Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Karttia kimpassa

Vastaus: Mario Karttia kimpassa

No, kiinnostaisiko jotakuta kisata minua vastaan joskus?

Mario Kartin FC: 3868-7139-4339

Kisaa odotellessa...
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

No, kiinnostaisiko jotakuta kisata minua vastaan joskus?

Mario Kartin FC: 3868-7139-4339

Kisaa odotellessa...

Hieman vaisun vastaanoton on tosiaan saanut tämä idea, mutta kyllä minulle pienempikin kisa kelpaa. ;) Friend Code on 4425-7994-4009.

Ajankohdalla ei ainakaan itsellä ole niin väliä. Viikonloppu on kuitenkin varattu jo muihin puuhiin.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Jep, hiljainen vastaanotto...
Niin, minulle on aikas sama milloin kisataan/kisaan, sillä vapaata aikaa löytyy rutkasti sieltä sun täältä... Ehdotuksia? Kenties jo ensi viikolla?:cool:

// Nyt, kun katsoin tarkemmin tuota sinun friend codea, niin sehän on täysin sama, kuin täällä : http://www.mariokartfriendcodes.com/index.php

eli olen jo sinun FC: si jo lisännyt :D.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Jep, hiljainen vastaanotto...
Niin, minulle on aikas sama milloin kisataan/kisaan, sillä vapaata aikaa löytyy rutkasti sieltä sun täältä... Ehdotuksia? Kenties jo ensi viikolla?:cool:

// Nyt, kun katsoin tarkemmin tuota sinun friend codea, niin sehän on täysin sama, kuin täällä : http://www.mariokartfriendcodes.com/index.php

eli olen jo sinun FC: si jo lisännyt :D.

Sade vesitti viikonloppusuunnitelmat, joten tämä viikonloppukin on mukana mahdollisuuksissa. Ensi viikollakin tietysti käy, jos itse et viikonloppuna ehdi. :D

Olen itsekin lisännyt FC:si jo. Ilmoitahan jos sinulle sopisi tämän tai huomisen päivän aikana vähän pelailla.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Nooh, minulle sopisi tänään, mutta noin kahden tunnin päästä lähden tapittamaan TV: tä. Huominenkin käy käy minulle :)
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Me tultais emännän kanssa mielellään messiin! Lisäsin Naatiskan ja Platformerin fc:t oma on 2879-6043-9844.

Päivystelen tätä ketjua että millon alotetaan.
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Tervetuloa mukaan vaan!

Lisään sinun FC: si, kunhan tuo veli häippäsee tuosta PS3: n äärestä... Mutta milloin kisataan?

Edit: // Löytyisikö näiden 13.00 - 19.00 aikojen välistä sopiva hetki?
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Mulle sopii vaikka heti. Otan lämmitelyks vähän tuolla Continental puolella skabaa, joini sinne mukaan kun pääset!
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Hyvä vain että saadaan lisää kisaajia. :)

Itselle sopisi kisata vaikka heti. Jos teillekin sopii, niin kisa pystyyn vaan. Myöhempikin ajankohta tietenkin käy. Menen nyt lisäämään Filthskinin FC:n ja jään onlineen lurkkimaan siltä varalta, että saataisi peli pystyyn. :)

EDIT: Naatiska, eiköhän tuoltakin aikaväliltä sopiva ajankohta löydy. Itsellä ei ainakaan ole koko päivänä mitään tiedossa ruokailua lukuunottamatta. :D
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Teetkös samalla huoneen niin tiedetään sitten että olet paikalla? Pelaillaan Filthskinin kanssa continentalia nimittäin.

Edit: Liityitkin jo mukaan peliin näemmä. :D
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Ihan hyvät skabat, varmaan illemmalla voisi ottaa uusiksi. Nyt on pakko vääntää vähän murua rinnan ale.

Tulipa taas hyvä muistutus miten viimeisessä mutkassa 1. sijalta viimeiseksi putoaminen aiheuttaa primitiivisiä raivokohtauksia. :D
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Jatketaan illemmalla vaan. Sen verran verenpainetta nostattava peli että lienee ihan hyvä pitää pientä taukoa. :D
 
Vastaus: Mario Karttia kimpassa

Jep, hyvä kisa oli, vaikkei omalta osalta mennytkään hyvin, vaan rupesi loppua kohden huononemaan :D

Saatan ottaa uusiksi, jos vain pääsen...
 
Ylös Bottom