Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Kart Wii

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Irse
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mario Kart Wii

No juu, itsellä pyörii tavallisesti siellä 7000 - 8000 tienoilla tuo vs-rankki. Tässä jokunen päivä sitten sattui sillä tavalla että peli heitti kesken kaiken errorin ja kokonaan ulos. Kun pääsin takaisin nettiin, oli rankki tippunut 7000:sta 6700:aan, luuli ilmeisesti "egoquitiksi" eli olisin sammuttanut modeemini.:D No tässä oli se hyvä puoli että vastassa oli taas vähän heikompia pelaajia ja pääsi nostamaan rankkia helpommin, kun ainoastaan kisojen välillä joinaavien rankki on korkeampi sitä mukaa kun oma taas nousee.

Noista "supereliiteistä" ehkä vähän offtopiccinakin, että MKDS:llä sattui joskus vuosi takaperin semmoinen kaveri vastaan että veikkaisin jonkun haksaamaksi botiksi. Ensin tyyppiä ei kiinnostanut valita hahmoa vaan hänelle heitettiin randomilla Peach ja Royale. Ratavalinnassakaan ei intoa löytynyt, vaan kun aika oli loppunut, rataehdotuksen kohdalle ilmestyi teksti "Registeration Complete". No kun päästiin viivalle niin eikös sieltä saman tien jo ennen lähtölaskentaa lentänyt boo ahdistelemaan! Ja saman tien kun päästiin liikkeelle - kaikki paitsi tuo anonyyminä pysynyt botti - alkoi kilpiä sinkoilla jatkuvalla syötöllä ahteriin. Sitten oli salamoiden vuoro, taivas koko ajan mustana ja auto pyörii kuin väkkärä kun salamaa iskee tauotta parin kymmenen sekunnin ajan. Tämän jälkeen kun pääsin taas liikkeelle, alkoi sinisiä kilpiä lennellä niskaan peräjälkeen kymmenkunta kappaletta, ja lopuksi taas salamoita puolen minuutin verran, kunnes ruudulle pamahtaa seuraavaa: "You have disconnected from WFC because no input signal has been received after 30 seconds" tai jotain sinne päin (itsellä huono enklanti). No eihän siinä paljon hyödyttänyt mitään nappeja painella kun ei päässyt edes liikkeelle!

Että semmoisia kokemuksia noista nettimatseista.:)


oliskohan tuokin ollu botti mitä vastaan mää pelasin ku se heitti kaikki radat aina randomina ja tyyppikin oli se peach ja nimi player ja se pelas ihan virheettömästi. tiedä sitä sitten..
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Tuossa nettipelissä taitaa olla sillai, että jos pelaa kaverin kanssa jaetulta ruudulta netissä niin kone laittaa vastaan muita split screen pelaajia. Tänään pelasin tuossa kaverin kanssa Mario Karttia netissä niin siellä oli eräässäkin pelissä 12 pelaajaa, jotka kaikki pelasivat split screeninä. Tietää siitä että pistemäärän kohdalla lukee guest ja siellä oli 6 guestia.

Pannaan tähän vielä perään yks hauska juttu kun olin saanut sinisen kilven, ja kärjessä oli joku mylläkkä jolloin pääsin ykköseksi. No laitoin sitten sinisen kilven matkaan niin onnistuin räjäyttämään itseni sillä. =)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mario Kart Wii

Siitä asti kun sininen kilpi sai siivet, sille ei ole voinut tehdä muuta kuin heittää menemään. 64:llä kun tuota roikotti perässä, se suojasi miltei aivan miltä tahansa hyökkäyksiltä (ainoastaan salama ja tähti taisivat toimia) eikä sitä edes menettänyt jos siihen osui pelkkä vihreä kilpi tai banaani.

Eikä ole muuten yksi tai kaksi kertaa kun olen evännyt voittoni Double Dashissa ampumalla itseäni...:rolleyes::D
 
Vastaus: Mario Kart Wii

mario kart wiin huonot puolet on:

1. liian hyvät aseet (raketti, sininen kilpi, POW block.)
2. mopot eikö tän pitänyt olla mario KART!
 
Vastaus: Mario Kart Wii

mario kart wiin huonot puolet on:

1. liian hyvät aseet (raketti, sininen kilpi, POW block.)
2. mopot eikö tän pitänyt olla mario KART!

1. Samaa mieltä, pelissä on nykyään tuurilla aivan liian suuri merkitys
2. Tällaista suurempaa uudistusta MK on kaivannut jo pitkään, vaikkei ehkä kaikkia miellytäkään
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Minä taas pidän siitä että tuurilla on merkitystä kun olen niin huono muuten autopeleissä.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Minä taas pidän siitä että tuurilla on merkitystä kun olen niin huono muuten autopeleissä.

