Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Kart Wii

Vastaus: Mario Kart Wii

Jees, tänään pääsi kaverin kanssa testaileen vähän karttia, tavallinen splitscreet vs cpuiden kanssa oli vähän tylsää. Lopulta kuitenkin päästiin testaileen nettipeliä kaksin, joka oli täyttä rautaa. Todella hauskaa ja haastavaa, niin paljon parempi kuin tavallinen vs. Pelisession päätteeksi kateltiikin recordseista että yhteensä 250 ottelua tuli vedettyä putkeen netissä. :) Tänään lähti LAN adapterikin tilaukseen, pitää itsekin päästä kotiin pelaileen netin kautta. Jospa osallistuis konsolifinin kimppapeleihinkin samalla.

Tuo Kartin battle on kyllä surkea. Koko perusidea balloon battleissakin on kustu tiimeillä, eikä balloon battlen lisäksi ole kuin joku kolikon keräily. Missä Shine runner ja Bob-omb heittely? Tuskin tulee enää ikinä koskettua noihin pelimoodeihin, ei vaan saanut irti minkäänlaista huvia enää.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Hemmetin hyvä peli kyllä kyseessä. Singlessä ei ole tullu vedettyä kun vasta 50cc läpitte, mutta moninpeliä tuli väännettyä tossa illalla/yöllä Kfiniläisten kanssa useampi tovi. Hauskaa todellakin oli. Kisatkin oli suurimmaksi osaksi erittäin tasaisia ja saimme todella kovat väännöt käyntiin. Monesti se voitto ratkesi vasta viimeisessä mutkassa tai jopa maalisuoralla:D. Harmi ettei näissä Wiin nettipeleissä ole mikkitukea. Lisäis vielä huomattavasti hauskuusmomenttia.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Itse vedin pelin läpi takaperoisesti, eli aloitin 150cc:stä ja etenin 100cc:n kautta 50cc:hen jne. Mistähän johtuu, että parhaat kuskit ja ajokit aukeavat niillä pienimmillä koneilla? Siksikö että peli tulisi vedettyä läpi kokonaan?

Se, että peli ratkeaa usein vasta maalisuoralla, juontuu jo ensimmäisestä Mario Kartista, ja se on mielestäni ihan hyväkin asia, paitsi silloin kun on itse ensiimäisenä ja puolet, ellei kaikki, kilpailijoista ajaa ohi ihan maaliviivan tuntumassa.:D

Niin, miksi muuten Bob-omb Blast jätettiin vain DD!!:n yksinoikeudeksi, sehän on paras battlemoodi koskaan Mario Kartissa!
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Olenko vain sokea, vai eikö pelissä ole tätä perinteistä Grand Prixiä kaksinpelinä valittavana? On tullut pelattua veljen kanssa kaikki kartit vain ja ainoastaan tällä tavalla läpi, tuntuu yksinpeli jotenkin puuduttavalta, kun ei ole yhtään fiilistä kisan taistelussa mukana...
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Voiko tässä pelissä väistellä toisten kilpailijoiden "pommeja"?

Huomasin, että ainakin
red shellin voi torjua banaaninkuorella, kun sen tiputtaa taaksepäin juuri ennen osumaa

Toisi nimittäin rutkasti "onnistumisen fiilistä" lisää, jos jotenkin voisi hyvän ajon lisäksi vielä väistellä toisten pommeja...
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Eiväthän ne pommit hakeudu samaan tapaan kuin shellit.

Vihreitä ja punaisia shellejä voi torjua shelleillä ja banskuilla.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Olenko vain sokea, vai eikö pelissä ole tätä perinteistä Grand Prixiä kaksinpelinä valittavana? On tullut pelattua veljen kanssa kaikki kartit vain ja ainoastaan tällä tavalla läpi, tuntuu yksinpeli jotenkin puuduttavalta, kun ei ole yhtään fiilistä kisan taistelussa mukana...

