Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Kart Wii

Vastaus: Mario Kart Wii

Ds versiota en oo pelannu, niin miten se näkyy tossa Cuben versiossa? Cubella mun mielestä suorilla ei kannattanu kokeilla boostata ollenkaan, hidasti vaan. Sitä suoralla boostailua kai te sneikkailulla meinaatte vai?
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Ds versiota en oo pelannu, niin miten se näkyy tossa Cuben versiossa? Cubella mun mielestä suorilla ei kannattanu kokeilla boostata ollenkaan, hidasti vaan. Sitä suoralla boostailua kai te sneikkailulla meinaatte vai?

Juu suorilla ja mutkissa, koko rata läpi driftaten, välillä vain suuntaa vaihtaen. Game Cubella tosiaan oli suorilla vaikeampi sneikata niin että siitä olisi varsinaista hyötyä ihan vaan suoraan köröttelyyn nähden, varsinkin jos rata oli kapea. Sneikkaus vaivaakin lähinnä DeeÄssän nettipelissä, sillä DD:ssähän voi vaikka kavereiden kanssa keskenään sopia että eihän sneikata, pliis.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Plääh, ainakin Crash team racingissa aikoinaan juuri koko kentän läpi vetäminen täydellisillä drifteillä ja ajoituksilla oli yli puolet pelin suolasta. (aseet se toinen puolisko :D) Tätä cuben mario karttailua en ole pelannut kuin ihan vähän eikä siinä tuosta ollut niin isoa hyötyä ja mun mielestä se oli vaan vähän huono homma. CTR on aina aivan sairasta tykitystä.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Plääh, ainakin Crash team racingissa aikoinaan juuri koko kentän läpi vetäminen täydellisillä drifteillä ja ajoituksilla oli yli puolet pelin suolasta.
Loppuosa oli sitte ehkä maailman pahin kuminauha efekti ikinä. Se oli aivan sama miten ne ensimmäiset 2 kierrosta ajo. 3:n kierroksen loppuosalla vasta ratkastiin mitä tapahtuu.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

No en tiedä siinä mielessä, että kyllä meidän peliporukassa ainakin pyöri aina samat jannut kärjessä.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

CTR oli melko lailla Mario Kart -klooni, joten yhtä hauskoja ne ovat olleet molemmat ainakin N64 aikaan. Itse tosin pidän enemmän Nintendon hahmoista, joten jatkoin Mario Kartilla. Jokunen vuosi sitten tuota Crash Tag Team Racingia tuli kokeiltua kaverilla, mutta en oikein tykännyt, joten on CTR:t sittemmin jääneet vähän unholaan.

Tuosta driftauksesta vielä sen verran että GameCubella esineilläkin pystyi vielä vaikuttamaan voittoon, mutta DS:llä jos osaa sneikata, eivät esineet juuri menoa hidasta. Toivoisin todella että tässä Wiiversiossa olisi driftit toteutettu enemmän DD:n tyyliin.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

CTR yllätti aikoinaan. Ajattelin, että se on vain turha klooni, mutta sehän olikin oikeasti ihan hyvä. Ei kyllä pärjää parhaimmille Mario Karteille millään, mutta voisi hakata muutaman huonoimman.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

CTR oli melko lailla Mario Kart -klooni, joten yhtä hauskoja ne ovat olleet molemmat ainakin N64 aikaan. Itse tosin pidän enemmän Nintendon hahmoista, joten jatkoin Mario Kartilla. Jokunen vuosi sitten tuota Crash Tag Team Racingia tuli kokeiltua kaverilla, mutta en oikein tykännyt, joten on CTR:t sittemmin jääneet vähän unholaan.

Tuosta driftauksesta vielä sen verran että GameCubella esineilläkin pystyi vielä vaikuttamaan voittoon, mutta DS:llä jos osaa sneikata, eivät esineet juuri menoa hidasta. Toivoisin todella että tässä Wiiversiossa olisi driftit toteutettu enemmän DD:n tyyliin.

