Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Timotei sanoi:
Nonii ny kun on pelattu muutamia tunteja nii vois pistää kommenttia.

No ohjaus on ihan hyvä, kentät kivoja, hahmoilla erilaisia ominaisuuksia, mutta kyllä tästä miinuksia löytyy. Itte oon pitäny peliä huonona jos heti alkumetreillä pelatessa tulee kommentti "VOI **TTU!1!!1" ja tässä nyt on käyny välillä näin. Uramoodissa nääs taso tuntuu nousevan liian nopeesti korkeelle enkä tota crystalcuppii oo päässy voittaa. Tässä pelissä tuntuu myös olevan kuminauha systeemi :D [/QUOTE=Timotei]


Minun mielestäni, kun tätä nyt 2 ja puoli päivää oon jauhanut, niin se on pelin yksi suola, että tulee noita "Voi V..TU!!" kohtia! Koska niinhän niitä tulee oikeassakin urheilussa, itella on mennyt hermot monesti, mutta se mikä erottaa muista peleistä on se, että vaikka kuinka menee hermot niin aina haluaa otta yhden pelin vielä!

Uramoodi on vaikea, mutta musta sen pitää ollakkin, että hallitsee pelin kunnolla eikä voita mestaruutta heti ekalla kerralla.

Kahdestaa pelaten netissä tai uramoodissa on hauskaa, kun voi taktikoida ja keskustella! Mutta taktiikka pitää minusta olla kohdillaa, koska kahestaan jos rupeaa sähläämään, niin pian huomaa, että kaikki 4 pelaajaa on hyökkäyksessä, mutta vastustaja on jo puollustusalueellasi!

Ja se mikä tässä pelissä on parasta, on se, että tätä ei vaan voi pelata läpi vaan siinä tarvii osta peliä jo todella paljon ja se mun mielestä lisää pelin kestävyyttä pitkään!
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Pyramidhead sanoi:
Kyllähän se taas tänään on toiminut todella hyvin. Ei mitään ongelmaa. Täytyypä katsoa taas illalla.
Nyt en ole taas pitkään aikaan päässyt pelaamaan. Että tää on kustu pahasti :mad:
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Beza sanoi:
Nyt en ole taas pitkään aikaan päässyt pelaamaan. Että tää on kustu pahasti :mad:

No hyvä että näin käy tämän pelin kohdalla, eikä sitten (toivon mukaan) silloin, kun SSBB julkaistaan. Silloin alkais nimittäin päitä putoilemaan muuallakin, kuin telkkariruudulla.
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Beza sanoi:
Nyt en ole taas pitkään aikaan päässyt pelaamaan. Että tää on kustu pahasti :mad:

Nyt en ole pariin tuntiin itse kokeillut (ja silloin vielä ainakin toimi), mutta eiköhän tuo ongelma korjaannu ajan kanssa kun saadaan vähän paremmat serverit pystyyn ja pelaajamääräkin todennäköisesti alun jälkeen vähenee. Pelin suosio on vain tullut yllätyksenä. Nettipeli kyllä noin muuten ollut todella toimiva.
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Pyramidhead sanoi:
Nyt en ole pariin tuntiin itse kokeillut (ja silloin vielä ainakin toimi), mutta eiköhän tuo ongelma korjaannu ajan kanssa kun saadaan vähän paremmat serverit pystyyn ja pelaajamääräkin todennäköisesti alun jälkeen vähenee. Pelin suosio on vain tullut yllätyksenä. Nettipeli kyllä noin muuten ollut todella toimiva.
Joo, kyllähän se muuten on hyvin toteutettu, mutta alkoi vaan suututtamaan ku ei pukkaa muuta ku erroria.:rolleyes:
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Päin helvettiä se on toteutettu kerta se ei toimi. Muutenkin Wiin moninpelisysteemit ja muut on aivan sieltä. Jotain älyttömän pitkiä koodeja, ei hyvää päivää..
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Beza sanoi:
Päin helvettiä se on toteutettu kerta se ei toimi. Muutenkin Wiin moninpelisysteemit ja muut on aivan sieltä. Jotain älyttömän pitkiä koodeja, ei hyvää päivää..
Ihan hyvin se on toteutettu, ja en tietenkään tarkoita, ettei parantamista olisi. Serveriongelmia on kyllä ollut muuallakin kun nintendon puolella, ja tulee aina luultavasti olemaankin. Kyllä näistä ongelmista selvitään ajan kanssa. Ja eihän sinun mitään "pitkiä koodeja" tarvitse käyttää ellet halua.
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Beza sanoi:
Päin helvettiä se on toteutettu kerta se ei toimi. Muutenkin Wiin moninpelisysteemit ja muut on aivan sieltä. Jotain älyttömän pitkiä koodeja, ei hyvää päivää..

