Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Kart Wii

Vastaus: Mario Kart Wii

Tänään kävin pelin nappaamassa GameStopilta, ja pakko myöntää, että erittäin viihdyttävä paketti on kyseessä. Ratti toimii moitteettomasti, mutta päätin silti vaihtaa luotettavaan Classic Controlleriin, ja sillä tulen näillä näkymin pelailemaan for the foreseeable future.

Uusien ratojen design on yllättävän onnistunut - en ole vielä kaikkia ehtinyt kokeilla, mutta ainakin Mushroom- ja Flower-Cupit yllättivät tasollaan. Prätkät ovat myös hauskoja vempeleitä, ja tykkään uudesta peli-mekaniikasta ( EI snakingia ).

En vielä pysty pelaamaan tätä Online, mutta loppuviikosta sekin tulee mahdolliseksi. Can't wait to see you guys on the tracks. ;)
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Aivan loistava peli. Grafiikat ovat erittäin hyvää tasoa (parempia en haluaisi), äänimaailma on erittäin hauska (vaikkapa Yoshin huudahdukset), ja musiikki on taattua koukuttavaa Nintendo-laatua. Pelaaminen "tekoälyä" vastaan on aivan liian helppoa (minunlaisena ajopelejä ennen hieman välttänyt pelaaja oli jatkuvasti ykkösenä alusta asti). Yllätyin erittäin paljon, kuinka yksinkertaista oli alkaa pelaamaan netin välityksellä vastustajia vastaan, ja kuinka yhden megan yhteyskin riitti täysin lagittomaan peliin (jopa 12-hengen ruuhkatilanteissa). Mitä ohjaamiseen tulee, niin omistan kaikki mahdolliset Wii-ohjaimet tähän peliin, mutta en aio muuta kuin rattia käyttää (en aio mitään Kart-veteraanin tuloksenparantamis-tarkkuusajoa harrastaa, vaan pitää hauskaa). Ratti itsessään on erittäin mukavantuntuinen, ja kyllä näitä sillä 12-20 eurolla tulee hankittua vielä yksi lisää. Vaikka ohjekirjassa painotetaan rannehihnan käyttöä, niin tämän ohjaimen kohdalla se mielestäni on aika tarpeeton ja ohjausta hitusen vaikeuttava.

Mario Kart Wii on mahtava peli, ja ratti on onnistunut ohjain! Tulen varmasti pelaamaan netin kautta lähes joka ilta (on se sen verran mukavaa puuhaa, etenkin kun se on niin vaivattomaksi ja helpoksi tehty).
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Kumma juttu, se ei ollut näköjään varmaan päivittänyt mulle sitä sun uudempaa aikaas silloin kun tarkistin :confused:

Juu, tuntuu välillä hieman viivellä päivittyvän, sama itsellä Luigi Circuitin kanssa. Ja jottei Jooseppi suutu, niin kysytään nyt samalla että eikö kukaan muu aja time trialia? Kerran Temen lisäksi tuli Luigi Circuittiin ghosti Justin baileyltä, mutta muuten on hieman hiljaista. Pelaavatko kaikki vain netissä?
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Ite olen kanssa ruvennut ajeleen TT:tä ja parantelen aikojani pikku hiljaa. Mutta ajelen vaan aina yhtä kenttää kerrallaan niin kauan, että saan siihen itseäni tyydyttävän ajan eli jossain kaverilistan kärkipäässä. Yhdessä taidan vasta olla, eli Peach Beach.

Mutta hiljaa hyvä tulee..
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Semmonen kysymys vielä, että miten saa kaverin TT ghostin ladattua itselleen kirittäjäksi? Vai saako mitenkään?