Jep, sneikkaus oli harvinaisen syvältä, vaikutti liikaa pelaamiseen. Sneikkaamisella pystyi väistämään monet punaiset ja siniset kilvet. Vei ilon pelistä ja toi mukanaan kipeän peukalon. On DS:n Mario Kart silti yksi pelatuimmista peleistä kavereiden kanssa.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

En enää ole liiemmin jaksanut DS:n karttia pelata juuri tuon sneikkailun vuoksi, mutta DD!!:tä tulee edelleen perheen ja kavereiden kanssa tahkottua vaikka on ostettu jo miltei viisi vuotta sitten(siis julkaisun aikoihin). Toki sneikkaamalla pystyy väistämään punaiset ja jopa sinisetkin kilvet, kunhan ensin löytää sopivat kohdat radoista, mutta koska itse sneikkaamisella ei saavuta suorilla juuri sen suurempaa vauhtia kuin suoraan ajaen, ei se tässä pelissä hirveämmin haittaa. Ja tokihan mutkat kuuluukin driftata, on meinaan DD!!:ssä erittäin hankala ajaa mutkat kunnialla luistattamatta, ja eihän se edes ole "sneikkaamista". Toisaalta driftaaminen voi olla hankala toteuttaa niin ettei joku 24:7 pelaava nörtti pian keksisi keinoa ajaa nopeammin sneikkamalla.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Nyt on varmistettu että pelistä löytyy Cube-ohjaimille tuki. Julkaisu Japanissa huhtikuun 10. ja täällä Q2.

Muutakin mukavaa uutta tietoa N-Europen sivulla

Oikein hieno juttu tuo tuki Cube-ohjaimille, ei Mario Kartteja ole tarkoitettu "ratilla" pelattavaksi imo. Nyt vaan odottelemaan. Varmasti hieno peli tulossa. Tuo ranking lista härdellikin mukava lisä.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Saas ny nährä miten tuo eurooppaan rantautuu, voi olla että pitää odottaa ainakin kesäkuuhun ennen kuin pääsee tätä pelaamaan. Eipä siinä mitään, vaikuttaa tämän hetken tietojen mukaan varsin hyvältä, eli kyllähän tätä jakasaisi odottaa, mutta kun olisi heinäkuussa lähtö Vekaralle ja olisi mukava ehtiä vähän pelaamaankin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mario Kart Wii

Kyllä minäkin toivon että eri ohjaustavat olisivat mahdollisia. Minun kohdalla excite truck todisti että ohjaus liiketunnistimella on mahdollinen, mutta pelistä ei saanut niin paljoa irti / ei ollut niin hauskaa kun kaveriporukalla pelattiin ja puolet ajasta kaikilla kului tien ulkopuolella. Ei se vaikeaa ole, mutta kyllä sillä pitäisi vähän aikaa ajella että siihen tottuisi ja saisi sen auton tekemään mitä haluaa. Ja huom. tiedän kyllä että excite truckin pointti ei välttämättä ole koko ajan vain ajaa täydellisesti sitä rataa, mutta kyllä se ottaa pannuun kun tietää että miten haluaisi ajaa on eri kuin minne auto menee, johtuen pelkästään ohjaustavasta...
No eipä se Excite Truck olisi pädilläkään sen helpompi ohjata on se sen verran herkkä ohjaus.
Itse ainakin diggasin Excite Truckin mene mistä menet tyylistä täysillä.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Pari previkkaa:
Ign.

1up


Pari poimintaa:
-12 pelaajaa netissä
- 2 pelaajaa netissä samalla koneella
- Sneikkailun (?) voi kytkee pois päältä


Graffat on yllättävän jees omasta mielestä, paljon parantunut edellisistä kuvista.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Graffat on yllättävän jees omasta mielestä, paljon parantunut edellisistä kuvista.

