Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Eipä ole paljoa pystynyt netissä tänään pelailemaan. Samaa koodia pukkaa siis täälläkin. Johtuu ilmeisesti USAn mukaan tulosta ja ensimmäisestä competitionista, jossa ajetaan Mario Circuitia vähän muunneltuna.Ilkeä virhekoodi 61070 on parilla viime yrittämällä estänyt nettipelit. Oletteko kokeneet samaa ongelmaa?
Huippuaika lienee tällä hetkellä 1:33:xx. sairasta
TUlihan tuo peli perjantaina haettua itselle ja todella positiivinen maku on jääny mitä nyt pelaillu illalla pikku kaljoissa
Kokeilinpas tuossa nettipelaamistakin ja sekin miellytti todella paljon.
Suomalaista peliseuraa tosin olisi kiva saada ku frendilista on vielä täysin tyhjä.
Mun koodi olis: 3060 5392 4984 4057 et viestiä vain tulemaan
Mikä parasta, kisa on vain Wii Wheel -pelaajille.Näköjään alkanu uusi kisa Kartissa. 25.5 loppuu. Kokeilin tossa pikaisesti, niin pitää ajaa 10 portin läpi battle kentällä mahdollisimman nopeasti.
Hemmetti, mulla heittää koko ajan ulos pelistä! Onko nipan pelipalvelimet ylikuormittuneet vai onko se vain tämä minun oma nettiyhteys joka pätkii? Onko muilla ollut sitä vikaa että nettipeli katkeaa?
Mulla on yleensä nettipelipistemäärä jotain 5000 - 6500. Se on aluksi 5000, sitten kun sijoitun hyvin niin nousen 6000:een, jonka jälkeen kone laittaa parempia pelaajia vastaan jotka sitten palauttavat minut takaisin maan pinnalle. Äsken oli lauma jotain supereliittejä vastassa, joiden nimenä oli joku hirveä kirjainsekamelska jossa oli joka toinen kirjain oli iso ja joka toinen pieni. Pistemäärä näillä oli 7500 - 9500. Mulla oli joukon pienin pistemäärä 6000 ja takkiin tuli joka kisassa.
Näinkin voi joskus käydä.