Vastaus: Mario Kart Wii
miksi ihmeessä muut ohjaustyylit pitäisi jättää pois? eihän se ole keltään pois jos annetaan vaihtoehtoja. jos kaikille ohjaimille ja tyyleille tehdään tuki niin jokainen löytää varmasti sen itselleen sopivimman. henkilökohtaisesti mun mielestä rattiohjaus/liikkeentunnistus ei välttämättä sovi mariokart tyyliselle pelille läheskään yhtä hyvin kuin excitetruck:lle.
niin ja kuten yllä sanottiin, löytyy ainakin ne neljä ohjainta helpommin.
itse haluaisin kaikki mahdolliset ohjausvaihtoehdot mukaan:
-gamecube
-nunchuk+wiimote yhdistelmä (tatista ohjaus)
-classic
-wiimote liikkeentunnistus/rattina
ja ei-analoginen pelkällä wiimotella ohjauskin voisi olla vielä mukana (ristiohjaimesta ohjaus), toimihan sen alkuperäisessä mariokartissakin
Kysynpä vain että miksi tässä pitäisi olla tuki GC-ohjaimille? MKD!! on sitä varten että saa pelata Mario Karttia perinteisesti. ExciteTruck todisti että liikkeentunnistus voi toimia myös ajopeleissä, ainakin tämmöisissä kevyemmissä.
miksi ihmeessä muut ohjaustyylit pitäisi jättää pois? eihän se ole keltään pois jos annetaan vaihtoehtoja. jos kaikille ohjaimille ja tyyleille tehdään tuki niin jokainen löytää varmasti sen itselleen sopivimman. henkilökohtaisesti mun mielestä rattiohjaus/liikkeentunnistus ei välttämättä sovi mariokart tyyliselle pelille läheskään yhtä hyvin kuin excitetruck:lle.
niin ja kuten yllä sanottiin, löytyy ainakin ne neljä ohjainta helpommin.
itse haluaisin kaikki mahdolliset ohjausvaihtoehdot mukaan:
-gamecube
-nunchuk+wiimote yhdistelmä (tatista ohjaus)
-classic
-wiimote liikkeentunnistus/rattina
ja ei-analoginen pelkällä wiimotella ohjauskin voisi olla vielä mukana (ristiohjaimesta ohjaus), toimihan sen alkuperäisessä mariokartissakin