No mikä muu siinä sitten on huonosti toteutettu kuin nuo kaverikoodit ja serveriongelmat? Noistakin kaverikoodit ovat hyvin tuskattomia, koska niitä ei edes ole pakko käyttää pelatakseen netissä ja serveriongelmia nyt on muuallakin ollut. Ikävä juttu silti.

Etköhän nyt siis vahvasti liioittele. Aika turhaa haukkua koko Wiin moninpelisysteemi yhden ongelman takia. Tietenkin jos tuo ei jatkossakaan tuon paremmin toimi niin voin kyllä liittyä kuoroon, mutta en suostu koko Wiitä sen takia haukkumaan.
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Onko kukaan täällä KonsoliFinissä päässyt Crystla Cup:ia läpi?
Crystal Cup on sika vaikee tokaksi Cup:iksi.
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Pyramidhead sanoi:
Etköhän nyt siis vahvasti liioittele. Aika turhaa haukkua koko Wiin moninpelisysteemi yhden ongelman takia. Tietenkin jos tuo ei jatkossakaan tuon paremmin toimi niin voin kyllä liittyä kuoroon, mutta en suostu koko Wiitä sen takia haukkumaan.
Ja minäkö olen sitten koko Wiin haukkunut? Mieletäni vain saa aikamoiset Nintendolasit päässä tätä katsoa, jos ei tästä ongelmaa löydä. Tuo serveritukos on aivan hölmöä, kun suosio oli varmasti arvattavissa. Puoli vuotta sai odottaa ensimmäistä Wiin nettipeliä, eikä sekään toimi, niin kyllähän tämä nyt kusee. Uskon tottakai että tuo ajan kanssa korjaantuu, mutta aivan turhanpäiväistä tällainen takkuilu.
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Beza sanoi:
Ja minäkö olen sitten koko Wiin haukkunut?

Haukuit koko Wiin nettipelin ja sitä tarkoitin. Siis kyllähän tämä ikävä juttu on ja tottakai se on huonosti hoidettu jos serverien kapasiteetti ei riitä, mutta aika pahasti kyllä liioittelit ongelmaa.

Jäädään nyt vain odottelemaan ja katsotaan mitä tapahtuu. Eipä tässä muuta voi. Mutta tuo tosiaan on toiminut aamulla ja päivällä hyvin, että kannattaa koittaa odotellessa pelailla vähän aikaisemmin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

No katsellaan eka mitä tapahtuman tulee, jookos? Meinaan minutkin on yllättänyt että jopa tältä foorumilta löytyy näin paljon pelajia tälle pelille, saatikka koko euroopassa sitten. Mutta iso virhe nipalta jos varasivatte liian pienen kapasiteetin. Niinkuin aikaisemmin kirjoitin, eurooppalaiset on nyt koekaniineja nettipelin osalta.

