Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Karttia kimpassa

Vastaus: Mario Karttia kimpassa

sori kun en saapunutkaan, rakas elisa laajakaistani oli offline melkein 48 tuntia.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Tänään seitsemän aikoihin olen karttaamassa. Huonetta pystyyn sama vanha aika 1850.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Mikäli kaveria kiinnostaa (ja ehdin/mahdun) niin varmaan ilmestyn peliin guestin kera. :)
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Minä en ilmeisesti mahdu taaskaan mukaan, jos kerta Tetsuo tekee huoneen enkä ole listallasi ja listasi on jo täynnä...
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Pitääkö olla huoneen luojan kaverilistalla, ettei riitä jos on jonkun huoneessa olevan kaveri? Enpä sitten minäkään voi peliin osallistua kun ei ole tetsuo kaverilistalla.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Kerkeääkö kukaan muu wappukartteja tälle illalle pelailemaan? Jos siinä seitsemältä aloiteltais.

// Jaa eipä sittenkään. Ei tuonne wifiin edes pääse. USA varmaan rasittaa liikaa servuja + se ensimmäinen competition. Way to go, Nintendo!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Irkin puolella on ehdoteltu peliä kuudeksi. Tulloo vähän myöhässä, mutta irkkiin (chattiin) voi tulla kuulostelemaan ja jos tuo aika ei ehdi onnistua, niin eiköhän myöhemmäksikin saada jotain sovittua.

(Tosin aika heikkoa kilpailla noin hienoja säitä vastaan edes Mario Kartilla, mutta pitäähän se yrittää. Pakkohan täällä on muitakin sosiaalisen elämän puutteisia olla :rolleyes:)
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Tulkaa karttaamaan tänään seitsemältä pistän huoneen pystyyn 1850 oki? Jos kokeilis taas vähän ajan Brawl tauon jälkeen karttia.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Tulkaa karttaamaan tänään seitsemältä pistän huoneen pystyyn 1850 oki? Jos kokeilis taas vähän ajan Brawl tauon jälkeen karttia.

Perhana unohdin tarkistaa tämän alueen kokonaan. No huomenna sitten... tai siis tänään.:)
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

No niin Eagle, jokos olisi pelin aika?:D Tässä juuri parin päivän pelitauolta (kesämökiltä) kotiuduttu ja tekisi mieli takaisin "sivistyksen" pariin.:p
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Niin! Tulkaa kaikki pelaamaan. Minä haluan. Jos vaikka tuossa seitsemän aikoihin illalla kokeiltaisiin ja kymmentä minuuttia aikaisemmin huone pystyyn oki?
 
Ylös Bottom