Tätä samaa harmittelin itsekin jossain aiemmassa viestissä, eli gp on jätetty lokaalista moninpelistä pois.:(
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Alla hienoisia spoilereita niille, jotka haluavat oppia kikat oman yrityksen ja erehdyksen kautta:

POW:n
voi väistää tekemällä trickin viime hetkellä, menetät itemit ja spinnaat, mutta jos ajoitus on onnistunut, niin spinnaus on näennäistä ja vauhti pysyy.
Muitakin kikkoja on tullut opittua ja nettipeli maistui yllättävän hyvin eilen, meni viiteen asti yöllä ja nyt on pakko jatkaa vaikka silmät on ristissä :p

Blue Shellin
voi väistää jos sattuu olemaan turbo hallussa ja ajoittaa oikein.
Ja en tiedä oliko vain toiveunta, mutta asetettuani omat offline item-asetukset basicille, tuntui myös online pelin item jakauma ja power esineiden yleisyys siedettävämmältä. Ton voi kyllä liittää myös aivojen pehmenemiseen, mitä pidemmälle yöhön mentiin. Pitänee kikkailla tänään tarkemmin,
 
Vastaus: Mario Kart Wii


Samat asiat olen huomannut itsekin, ja
POWin välttää parhaiten jos osuu sopiva hyppyriksi kelpaava töyssy eteen, se kun ei vaikuta ilmassa ollessa. Itse jos olen ensimmäisenä, roikotan yleensä banaania tai kilpeä perässä, ne kun suojaavat sellaisenaan vihreiltä ja punaisilta kilviltä sekä töniviltä kanssakilpailijoilta, eli ei niitä ole pakko heittää taakse oikealla hetkellä.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Mistä pystyy katosmaan tarkan sijoituksen maailmalla Time Trialissa ja VS racessa? Itse olen vain löytänyt maapallon kuvan mistä sitten pystyy vain hieman arvioimaan sijoitustaan, mutta mistä näkee tarkan sijoituksen?
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Mistä pystyy katosmaan tarkan sijoituksen maailmalla Time Trialissa ja VS racessa? Itse olen vain löytänyt maapallon kuvan mistä sitten pystyy vain hieman arvioimaan sijoitustaan, mutta mistä näkee tarkan sijoituksen?

En oo tsekkaillu tarkemmin, mutta voipi olla ettei tarkkaa sijoitusta näe mistään.

Vaari yritti laittaa äsken vähän kampoihin isolla pyörällään :p
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Ah kun on zaigedeelisen hauska peli. Nyt on 50cc autoGP:stä kaikista kultaa, parhaasta 2 tähden ranking. Driftaus on kyllä niin kurko taito, todella käytännöllinen.

Sinänsä harmittaa, että GSn pelissä ohjekirja on ruottiksi, lukisi mielellään miten esim temppuja tehdään. Tietääkö joku jotain saittia mistä voisi lukea ohjeita ilman mitään spoilereita? Spoilereista meinaan jotain erikoiskikkoja mitä en vielä osaa (kuten miten väistellään esim POWia ym).

Pakkohan tätä on porukalla päästä hakkaamaan, minun numeroni löytyy sigusta, lisätkää! :cool:
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Ei voi olla totta että ei näe tarkempaa sijoitusta?! Menee kyllä into koko time trialiin...

Multa se meni jo ajat sitten, kun Temellä on joka radassa huippuaika muihin verrattuna. Eilen väänsin Luigi Circuittiin paremman ajan, mutta äkkiäkös Temeltä pamahti uusi.:D
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Pelattiin tätä isän (kohta 60 v) kanssa. Äitikin vähän kokeili. Meiltä meni noin kaksi tuntia peliä tahkotessa. Minä lopetin, kun onnistuin voittamaan yhden nettipelin (tuntemattomia vastaan). Isä jatkoi vielä, vaikka sijoitus useimmiten olikin yhtä kuin pelaajamäärä :)

Peli kaatui kerran, ja myöskin kerran netti katkesi kesken ajon.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

hmm, vaikka sainkin 50cc:n ja 100cc:n kisoista kaikista tähti rankingin ja kultaa ja rikoin ensimmäisen rivin TimeTrial ajat (eli voitin ne haamut).

Time Trialeista saa nähtävästi pari autoa ja pari hahmoa. Ja 150cc avaa myös mitä luultavammin muutama hahmoa. Onkohan 150cc:hen piilotettu vielä tähti palkinnot hmm
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Loistava peli. Pari iltaa on mennyt kaahatessa ja musiikit ja kilkutukset soi vielä pitkälle yöhön päässä. Vaimoke on ihan yhtä innoissaan, kyllä toimii:) Yllätyin rattiohjaimen laadukkuudesta. Eihän se ole kuin pala muovia, mutta pesee kyllä tarvikekehikot 10-0. Nettiin olisi tarkoitus tulla kurvailemaan piakkoin.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Pitihän tämä sitten itsekin hakea, ja lisäratti myös. En ole Mario Karteja juuri pelannut, mutta vaikuttaa mukavalta peliltä. Ratti on yllättävän hyvän tuntuinen pelkäksi kehikoksi. Moninpelejä odotellessa.
 
Ylös Bottom