Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Kart Wii

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Irse
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mario Kart Wii

Ilkeä virhekoodi 61070 on parilla viime yrittämällä estänyt nettipelit. Oletteko kokeneet samaa ongelmaa?
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Ilkeä virhekoodi 61070 on parilla viime yrittämällä estänyt nettipelit. Oletteko kokeneet samaa ongelmaa?
Eipä ole paljoa pystynyt netissä tänään pelailemaan. Samaa koodia pukkaa siis täälläkin. Johtuu ilmeisesti USAn mukaan tulosta ja ensimmäisestä competitionista, jossa ajetaan Mario Circuitia vähän muunneltuna. :)
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Kartutin pisteitä mukavasti eilen yöllä n. 03 aikaan kun pelailin jenkkejä vastaan. Voitin kaikki 8 peliä. Höh ei niistä ollut vastusta (vielä) vaikken mikään super kuski olekkaan.

Olen siirtynyt käyttämään nuncha+mote ohjausmenetelmää, ratin sijasta. Olen huomannut, että tuo toimii parhaiten jos pitää olla tarkkaa ajoa, kuten time trialeissa. Ratti sopii ennekaikkea kavereiden kanssa pelattavaksi ja hauskanpidoksi. Mutta toki jotkut vääntää huippuaikoja ratillakin.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Laitetaas vielä jatkoa.

Ensimmäinen maailmanlaajuinen Mario kart kisa siis käynnissä.

Mario Circuit on rata ja sitä on hieman muutettu. Aikoja kellotetaan VS matsina.

Oma aikani jää reilusti huippuaikojen taakse ja tuosta se ei kyllä parane. 1:54:xx.
Huippuaika lienee tällä hetkellä 1:33:xx. sairasta :p
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Huippuaika lienee tällä hetkellä 1:33:xx. sairasta :p

No on todella! En nyt tähän hätään omaa aikaani muista mutta kuitenkin. Ja korjausta tuohon aiempaan viestiini että pystyyhän sitä battlea näköjään pelaamaan maailmallakin muttei ole juuri tullut koitettua. Koitinpa muuten tuossa päivällä parantaa Toad's Factoryn aikaani, ja heti tuli toiseksi paras tetsuon jälkeen, ja ratilla tietysti ajoin, WeePee!
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Hei! miten voi nähdä mistä kaikista on saanut expert ghostin kun tuli pelattua välillä kisoja niin en muista mistä olen jo ajanut, vai näkeekö sen mistään? Se kun on aika ärsyttävää ajaa ne kaikki melko turhaan, (saahan siinä toki harjoitusta,) varsinkin sitten siinä tuhannen yrityksen paikkeilla.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

TUlihan tuo peli perjantaina haettua itselle ja todella positiivinen maku on jääny mitä nyt pelaillu illalla pikku kaljoissa :)
Kokeilinpas tuossa nettipelaamistakin ja sekin miellytti todella paljon.
Suomalaista peliseuraa tosin olisi kiva saada ku frendilista on vielä täysin tyhjä.
Mun koodi olis: 3060 5392 4984 4057 et viestiä vain tulemaan :D
 
Vastaus: Mario Kart Wii

TUlihan tuo peli perjantaina haettua itselle ja todella positiivinen maku on jääny mitä nyt pelaillu illalla pikku kaljoissa :)
Kokeilinpas tuossa nettipelaamistakin ja sekin miellytti todella paljon.
Suomalaista peliseuraa tosin olisi kiva saada ku frendilista on vielä täysin tyhjä.
Mun koodi olis: 3060 5392 4984 4057 et viestiä vain tulemaan :D

