaajaa pelata samaan aikaan?:confused: kauhea lössi turnaus olisi hauskempi mutta tuskimpa on sellaista:D
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

JaBBe Q sanoi:
Kiitoksia vaan.. hupaisaa oli.. Erittäin hauska peli varsinkin kavereiden kera.. Enemmän olisi kaiketi ollu säpinää jos olisi enemmän porukkaa ollut.. voiko tuossa muuten ainoastaan 4 pelaajaa pelata samaan aikaan?:confused: kauhea lössi turnaus olisi hauskempi mutta tuskimpa on sellaista:D
Juu, 4 pelaajaa, ainakin Wi-Fi:ssä, on maksimi.
 
Ylös Bottom