Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Kart Wii

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Irse
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mario Kart Wii

Deeässän Mario kart on kyllä aika saakelin hyvä, ja koukuttava peli.
Toivottavasti tämä olis jotain samantapaista.

FindRb sanoi:
Deeässän Mario kart on kyllä aika saakelin hyvä, ja koukuttava peli.
Toivottavasti tämä olis jotain samantapaista.
Oliko? Hyvä, mutta minua ei koukuttanut, tosin minua harva peli koukuttaakaan... Paitsi ehkä MGO ja SC (olkoon sitten Supreme Commander, Star Craft tai Soul Calibur, kaikki ovat koukuttaneet aikanaan).

On topic: Odotan kyllä innolla, mutta uusi F-Zero olisi kyllä ollut jotain todella mahtavaa. Olisi saanut vielä entistäkin vaikeammaksi Wiin Remoten ohjauksella. Silti pakko toi Mario Kart on ostaa ja onhan siinä nettipelikin.

En itsekkään liiemmin pitänyt deeässän Mario Kartista, vaikka nettipeli olikin uutta ja hienoa. Tämä uusi näyttäisi ainakin kuvien peruseella melko saman laiselta kuin Double Dash, vain uusilla radoilla ja autoilla (esim. hahmojen modellit ovat ihan samat). Oikeastaan tämä on hyvä asia sillä pidin DD:stä. F-Zeroa odottelen itsekkin, mutta toivottavasti eivät mokaa ohjausta.

The Great Samu sanoi:
On topic: Odotan kyllä innolla, mutta uusi F-Zero olisi kyllä ollut jotain todella mahtavaa. Olisi saanut vielä entistäkin vaikeammaksi Wiin Remoten ohjauksella

Oi että tämä olisi nannaa, kai semmonen varmaan jossain vaiheessa tulee...
Toivotaan. :cool:

moottoripyörät ovat kyllä itselle asia jota en olisi halunnut tähän peliin, kyseessä on kuitenkin marioKART. Joten mielestäni oltaisiin saatu pysyä niissä Kart autoissa ja lisätty aseita, ratoja sekä tekemistä. Double dash meni ihan metsään idealtaan omissa silmissä kun siihen tungettiin kahden hengen autot ja muut. Mario 64 on silti edelleen kultaa ja varmaan on myös tuo ds versio.

Toivottavasti tämä ominaisuus kuitenkin yllättäisi eikä tekisi double dashia.

Viper7 sanoi:
Toivottavasti tämä ominaisuus kuitenkin yllättäisi eikä tekisi double dashia.

Itse pidän DD:stä todella paljon, ei tule paljoakaan 64:n versiota pelattua enää nykyään.

Nettipelissä on maksimissaan 12 pelaajaa. Aika hektistä, arvaan mä. Saa taas naputella friend codeja :D

Jooseppi sanoi:
Nettipelissä on maksimissaan 12 pelaajaa. Aika hektistä, arvaan mä. Saa taas naputella friend codeja :D
12-pelaajalla voi olla jo aika sekasortoa, kun kilpeä ja muuta asetta tunkee niskaan jatkuvalla syötöllä.

Mielestäni moottoripyörät kuulostavat hienoilta lisukkeilta - niillähän voi jopa keulia. :D Parasta Mario Kart Wii:n presentaatiossa tosin oli sen netti-pelin vahvistus. 12 pelaajaa online = loputon hupi. :)

Artificial sanoi:
Mielestäni moottoripyörät kuulostavat hienoilta lisukkeilta - niillähän voi jopa keulia. :D Parasta Mario Kart Wii:n presentaatiossa tosin oli sen netti-pelin vahvistus. 12 pelaajaa online = loputon hupi. :)

Joo DD on kyllä paras peli mitä olen konsolilla pelannut. Moottoripyöristä on vaikea vielä sanoa mitään, mutta hieman pelonsekaisin tuntein niitä odotan. 12 pelaajaa saattaa tosiaan olla hieman liikaa.