Itse en huomannut grafiikoissa parannusta, mutta väliäkö tuolla jos pelattavuus on saatu kohdalleen. Tietysti 12 autoa samaan aikaan voi olla aavistuksen raskaampaa kuin aikaisemmat 8, mutta ei kai se sentään GameCube -grafiikoita tarkoita?
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Mitenhän on, saakohan noita ratteja ostaa erikseen? Kun nelinpeliä vaikka pelaa, niin ettei tarvitsisi neljää peliä ostaa, että kaikki pääsevät kunnolla fiilikseen. Hinta myös asakarruttaa, maksaakohan peli paljon enemmän kun siinä tulee ratti mukana ja mitenhan monta kymmentä euroa mahdollisesti erikseen myytävät ratit kustantavat?

Grafiikallahan ei ole oikeastaan melkeen mitään väliä jos peli on rautaa. Mario Kart 64:ääkin pelataan aina silloin tällöin. Hyvältähän nuo kuvat kuitenkin näyttävät.

Näkyyköhän nettipelissä pelaajien pään päällä heidän omia nimiään tai mitään, kun Nintendo ei taida kauheasti tykätä ihmisten interaktiosta. Smash Brossissa ei ilmeisesti näy mitään nimiä tai mitään, ellei kavereitaan vastaan pelaa. Typerää kun nettipelistä yritetään tehdä samanlaista steriiliä menoa kuin konetta vastaan pelatessa. Ja toivottavasti on jotain ranked macheja, että eivät nyypät ja ammattilaiset ole aivan sekaisin. Kaverikoodien poisto onkin sitten varmaan aivan turha toivo... No, spiltscreenpeliinhän tuo tuleekin ainakin minulle.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Mitenhän on, saakohan noita ratteja ostaa erikseen? Kun nelinpeliä vaikka pelaa, niin ettei tarvitsisi neljää peliä ostaa, että kaikki pääsevät kunnolla fiilikseen. Hinta myös asakarruttaa, maksaakohan peli paljon enemmän kun siinä tulee ratti mukana ja mitenhan monta kymmentä euroa mahdollisesti erikseen myytävät ratit kustantavat?
pakkohan noita on saada erikseen. onhan jotain 3rd party kyhäelmiä jo nyt (tarkoitettu aikaisimmille ajopeleille, esim exite truck)

veikkaan noille muovirimpuloille tulee hinnaksi suomessa erikseen about 9,90.. kyllä ne rahat osaa pelaajilta ottaa pois. :(

ite luulen että en tuommosia tule hankkimaan. eiköhän parempi "tatsi" tule ihan pelkällä kapulalla :)
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Mario Kart Wii julkaistaan 11.4.2008

http://www.nintendo.fi/?file=957

Tuon sivun julkaisuaikoihin en ole juuri luottanut, vaikka se onkin suomalaisista sivuista se virallisin, mutta kun se niin monella muullakin sivulla on ollut sama niin eiköhän se paikkansa pidä. Jjjesss!!! Ei malta enää odottaa! Pystyyköhän muuten split screenissä eri pelaajat käyttämään eri ohjaustapoja vai onko kaikilla oltava samanlainen ohjain?

Liki 200 kuvaa pelistä:
http://www.cubed3.com/screens/1221

Tuolla puolivälin ruuduissa näyttäisi olevan ainakin sijoitusten perusteella COMit mukana nelinpelissäkin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mario Kart Wii

Pystyyköhän muuten split screenissä eri pelaajat käyttämään eri ohjaustapoja vai onko kaikilla oltava samanlainen ohjain?

En ymmärrä miksei pystyisi. Pystyyhän Smash Brossissakin. Yksi syy varmasti näissä molemmissa peleissä monille ohjaustavoille on se, että moninpeliin riittää helpommin ohjaimia.
 