No juu mutta rajansa kaikella, tässä sillä todella on LIIKAA vaikutusta. Aiemmissa osissa homma oli paremmin tasapainossa. Nyt tuntuu siltä että itemit ovat vain pelastus huonolle kuskille, kun taas ennen esineet eivät olleet yhtä "automaattisia", vaan niitäkin piti osata käyttää. Vertaa esim. tämän ja 64:n arsenaalia: Ennen tähtäiltiin vihreillä kilvillä ja nyt täräytetään vain POW Blocki ja avot, kaikki edellä ajavat pyörähtävät ja menettävät esineensä. Samaten Bulletti on ihan syvältä ja poikittain, DD!!:n Chomppi oli sentään hitaampi ja sillä saattoi ryssiäkin. Sininen kilpi taasen saattoi 64:llä osua matkan varrella muihinkin, mutta nykyään se on vain räjähdys kärjen tuntumassa, jolloin siitä ei välttämättä ole mitään hyötyä itse sen käyttäjälle, mutta entistä ykköstä tietysti v****taa kun muu kärki paahtaa iloisesti ohi. Mielestäni pelin kehittäjien pitäisi ottaa 64 ja DD!! pelitykseen, miettiä mikä meni vikaan Wiiversion kanssa ja pitää tämä mielessä seuraavaa peliä tehdessä.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Nonni, tuli ostettua tämäkin peli. Oli parempi kuin odotin yksinpelin kohdalta. Nettipelikin toimi, mutta pari kertaa heitti pois ilman syytä. Houkutus oli ostaa halvemmalla, joten ratti jäi pois :( Onko se paljon erillaisempi/parempi ratin kanssa kuin ilman?
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Nonni, tuli ostettua tämäkin peli. Oli parempi kuin odotin yksinpelin kohdalta. Nettipelikin toimi, mutta pari kertaa heitti pois ilman syytä. Houkutus oli ostaa halvemmalla, joten ratti jäi pois :( Onko se paljon erillaisempi/parempi ratin kanssa kuin ilman?

Vähän vaikea sanoa. Cuben ohjaimella tuntui olevan tarkempi (joskin melko varmasti tottumiskysymys), mutta onhan ratilla ajaminen tunnelmallisempaa. Itse ainakin ajattelin pääasiassa Wii Wheelillä opetella ajamaan.

Tässä vitsinä juhannuksen kunniaksi vinkkejä oman ratin väsäämiseksi...

http://www.konsolifin.net/bbs/showpost.php?p=668986&postcount=3
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Nonni, tuli ostettua tämäkin peli. Oli parempi kuin odotin yksinpelin kohdalta. Nettipelikin toimi, mutta pari kertaa heitti pois ilman syytä. Houkutus oli ostaa halvemmalla, joten ratti jäi pois :( Onko se paljon erillaisempi/parempi ratin kanssa kuin ilman?

Jos GC -ohjaimella meinasit ajaa niin se kyllä toimii, mutta Wiimote (jolla varmaan ajoit) ilman rattia on luonnollisesti huonompi kuin sen kanssa. Wiimote/Nunchuk -yhdistelmä taasen tuntuu hölmöltä kädessä ainakin itsellä kun vertaa GameCubepadiin, vaikka temput saakin tehtyä ohjainta heilauttamalla ristiohjaimen sijaan. Itseä tuo sormen siirto tatilta ristille temppua tehdessä ei tosin ole tuottanut onkelmia, vaikka jotkut siitä valittavatkin. No jaa, olen kuitenkin ajanut reilusti yli puolet ajasta ratilla, joten onko tuolla nyt väliä...
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Katsoin samat videot Wiillä tänään aamulla, ja vähän äimänkäkenä olin. Ensin ajattelin että miten joku voi noin nopeasti mennä tuon Mushroom radan, ja katoin videon. Kaikki selvisi...
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Mitenkäs tässä saadaan ns "turbolähtö" ?

En ole saanut selville sitä vielä mitenkään, kaikenlaista olen myös koettanut mutta ei tahdo onnistua... :confused:
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Lähtölaskennassa kaasu pohjaan jossain kakkosen tienoilla? Kai.. En tarkalleen muista missä kohtaa mutta jostain luuytimistä se ajotus aina tulee. :p
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Juuri kun kakkonen alkaa haalistumaan niin siinä kohtaa kaasu pohjaan.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Se ajoitus riippuu siitäkin millainen ajokki on alla. Esim. pieni kierrosherkkä kone lähtee parhaiten kun kaasua painaa noin kakkosen puolivälissä tai hieman jälkeen, kun taas isolla koneella täytyy painaa nappi pohjaan jo aivan kakkosen alussa. Lähtö on myös sitä parempi mitä aikaisemmin kaasua painaa, mutta jos painaa liian aikaisin, jää sutimaan ja muut pääsevät karkuun, joten yleensä kannattaa pelata varman päälle ja kaasuttaa vasta hieman myöhemmin. Koska jokainen kone käyttäytyy hieman erilailla, se paras asetelma selviää vain kokeilemalla.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Kyllä olisi hauska peli jos saisi ajaa netissä kilpaa ilman aseita. Tai pelkillä vihreillä kilvillä edes.
Nyt aiheuttaa vanhalla lähinnä itkuraivareita. Paha mieli. Onneksi on peli vaan kaverilta lainassa ettei tuu ostettua.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Oisko porukal nyt intoa lähtee vähä ajelee tonne onlinen puolelle?

Lisäilkää mut frendeihin, ni päästään ajelemaan:
MK Code: 0989-3154-2406
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Mitenkäs tässä saadaan ns "turbolähtö" ?

En ole saanut selville sitä vielä mitenkään, kaikenlaista olen myös koettanut mutta ei tahdo onnistua... :confused:

Juu, luunytimestä se tulee täälläkin. Alkuun en tajunnut ollenkaan miten sen voi ajoittaa oikein, mutta sitten kerran huvikseen aloin startissa kaasuttamaan kuten amikset konsonaan "vroom, vroom, vrom, vrom (ja juuri ennen lähtöä) vroooooooooom". En ole tuota "kakkos"sääntöä kokeillut, vaan aina menen tolla tavoin, että ensin kaasuttelen ja juuri ennen lähtöä sitten jätän kaasun pohjaan. Eli aika pitkälti kaasun aiheuttaman äänen perusteella ajoitan.
 
Ylös Bottom