Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope
Jooh itsekkin tossa alkuviikosta sain kolmannen kerran pelattua läpi(kerran PC:llä 2x boksil). Pelasin Vanguard maleshepillä level 1:stä hardcorella ja virmirellä alko sit rachnit ottaan hermoon niin pistin takas normaaliks ja levua olikin sitten pelin lopussa 51. Ensimmäinen paragon hahmo oli ja ihan kiinnostavaa vaihtelua kahden renegaden jälkeen esim sitten ihan loppu kähinöiden jälkeen olevassa dialogissa
Pikku mokia sattu että ei suoraa tuu portattuu tätä savee ME2, esim paramour jäi kokonaan välistä, en tajua miten siinä onnistuin kun yleensä mennyt ihan automaattisesti
Varmaan liikaa ajatellu asiaa ja puhunu kummatkin vaihtoehdot sit umpeen dialogeis tj.
Kaikki side missionit varmaankin tuli täl reissul tehtyy ja peli kyl vie tosissaan mukanaan kun pääsee ensimmäiselle story planeetalle.
Kattoo täs jos ens viikol alottas uusiks samalla ja pelais sinne 60lvl ja hardcorella läpi ja jos vähän paremmin sujuis ja sais noita ally achievementtejä tuplat
Täl kerral tuli vaan yks kun pelasin aluks asheylla ja kaidenilla squadis ja rupes sit vähän myöhään raksuttaa että eihän tää natsaa.
EDIT:
Tuli tota Paavin tekstiä luettua ja kyllä joillakin planeetoilla aika pienillä frameilla vedetään, esim nää non storyline jossa lumimyrsky tai vastaava tuntu että alle kympin mennään fps, taisteluissa ei tätä tullut huomattua.
Hissireissut on omasta mielestäni ihan OK kun asiaan on kumminkin lisätty squad membujen tsättäilyy, uutisia galaksista(sivu missionit) ja sit mitä omal shepil saattanu touhuu.
Itellään ei toi mako mitään paskarinkii ole vaan yleensä paikoillaan käytetään sitä että laitos buustailee vähän ilmaan(thrusters?) ja väistellään vihun missilet ja annetaan ite siin välis takas. Liikkumises ei tosissaan ole laittees omasta mielestä ongelmaa mut ne "random" generoidut planeetan terrainit kyl on ihan vidust.
Pari kertaa käyny toi että oon suojas ollu ja saanu raketista tai jostain vastaavasta mutta yleensä kun olen seurannut niin jotain 5 rakettia on aikasemmin menny laatikkoon ja sit se vika osunu mun jäbää kyynerpäähän tai jotain vastaavaa.
Dialogihan on omasta mielestäni rautaa mutta eiköhän sitäkin paranneta kakkoses.