Vastaus: Mario Kart Wii

Tässä uusin traileri GDC floorilta:

http://www.gametrailers.com/player/30938.html

Näyttää hienolta, on kyllä aina vaan erikoinen juttu, että Nintendon julkasemat valokuvat näyttää yleensä reilusti huonommilta kuin itse peli. MK on aina pakko hankinta, toivottavasti kaikki uudistukset toimii, varsinkin nettipeliltä odotan paljon. Laitanpa tähän vielä muualle kokoamani snippetit IGN:n hands-onista.

The game will automatically recognize which controller you choose to use the moment it's plugged in, and every best time will be noted with a specific controller icon to let everyone know just how you managed to get that score.

This peripheral did, admittedly, have a large learning curve due to the fact that you have to learn where the "dead zones" are. Since the Wii Remote isn't attached to anything but your hands, you'll need to feel around where the center point is, as well as learn just how far you can rotate left and right before your kart stops turning. The only "force feedback" comes from the Wii Remote's rumble, and admittedly the vibration isn't muffled at all when in the steering wheel controller. According to Nintendo, testers seem to favor the steering wheel peripheral over the other options. We'll have to take their word for it we had less than an hour to tinker around with Mario Kart Wii, not exactly enough time to get used to the new control scheme. But certainly enough to see that the controls certainly work, even if they're a little awkward right from the start.

there are 11 other racers on the track instead of seven.

In Grand Prix, 50CC races are kart exclusive, 100CC races are motorcycle exclusive. 150CC races allow for the mix of karts and motorcycles.

Motorcycles seem to turn a bit slower than karts, but there are far more opportunities for boosting using them: by tipping the wheel controller back you can perform wheelies that will, after a certain amount of time, will kick in additional speed boosts.

Mario Kart Wii changes things around a bit by not requiring players to rapidly steer in the opposite direction of a powerslide to generate the boost power. Instead, the boost power builds automatically during a successful powerslide, and the longer you hold it the more boost you'll get out of it. As soon as you let go of the powerslide trigger (the button on the back of the steering wheel controller) your kart will jolt forward with a surge of energy. No more waggling the stick/control pad back and forth to generate boosts this time around. Whether that's good or bad, it was a little hard to tell in the short spin around a few of the game's courses.

Mario Kart Wii also includes a new "trick" mechanic: at the top of a jump, if you flick the wheel upwards, your character will pull off a canned trick animation, and when the kart lands on the ground it'll jolt with an additional surge of momentum. And then when you add the drafting mechanic where you'll gain more speed if you hover behind someone for a few seconds, there are plenty of opportunities for earning some serious overdrive in this game.

Nintendo did confirm that you'd be able to race as Mii characters, but this was an option that wasn't available during our play session.

Mario Kart Wii will feature at least 32 tracks: 16 old-school from the series' past, as well as 16 original, made-for-the-Wii courses never seen before.

A new power-up popped up during our playtest: a POW block that will hover over your players's head, and you'll need to jump three times in a specific rhythm to get rid of itor you'll spin out. We're told of a new power-up that didn't show up during our play session: a cloud that'll give your player a boost of speed for as long as you hold it, but it has the side-effect of zapping your kart with lightning which will shrink your kart if you hold onto it for too long. It's an item that can be passed from kart to kart by bumping into your competition, almost like a shrinking hot potato.

First of all, Mario Kart Wii will be 12 player compatible over the internet. Additionally, the game will allow either one or two players per system, so when you jump online, you can play split-screen with a friend and compete.

The game has a seriously huge statistics tracking list for each player. The game will record all sorts of fun tidbits: Distance traveled, Total Race and Battle count, how much you've used the Wii Wheel, how many tricks you've pulled off, favorite character, favorite vehicle, favorite course, and favorite stage. Nintendo WFC friend race win/losses. Ghosts sent and ghosts received. There's something called "VR Rating" as well as "Battle Rating," both were set at 5000 points during our demo. It'll track how many Wi-Fi races you've played and your Wi-Fi Battle mode win/loss record. It'll track how many first place appearances, percentages of times in first place, how many times you hit someone, how many times you've been hit, your ghost race wins/losses, and how many tournaments you've played.
 
Ylös Bottom