DS:n Mariokartin jälkeen odotukset ovat todella korkealla. Siitä pelistä on vaikea löytää valittamista, ja jos jotain löytyykin, se kompensoidaan. Loistopeli, mutta nimenomaan moninpelinä, miksi se on tarkoitettukin. Paljon kustomointia kehiin, siten saadaan aikaan pelejä joista kaikki tykkäävät.

Double Dashin tappoi meidän porukalle kokonaan comien puuttuminen nelinpelistä. Neljä ajokkia isolla radalla on vain liian vähän. Sama onglema vaivaa F-Zeroja.

Toivotaan että tällä kertaa saadaan comit mukaan moninpeliin. Odotukset eivät ole kovin korkealla sen suhteen tosin. Kahdentoista pelaajan nettipeli tosin kuulostaa lupaavalta. Mario kart -kenttiin 12 pelaajaa ei tosiaankaan ole liikaa.

Minä kun luin jostain että tässä olisi 16 pelaajan moninpelit? No mitäpä tuosta, ajattelin itsekkin että aika sekamelska siitä voisi syntyä, ehkä jo tuollakin määrällä(12). Mopot ovat ainakin omasta mielestäni mielenkiintoinen lisä, tosin kohta varmaan tulee joku Wario Carz jossa ajellaankin sitten jo "oikeilla" autoilla:D . Henkilökohtainen suosikkini sarjassa on MK64, ja toisesta päästä löytyy DS:n kartti, se ei vain kerta kaikkiaan vastannut odotuksiani, jotka olivat jotain luokkaa Mario Kart 64:n henkiinherätys. No toivotaan että tulee vähintään DD:n veroinen eikä veny kovin pitkälle ensi vuoteen, nythän tätä on lupailtu jo vuoden ensimmäiselle neljännekselle samoihin aikoihin Brawlin kanssa.

PS. Tulisi edes jotain tietoa Wiin F-Zerosta, GX kun on jo pari vuotta sitten pelattu 100% läpi!

Onkos kellää tietoa, että onko tässäkin pelissä gamecube ohjaimille tuki kuten super smash brawlissa?

Tästä pelistä tiedetään vielä hyvin vähän, mutta luulen ettei ole tulossa tukea Gamecuben ohjaimelle. Voisi olla ihan hyvä mutta jos Nintendo onnistuu tekemään Mario Kartilla autopeleille saman minkä Metroid Prime 3 teki Wiin fps:lle, ei sitä tattiohjausta paljon jäisi kaipaamaan. Tai voisihan sen toki toteuttaa Nunchukillakin...

Kysynpä vain että miksi tässä pitäisi olla tuki GC-ohjaimille? MK:DD!! on sitä varten että saa pelata Mario Karttia perinteisesti. ExciteTruck todisti että liikkeentunnistus voi toimia myös ajopeleissä, ainakin tämmöisissä kevyemmissä.

Kysynpä vain että miksi tässä pitäisi olla tuki GC-ohjaimille? MK:DD!! on sitä varten että saa pelata Mario Karttia perinteisesti. ExciteTruck todisti että liikkeentunnistus voi toimia myös ajopeleissä, ainakin tämmöisissä kevyemmissä.

Täytyy myöntää etten ole excite truckkia testannut ikinä mutta mario kartissa minua viehättää juurikin se yksinkertaisuus. Nuo autot kun ovat muutenkin televisioruudussa kärpäsenpaskan kokoisia niin saisikos siitä nyt sitten edes kunnon tuntumaa vaikka kuinka kapulaa heiluttelisi... Miten tuota pystyisi edes pelata samalla tavalla kuin excite truckkia? Eihän näppäimet minun mielestäni riitä mitenkään pelkällä remotella pelattaessa.

Toinen syy on moninpeli. Nuo ohjaimet kun ei ole halvimmasta päästä... gamecube ohjaimia löytyisi jo valmiiksi varastosta.

Toivottavasti Wii-version ratoihin tulee vaan huomattavasti enemmän vaihtoehtoreittejä, kuin mitä kahdessa aiemmassa, Double Dashissa ja Kart DS:ssä, oli. Toisaalta, kunhan vain moninpeli saadaan toimimaan verkossa nätisti, olen varmaankin aika tyytyväinen.

Ylös Bottom