Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fDiamond
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Oota eagle hetki, pelataan watin kaa loppuun tämä entinen eka

Hakua hakua
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

olipa huono valinta tuo wario. paree ottaa vaa joku mitä on hellpo ohjata. :p Ei se ollukkaan ihan niin helppoa enää kuin muistelin SNES:llä. :)
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Laita continue pelin lopussa niin ei tarvii hakee aina uudestaan. Vieläkö?
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

oolrait. Nolo kysymys mut voeko continuen jälkeen vaihtaa ajuria. (Omistanut pelin 3 tuntia.)
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Kiitoksia, peleistä. Nyt koisiin, huomenna(kin) kuitenkin työpäivä.
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

joo. Kiitoksia peleistä. oli aika jees. Tuo houkan sneikkaus oli aika kewliä. Mutta lisää ehdottomasti huomenna. Kiitos.
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Voi autoa/kuskia vaihtaa continuen jälkeen. En oikeastaan ole edes hyvä sneikkaamaan, on paljon minua parempiakin, esim harayu hakkas mut ihan 100-0. Huomiseen, nyt uinumaan
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Minä voisin tulla teidän peleihin tänään kanssa. Monen aikoihin olette pelailemassa? Joskus iltasella?
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

hmpmh.. pitäs ostaa wlan palikka tietokoneeseen niin pääsis mukaan kisailemaan :)
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Harayu sanoi:
Minä voisin tulla teidän peleihin tänään kanssa. Monen aikoihin olette pelailemassa? Joskus iltasella?
Juu kiitos, mutta lopahti yks kaks kiinnostus kokonaan pelistä, -taas vaihteeksi. Mistä lie johtunee...:rolleyes: :D
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Eagle sanoi:
Juu kiitos, mutta lopahti yks kaks kiinnostus kokonaan pelistä, -taas vaihteeksi. Mistä lie johtunee...:rolleyes: :D

Pyydän nöyrästi anteeksi jos olen osallisena tähän..

Niin, illalla voisi kassella sitä pelaamista, tuossa kasin kieppeillä?
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Ötzi sanoi:
Pyydän nöyrästi anteeksi jos olen osallisena tähän..

Niin, illalla voisi kassella sitä pelaamista, tuossa kasin kieppeillä?

Kyllähän se passaa. Kasin tienoilla sitten. Mikäs Eaglelilla? Olisi ollut helppoja voittoja tiedossa, kun en ole pelannut pitkään aikaan.
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Harayu sanoi:
Kyllähän se passaa. Kasin tienoilla sitten. Mikäs Eaglelilla? Olisi ollut helppoja voittoja tiedossa, kun en ole pelannut pitkään aikaan.
Heko heko, osta LEGO ... D;:D En vaan jaksa pelata, kun ei mitään mahdollisuuksia voittoon. Tai no pelataan vaan... Näemme miten Harava jauhaa sontaa siitä että muka voittaisin hänet.:p
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Hienoa. Lisäsin Eaglen koodin juuri ja Ötzin koodi onkin jo entuudestaan. Oletteko valmiina kohta puolin?

Edit. Haussa ollaan
Edit. Näkyi hetken sininen ukko ja löytikin hetkeksi, mutta sitten katosi?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Harayu sanoi:
Hienoa. Lisäsin Eaglen koodin juuri ja Örtzin koodi onkin jo entuudestaan. Oletteko valmiina kohta puolin?
No HALOO missä ootte??? Ei oo koko päivää aikaa oottaa.:D
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Ette sitten tulleetkaan? Ilmoitelkaa sitten jos meinaatte vielä tulla.
 
Vastaus: Mario Kart DS, Friend Code & peliajat

Joo niin ajattelin, mutta hausta löysinkin sitten erästä ruottalaista koko ajan, joten pelasin sen kanssa parit matsit.

Ötzinkin pitäisi olla tulossa nyt kohta puolin, joten voitaisiin saada isommatkin pelit. Minulla vaan kummittelee se hurri siellä, mutta ei anneta sen haitata.

edit. Kristalli pallo kertoo, että Ötzi ja Kurimus tulevat kohta pelaamaan KarttiaaaaaAAAaaaaaa......
 
Ylös Bottom