Muokkaus:
Tässä on linkki artikkeliin pelaajamääristä ja siitä onlinepelien tahaamisesta.
http://gonintendo.com/?p=18604
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Tottahan se on että Wiin nettipeli on ihan raakile. Ei voi kommunikoida toisen pelaajan kanssa mitenkään. Muut huonot puolet jo mainittiinkin.
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Mr. Mac sanoi:
Tämä on kyllä ehdottomasti hyvä asia.
Tästä olen kyllä täysin eri mieltä. Mielestäni jokin headset systeemi olisi todella hyvä, varsinkin jos jotain fps:iä on tulossa, niin niissä varsinkin.
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Beza sanoi:
Tästä olen kyllä täysin eri mieltä. Mielestäni jokin headset systeemi olisi todella hyvä, varsinkin jos jotain fps:iä on tulossa, niin niissä varsinkin.
Onko sellaisia tällä hetkellä? Ei ole. Käsittääkseni puhuttiin tästä hetkestä, tulevaisuudessa Wiillekkin tulee varmasti headset-härpäkkeet ja niiden tuki online-pelaamiseen. Tosin minä en sellaista koskaan tule ostamaan, koska minua kiinnostaa itse pelaaminen, ei pelaajien kanssa puhuminen/viestiminen.

Näin taas nähdään kuinka mielipiteet jakautuu. Eläköön valinnanvapaus!
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Anteeksi kun tänne kommentoin, kun en peliä omista. En ole tekemässä tästä aiheesta konsolisotaakaan, vaan kysyn ihan mielenkiinnosta kun tätä threadia olen seurannut :
Tuosta moninpelistä, servut ei siis toimi kuin tiettynä aikana kun on vähemmän pelaajia? No se varmaan korjaantuu jossain vaiheessa mutta pitäisihän tuon olla valmiiksi kunnossa, varsinkin kun kyseessä on eka nettipeli, tulee mieleen Resistance toisen firman puolelta. Vaikken pelistä sen ihmeemmin välitä mutta en ole vielä kertaakaan edes törmännyt lagiin, mikä on nettipeleissä aika harvinaista. Kaverikoodeja ei tarvitse pelatakseen netissä? Kun sitä fps-sarjan pelejä on tarjolla myöhemmin, niin kyllä kaveripiirissä pelaaminen on huomattavasti mukavempaa kuin tuntemattomien, ja silloin varsinkin headset-tuki on tuiki tärkeää. Ja varmasti olisi tuo mario-futiskin vielä asteen hauskempaa jos saisi sanailla vähän kavereiden kesken. Ihmettelen vain että näitäkään ongelmia ei saa kommentoida, tai "niissä ei oikeastaan ole mitään vikaa". Aika mielenkiintoista.
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Tuli hommattua wii viikko sitten, ja nyt perään heti Mario Strikers. Täytyy kyllä sanoa, et aika jees peli. Netissä ei oo saanut, kun pari erää pelailtua, mutta eiköhän se siittä. Tosin melki aina, kun on koittanu, niin eipä ole yhteyttä saanut muodostettua.

Eli peleissä varmasti mukana jatkossa ja löytyy koodilla: 459662 294451
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

samuel6 sanoi:
...Ihmettelen vain että näitäkään ongelmia ei saa kommentoida, tai "niissä ei oikeastaan ole mitään vikaa". Aika mielenkiintoista..
Katsos jotkut kokee asioita ongelmina, jotkut ei. Mielestäni tällä hetkellä ainut ongelma on alimitoitetut serverit, mutta Beza jo useampaan kertaan kirosi jne. Mielestäni asiat tulee kyllä selväksi kerrastakin, ei niitä tarvitse toistaa. Tai vaikka toistaisikin, niin pitäisi kielen asiallisena.
 
Vastaus: Mario Strikers Charged Football, ensimmäinen Wi-Fi peli!

Cal sanoi:
Onko kukaan täällä KonsoliFinissä päässyt Crystla Cup:ia läpi?
Crystal Cup on sika vaikee tokaksi Cup:iksi.
Jesh! Tein sen! The Green Giant Made It To The Top! :D
Joo yllättävän vaikee oli tokaks cupiks ja aivan helvetisti sitä tahkottiinkin. Luigilla nyt statsit 22-0-1 :)

Crystal Cupin viimeinen kenttä Crystal Canyon oli myös erittäin mielenkiintoinen.
Heti aloituksessa syttyy osa pelaajista tuleen ja poistuu pelistä, kapteenikin voi palaa. Hauskaa oli, kenttä oli muutenkin melko laaja ja sitten sai vielä lisää tilaa. Diddy sai kunnolla pataan. Tästä tuli mun lempparikenttä :)
 
Ylös Bottom