kiitos avusta!
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Yritin itsekin lähettää Coconut Mallin aikaani Temelle ja samalla ladata muita aikoja itselleni, mutten tiennyt mistä se onnistuu. Olen vain saanut itselleni ghosteja Temeltä ja Justin baileyltä mutten itse osaa lähettää niitä, muuten kuin silloin kun voittaa kaverin ghostin ja ruutuun tulee valinta send to friend, joten jos joku osaa neuvoa näissä asioissa...
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Juu, tuntuu välillä hieman viivellä päivittyvän, sama itsellä Luigi Circuitin kanssa. Ja jottei Jooseppi suutu, niin kysytään nyt samalla että eikö kukaan muu aja time trialia? Kerran Temen lisäksi tuli Luigi Circuittiin ghosti Justin baileyltä, mutta muuten on hieman hiljaista. Pelaavatko kaikki vain netissä?
Juuri aloittelin Time Trialia. Pistin friend-pohjat Luigis Circuittiin näin alkajaisiksi. Tarkoitus olisi lähinnä nuo staff-ghostit piästä.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Sorry Vaari, en muista miten lähettelin niitä ghosteja, jossain siellä valikoiden takana tais vaan olla vaihtoehto lähettämiselle ja ajattelin kokeilla. Mulla pelaaminen on selkeesti online-painotteista vielä toistaseks, ei vaan oo riittävästi aikaa muuhun just nyt. TT tulee olemaan kyllä vakiokamaa vähän myöhemmässä vaiheessa pelin elinkaarta. Ja silloinkin aion tod. näk. aloittaa Karteilla, eli kunnon haastetta ei varmaan täältä suunnasta tipu jos meinaat pyörillä ajella.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Sorry Vaari, en muista miten lähettelin niitä ghosteja, jossain siellä valikoiden takana tais vaan olla vaihtoehto lähettämiselle ja ajattelin kokeilla. Mulla pelaaminen on selkeesti online-painotteista vielä toistaseks, ei vaan oo riittävästi aikaa muuhun just nyt. TT tulee olemaan kyllä vakiokamaa vähän myöhemmässä vaiheessa pelin elinkaarta. Ja silloinkin aion tod. näk. aloittaa Karteilla, eli kunnon haastetta ei varmaan täältä suunnasta tipu jos meinaat pyörillä ajella.

No en minä nuita aikoja muuten ajelisi, mutta kun Teme on joka paikassa ykkösenä:rolleyes: Pitäähän sitä jossain näkyä jonkun muunkin aika, ja kuten jo sanoin, viimeisiä kuskeja/ajokkeja tässä availlaan. Ja olen kyllä huomannut että autolla pärjää TT:ssä huomattavasti pyörää paremmin, joten kyllä nekin on hallittava:D
 
Vastaus: Mario Kart Wii

En tiedä onko tämä isokaan spoiler, mutta laitan tagit varalta silti. Valikossa tämä tosin näkyy. Itse huomasin tuon vasta äsken.

50cc pääsee pelaamaan moottoripyörillä ja 100cc autoilla, kun painaa + ja sillä vaihtaa sen asetuksen muotoon (karts and bikes)

Saa joku muu, joka haluaa tuon vilasta, sanoa onko tagit aiheelliset vai ei.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

En tiedä onko tämä isokaan spoiler, mutta laitan tagit varalta silti. Valikossa tämä tosin näkyy. Itse huomasin tuon vasta äsken.

50cc pääsee pelaamaan moottoripyörillä ja 100cc autoilla, kun painaa + ja sillä vaihtaa sen asetuksen muotoon (karts and bikes)

Saa joku muu, joka haluaa tuon vilasta, sanoa onko tagit aiheelliset vai ei.

Eiköhän tuon moni ole jo huomannut... Mutta ei se väärin ole laittaa varman päälle:D
 
Vastaus: Mario Kart Wii

En tiedä onko tämä isokaan spoiler, mutta laitan tagit varalta silti. Valikossa tämä tosin näkyy. Itse huomasin tuon vasta äsken.

50cc pääsee pelaamaan moottoripyörillä ja 100cc autoilla, kun painaa + ja sillä vaihtaa sen asetuksen muotoon (karts and bikes)

Saa joku muu, joka haluaa tuon vilasta, sanoa onko tagit aiheelliset vai ei.

Tuo tosin on mahollista vasta kun ne on pelattu läpi.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Onkos joku hankkinut kaikki unlockattavat jo? Itse olen melkein kaikki hankkinut, huomasinpa vaan että viimeinen medium kart puuttuu, eikä mitään hajua mistä voisin sen saada. Neuvot kelpaisivat. :)
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Jees löytyhän se viimeisinkin M kart. Oli kyllä sen verran kovat väännöt tuossa rainbow roadissa kun koitti expert ghost dataa avata. Joka kerta sekuntia parempi aika :D. Nyt onkin sitten kaikki avattu. Pitääkin alkaa oottelemaan LAN adapteria play.comista niin pääsee mukaan nettipeleihin. Taitaa ens viikolle kyllä mennä.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

jeesh nyt on kart ostettu :p lan adapterikin löytyy niin pitää jossain välissä tulla hakkailee nettipeliä, jahka oon hitusen treenannu
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Ne joilla ei Karttia wiille viel oo nii hommaamaan keskiseltä huomenna.. maksaa nimittäi 39euroa vaa :D Mää meen hakeen tuol hinnal kyl vaikkei rahaa ois paljoa
 
Ylös Bottom