Wiin Mario Kartissa on oma pelikohtainen koodi, eli siinä ei siis pelata noilla konsolin koodeilla. Mario Kartin koodi on 12-numeroinen ja löytyy sieltä Friend-valikosta pelissä. Ja suomalaista peliseuraa löytyy paljon tuolta KonsoliFINin Mario Kart -yhteisöstä, käyppäs liittymässä sinne (yhteisöihin liitytään "Nintendo Wii Online -yhteisöt"-sarakkeen alta).
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Hehe, taisin löytää pelistä pienen bugin, eli moninpelissä pelaajat voivat halutessaan vaikka kaikki ajaa samalla hahmolla. En tiedä onko tämä jo tiedossa, mutta itse ainakin huomasin vasta äsken. Eli kun tuossa kaverin kanssa pelattiin, niin kuului vain "Beiibi Deisi!", ja molemmilla oli sama hahmo. Hauskan näköistä kun toinen pelaaja vaihtaa ajoneuvoa, niin toisen pelaajan auto pysyy samana mutta kuski vaihtaa asentoa toisen pelaajan mukana. Kun pelaaja on valinnut ajoneuvonsa, toisen pelaajan hahmo jää senhetkiseen asentoonsa ja samalle korkeudelle, vaikka alla olisi mikä ajoneuvo hyvänsä, ja ensimmäisen kisan jälkeen ratavalikossa kakkospelaajalla ei näy ajokkia allaan lainkaan.

Tämä tapahtui ihan vahingossa, joten en heti tiennyt miten se oikein onnistui. Hetken mietittyäni muistin, että hahmovalinnan vahvistamisen jälkeen kun palaa edelliseen valikkoon, valittu hahmo jää muistiin. No tämän jälkeen mennään takaisin hahmon valintaan ja toinen pelaaja valitsee saman hahmon kuin toinen äsken, ja taas palataan edelliseen valikkoon. Nyt kun mennään taas hahmovalikkoon, molemmilla pitäisi näkyä sama hahmo, ja kumpikin vahvistaa valintansa.

Ei tästä ehkä mitään hyötyä ole, mutta hauska yksityiskohta kumminkin.:)
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Hemmetti, mulla heittää koko ajan ulos pelistä! Onko nipan pelipalvelimet ylikuormittuneet vai onko se vain tämä minun oma nettiyhteys joka pätkii? Onko muilla ollut sitä vikaa että nettipeli katkeaa?
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Kyllä tänä aamuna heitti minutkin pari kertaa nettipelistä ulos. Erityisen kivaa, että samalla rankaisee n 100 miinuspisteellä per ulosheitto eli ilmeisesti tulkitsee totaaliseksi tappioksi.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Resetoin adsl modeemin, mutta vieläkin yhteys pätki. Sitten otin kisan eurooppalaisia vastaan maailman sijastaa niin rupesi toimimaan.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Näköjään alkanu uusi kisa Kartissa. 25.5 loppuu. Kokeilin tossa pikaisesti, niin pitää ajaa 10 portin läpi battle kentällä mahdollisimman nopeasti.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Näköjään alkanu uusi kisa Kartissa. 25.5 loppuu. Kokeilin tossa pikaisesti, niin pitää ajaa 10 portin läpi battle kentällä mahdollisimman nopeasti.
Mikä parasta, kisa on vain Wii Wheel -pelaajille. ;)

Pitänee kokeilla kunhan palaudun Fit -treenistä.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Olipas hauskaa pelata tätä onlinessa eurooppalaisia vastaan. :) Onko kukaan pelaamassa tänään illalla? lisäilkää kaverilistalle. :)
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Hemmetti, mulla heittää koko ajan ulos pelistä! Onko nipan pelipalvelimet ylikuormittuneet vai onko se vain tämä minun oma nettiyhteys joka pätkii? Onko muilla ollut sitä vikaa että nettipeli katkeaa?

