Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
joku tais tossa äskön käydä mut olin just sillo pelaamassa ja sit ku se loppu nii se ehti lähtee...
muuten... näkyykö toi friend merkki aina kun on kaveri sisässä vai vaan ku se hakee friend haulla? nyt vois joku tulla pelaa ku en oo pelissä...
tulkaas ny ees joku pelaamaan... mä pidän nyt nimittäin tota friend hakuu koko aja päällä et en oo ainakaa pelissä... aion pitää ainaki puol tuntii... jos ny joku tulis pelaa mun kaa
Minullapa (ja muutamalla muulla) on aika pitkälti juuri tuota ongelmaa. Pystyn itse pelaamaan korkeintaan 2 erää, ennen kolmatta disconnectaa. Joillakin disconnectaa aina 3-4 välissä. Yhtään kokonaista 4 erän ottelua en ole pystynyt pelaamaan. En vieläkään ole keksinyt missä vika, jos joku osaisi neuvoa niin olisin kiitollinen. Reitittimeni malli on SMC 2804WBR (Nintendon sivuilla 5 tähteä kuitenkin).
Tulkaas nyt pelaamaan. aion nyt pelata aika kauan et mut löytää nyt pelaamsta. Coldskull nyt saisit peliseuraa jos tuut pelaa. ihmettelen va ku en oo nähny ku vaan 3 koko konsolifin mario kart pelaajista mut nyt peliä!!
oli kyllä hyvät matsit CyllionFinin kanssa no tasapelihän siitä tuli. vähän sen jälkeen hieman kyllä nöyryytin seizeriä mut ei millään pahalla tulkaas nyt kaikki muutkin pelaamaan niin sais joskus vaikka 3 tai 4 pelaajaa
Pääsinpäs silti iloon mukaan! Pistin donglen kiinni toiseen koneeseen. Jos joku silti sattuu tietämään ongelmaan ratkaisun mikä toisella koneella vaivaa, vastailehan tonne toiseen ketjuun. Olisi mukaa kuitenkin päästä käyttämään tätä oman koneen kanssa.
Mutta asiaan.
Nimi: Nallet
Koodini: 073075 - 808127
EDIT #2:
Huhhuh, lisäsin nyt jokaisen KonsoliFINiläisen tosta ekasta postauksesta omiin listoihin. Oli muuten aika naputtaminen nuissa. Ei silti mennyt liikaa aikaan. Pikaseen sen teki. Tänään mm. pelaan 21:00 - 22:00 välillä.
EDIT #3:
Säälimätöntä mainostusta, IRC: #MarioKart.fi @ quakenet. Enemmän ja vähemmän alkoi syömään miestä se, miten vaikeaa on loppujen lopuksi saada "kaveria" matsiin jos sattuu vaikka haluttaa ajaa heti. Irkin välityksellä sentään voi vähän paremmin pikaista seuraa kaivaa tai suunnitella matseja paremmin. Hypätkäähän kelkkaan vaan. Idlaajat ja pelaajat. Miten vaan.