Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Kart DS

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Azu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mario Kart DS

Jes. Jos haluan ostaa perheenjäsenille joululahjat, en saa peliä ennen joulua. Pitäisiköhän ottaa lainaa?
 
Vastaus: Mario Kart DS

Olen hieman ajatellut, että jos löytyy Taskufinistä tarpeeksi porukkaa MK DS:n kanssa, voisi kehitellä jotain peli-iltoja suomalaisten kesken netissä. Turnauksetkaan ei varmaan olisi huono idea. GC:n F-Zeron kanssa oli joillain aika-ajokisoja, mutta nyt pääsisi kisaamaan ajan sijaan itse tyyppiä vastaan!
 
Vastaus: Mario Kart DS

Hyvä idea. Revo-europen foorumeilla on jo otettu nimiä ylös ja turnaus web sivut pystyssä. Itse tosin ostan vasta jouluksi Mario Kartin ja wi-fi härpäkkeen. Count me in, baby! :cool:
 
Vastaus: Mario Kart DS

Kyllähän näitä voisi järjestää. Ensimmäisen voisi ajoittaa joulukuun alkuun niille, jotka ostaa pelin julkaisun yhteydessä. Toisen taas joulun jälkeen, sillä jotkut varmaan toivovat tätä joululahjaksi. Ja eiköhän tätä muuten vaankin voi pelata foorumilaisia vastaan silloin tällöin. Irciin oma kanava pystyyn jonne ratojen välillä pääsisi hehkuttamaan voittoaan tai kiroilemaan häviötään. :P
 
Vastaus: Mario Kart DS

Mukana ollaan myös...Tuo irc kanava on todella hyvä idea...Itse saan pelin julkaisupäivänä ja wlan jutusta en tiedä, mutta aika nopeasti varmaankin sen jälkeen...Viimeistään jouluna.
 
Vastaus: Mario Kart DS

Ehkä sitä voisi tulla rökitettäväksi, jos vain saa hankittua myös wifisysteemin koneeseen.
 
Vastaus: Mario Kart DS

Erittäin hyvältä tosiaan kuulostaa, Battle Mode ja Time Trial....mmmmmm.....

Haltuun siis heti EU-julkasussa :)
 
Vastaus: Mario Kart DS

Muutamissa netti kaupoissa olisi eilen jo pitänyt ilmestyä tämä peli... onko kellekkään ennakkotilaajille vielä lähteny.. ite ennakkotilasin liksanilta mutta vielä ei näytä lähteneen. vaikka julkasu piti olla eilen.
 
Vastaus: Mario Kart DS

marwel sanoi:
Muutamissa netti kaupoissa olisi eilen jo pitänyt ilmestyä tämä peli... onko kellekkään ennakkotilaajille vielä lähteny.. ite ennakkotilasin liksanilta mutta vielä ei näytä lähteneen. vaikka julkasu piti olla eilen.
Viime yönä näyttää lähteneen VGP:stä. Toivottavasti ehtisi tänne jo perjantaina :o
 
Vastaus: Mario Kart DS

Nyt kun rahat varmistuivat, ostan pelin heti perjantaina (saa nähdä mitää tekisi koulun kanssa). Tuo KonsoliFINiläisten netti... Äh, en keksi sille hyvää käyttönimeä, joten sanon vaan että: "Olen mukana".
 
Vastaus: Mario Kart DS

Miten meinaatte muuten noita turnauksia järjestää, kun pelissä ei pysty itse vaikuttamaan että ketä vastaan pelaa?
 
Vastaus: Mario Kart DS

Josp sanoi:
Miten meinaatte muuten noita turnauksia järjestää, kun pelissä ei pysty itse vaikuttamaan että ketä vastaan pelaa?
Se nähdään julkaisun jälkeen. Ongelmat ovat vain osa hauskuutta.

E:
Teppo_Holmqvist sanoi:
* Pelaajat voivat koota halutessaan erillisen listan kavereista joiden kanssa pelata.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mario Kart DS

Josp sanoi:
Miten meinaatte muuten noita turnauksia järjestää, kun pelissä ei pysty itse vaikuttamaan että ketä vastaan pelaa?

Eikös tähän ollut joku jaettava salasana toiminto, mikä mahdollistaisi tuttujen kanssa pelaamisen?
 
Vastaus: Mario Kart DS

WeePee sanoi:
Eikös tähän ollut joku jaettava salasana toiminto, mikä mahdollistaisi tuttujen kanssa pelaamisen?
Jonkinlainen "ystävälista" joo, mutta jos haluat pelata juuri jonkun tietyn kaveri(e)n kanssa niin periaatteessa muut pitäisi silloin poistaa listasta. :o
 
Vastaus: Mario Kart DS

Tuosta kaverilistasta sen verran vielä, että sen koko on 50 henkilöä, ja pelissä tosiaan on mahdollisuus pelata listalta löytyviä kavereita vastaan. Mutta mitä minä olen saanut käsittää Penny-Arcaden foorumeilta, sinulla ei ole mahdollisuutta koota peliryhmää pelkästään kaverilistalla olevista henkilöistä, vaan nelinpeliin tulee sinä, sinun kaverisi ja kaksi randomia tyyppiä. Head-to-headin pitäisi kuitenkin onnistua.
 
Vastaus: Mario Kart DS

Teppo_Holmqvist sanoi:
Tuosta kaverilistasta sen verran vielä, että sen koko on 50 henkilöä, ja pelissä tosiaan on mahdollisuus pelata listalta löytyviä kavereita vastaan. Mutta mitä minä olen saanut käsittää Penny-Arcaden foorumeilta, sinulla ei ole mahdollisuutta koota peliryhmää pelkästään kaverilistalla olevista henkilöistä, vaan nelinpeliin tulee sinä, sinun kaverisi ja kaksi randomia tyyppiä. Head-to-headin pitäisi kuitenkin onnistua.
Aika idioottimaista. No ainakin kaikille löytynee peliseuraa.

E: Tunnelointihhan voisi olla ratkaisu ongelmaan?
 
Vastaus: Mario Kart DS

Tässä linkki IGN:n sivuille, jossa listataan hyvät että huonot puolet Mario Kartin nettiominaisuudesta: naks naks

Silmiin pisti ainakin, että

* ympäristön häiriötekijöitä, kuten vierivät kivet ym. on poistettu kokonaan

* triplabanaani on poistettu, samoin mahdollisuus "suojata" itseään kuorella tai banaanilla

* jos haluaa kisata tiettyä kaveria vastaan, pitää kaikki muut mahd. kaverit poistaa listasta ja kaverin pitää etsiä samaan aikaan peliseuraa "Friends" valikosta

* tuntemattomia pelaajia, joiden kanssa pelaat ei voi lisätä kaverilistaan pelitilassa

Ihmetyttää ainakin tuo itsensä "suojaus" mahdollisuuden poisto. Noh ainakin pelaaminen on hektistä ja voittajasta ei ikinä ole varma. AArrrgh tulis jo joulu ja saisin tämän pelin testaukseen... :D
 
Ylös Bottom