Tuon siis kirjoitin joskus 11. pvä

Sen jälkeen on toiminut tosi hyvin. Ei ole ollut katkoksia pelissä. Saattaa olla kyllä että se oli tämä minun nettiyhteys joka pätki ettei se ollut Nipan pelipalvelimen vika.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Mulla on yleensä nettipelipistemäärä jotain 5000 - 6500. Se on aluksi 5000, sitten kun sijoitun hyvin niin nousen 6000:een, jonka jälkeen kone laittaa parempia pelaajia vastaan jotka sitten palauttavat minut takaisin maan pinnalle. Äsken oli lauma jotain supereliittejä vastassa, joiden nimenä oli joku hirveä kirjainsekamelska jossa oli joka toinen kirjain oli iso ja joka toinen pieni. Pistemäärä näillä oli 7500 - 9500. Mulla oli joukon pienin pistemäärä 6000 ja takkiin tuli joka kisassa.

Näinkin voi joskus käydä. :D
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Mulla on yleensä nettipelipistemäärä jotain 5000 - 6500. Se on aluksi 5000, sitten kun sijoitun hyvin niin nousen 6000:een, jonka jälkeen kone laittaa parempia pelaajia vastaan jotka sitten palauttavat minut takaisin maan pinnalle. Äsken oli lauma jotain supereliittejä vastassa, joiden nimenä oli joku hirveä kirjainsekamelska jossa oli joka toinen kirjain oli iso ja joka toinen pieni. Pistemäärä näillä oli 7500 - 9500. Mulla oli joukon pienin pistemäärä 6000 ja takkiin tuli joka kisassa.

Näinkin voi joskus käydä. :D

No juu, itsellä pyörii tavallisesti siellä 7000 - 8000 tienoilla tuo vs-rankki. Tässä jokunen päivä sitten sattui sillä tavalla että peli heitti kesken kaiken errorin ja kokonaan ulos. Kun pääsin takaisin nettiin, oli rankki tippunut 7000:sta 6700:aan, luuli ilmeisesti "egoquitiksi" eli olisin sammuttanut modeemini.:D No tässä oli se hyvä puoli että vastassa oli taas vähän heikompia pelaajia ja pääsi nostamaan rankkia helpommin, kun ainoastaan kisojen välillä joinaavien rankki on korkeampi sitä mukaa kun oma taas nousee.

Noista "supereliiteistä" ehkä vähän offtopiccinakin, että MKDS:llä sattui joskus vuosi takaperin semmoinen kaveri vastaan että veikkaisin jonkun haksaamaksi botiksi. Ensin tyyppiä ei kiinnostanut valita hahmoa vaan hänelle heitettiin randomilla Peach ja Royale. Ratavalinnassakaan ei intoa löytynyt, vaan kun aika oli loppunut, rataehdotuksen kohdalle ilmestyi teksti "Registeration Complete". No kun päästiin viivalle niin eikös sieltä saman tien jo ennen lähtölaskentaa lentänyt boo ahdistelemaan! Ja saman tien kun päästiin liikkeelle - kaikki paitsi tuo anonyyminä pysynyt botti - alkoi kilpiä sinkoilla jatkuvalla syötöllä ahteriin. Sitten oli salamoiden vuoro, taivas koko ajan mustana ja auto pyörii kuin väkkärä kun salamaa iskee tauotta parin kymmenen sekunnin ajan. Tämän jälkeen kun pääsin taas liikkeelle, alkoi sinisiä kilpiä lennellä niskaan peräjälkeen kymmenkunta kappaletta, ja lopuksi taas salamoita puolen minuutin verran, kunnes ruudulle pamahtaa seuraavaa: "You have disconnected from WFC because no input signal has been received after 30 seconds" tai jotain sinne päin (itsellä huono enklanti). No eihän siinä paljon hyödyttänyt mitään nappeja painella kun ei päässyt edes liikkeelle!

Että semmoisia kokemuksia noista nettimatseista.:)
 
Vastaus: Mario Kart Wii

tänään pelasin simmosta vastaan kellä oli parhaimmillaan 9990 pojoa ;) eipä ollu siinä paljoo mahiksii pärjätä.
 
Ylös Bottom