Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Kart Wii

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Irse
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mario Kart Wii

Juu, luunytimestä se tulee täälläkin. Alkuun en tajunnut ollenkaan miten sen voi ajoittaa oikein, mutta sitten kerran huvikseen aloin startissa kaasuttamaan kuten amikset konsonaan "vroom, vroom, vrom, vrom (ja juuri ennen lähtöä) vroooooooooom". En ole tuota "kakkos"sääntöä kokeillut, vaan aina menen tolla tavoin, että ensin kaasuttelen ja juuri ennen lähtöä sitten jätän kaasun pohjaan. Eli aika pitkälti kaasun aiheuttaman äänen perusteella ajoitan.

Olisipa tuo kaasuttelu tässäkin yhtä hauskaa kuin GameCubella. Nyt pyörät pyörivät kaasutellessa ja äänikin on kuin mistäkin pölynimurista. GC:llä oli kunnon äänet (etenkin DK Jumbo, Koopa King ja ehdottomasti Wario Car), ja kaasuttelukin oli aidosti "vaihde vapaalla". Tässä oli kavereiden kesken perinteisesti kaksi tapaa lähteä; Joko onnistunut rakettilähtö kaasuttelun jälkeen tai sitten luistatettiin kytkintä kun painettiin kaasua liian myöhään (tietysti tässäkin kaasuttelun jälkeen).

Minusta tämä on virheineenkin timanttista viihdettä. Paras kart, jopa parempi kuin ds:n versio. Kaikille vaareille sun muille tiedoksi, pistän viestiä tuonne online puolelle. Haluttais taas pitkästä aikaa testailla miten ruosteeseen ne taidot on mennyt. :)

Minusta tämä on virheineenkin timanttista viihdettä. Paras kart, jopa parempi kuin ds:n versio. Kaikille vaareille sun muille tiedoksi, pistän viestiä tuonne online puolelle. Haluttais taas pitkästä aikaa testailla miten ruosteeseen ne taidot on mennyt. :)

Parempi kuin DS -versio, ehdottomasti, muttei pärjää millään 64:lle tai DD!!:lle. ...Ja illan matsiin jo ilmoittauduinkin, eli kyllä tätäkin kummakseen pelaa nettipelin vuoksi, vaikka muut osa-alueet onkin yleensä toteutettu paremmin sarjan muissa osissa.

Millon yleensä pelaatte wiin mario karttia netissä.
Monen aikaan ja minä päivinä ?
Oma friends koodini on:
0173-2663-5661
eli lisäilkää ja tulkaa pelailemaan :)

Ei kyllä ainakaan alun perusteella oikein hyvältä vaikuta. Tuntuu että mitenhän tuostakaan rutiinia saa...

Aloitin tänään netissä pelaamisen ja mun friend code olis tällänen: 5456-1813-9239 . Kuka vain saa lisätä. Pelailisin mielelläni samanmaalaisten kanssa. Wii want play!

Eilen pelasin 6 tuntia karttia, hankin vain lisiä ja muuta. Tuloksena oli vain: Baby Luigi, Torpedo, Phantom ja B Dasher Mk 2 :cool:

Vihdoinkin pääsin Lighting cupin mirror modella läpi, ei ihan ensimmäisellä yrityksellä onnistunu. Nyt on semmonen tunne, että Blue Falcon on selvästi ansaittu. :D

Hehheh...Näkee,ettei ihan monet ovat vielä saaneet kaikkia mahdollisia avattavia...Nehän on ihan turkasen vaikeita saada...Jotai 1 starin rankkeja?No JUST....
Noh,on minulla tässä IHAN kaikki avatut ollut ties kuinka pitkään Miin toista Outfitia myöten.
Rosalina oli kuitenkin oikea piikki lihassa;Mirrorin Retro Cupit 1 star-rankit...Ei ihan heti onnistunut...Ja kaikki tämä tehtiin parissa viikossa Brawlia odottelemassa...:cool:

Vieläkös tätä monet netissä pelaa?? Oma FC on 0259-3840-2034
Lisäilkää ihmeessä!

Vieläkös tätä monet netissä pelaa?? Oma FC on 0259-3840-2034
Lisäilkää ihmeessä!

Mä ainakin pelailen vielä tätäkin netissä. Lisään sut pian, vaikka huomenna. :cool:
Kannattaa muuten liittyä tonne Mario Kart Wii yhteisöön, siellä on enemmän keskustelua nettipelistä.

Mario kart wii mahtava netti peli, hyvä grafiikka, saa mii hahmon ajamaan 4monin peliin. Jäin kyllä totaalisesti koukkuun :D Mun fc lisään tuota pikaa ;)

Ylös Bottom