Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sitä on selvästi oiottu jossain kohtaa![]()
Mitähän kämmäsin kun oma hahmoni ei tainnut olla kuin juuri ja juuri 50 levelinen?
Impossible!Nuolin kyllä mielestäni kaikki paikat tarkkaan läpi.
E: Jäin 49 leveliseksi. Sain vielä Completionist achievementin ja olen täysin varma, että suoritin kaikki eteen tulleet sivutehtävät..
Mihin nuo "career tiedostot" oikein tallentuu? Kun aloitin Mass Effect 2:n niin siellä importattavissa hahmoissa oli jotain vuonna kivi ja käpy tehtyjä hahmoja, jotka olin jo poistanut kovalevyltä. Tallentuuko nuo hahmot jotenkin tuohon gamertagiin?
Nostetaan tätä pikkasen. Voisiko joku me1 veteraani vähän opastaa alottelijaa tähän peliin mukaan. Miten noi sivutehtävät, kannattaako niitä tehdä paljonkin? Tarkotan että vaikuttaako ne peliin, tuoko jotain muutakin lisää kun vaan tehtäviä? Tähän mennessä edenny vaan pääjuonta, tosin en oo edenny ku vasta sen verran että just "valittiin spectreen".
Tosiaan jos joku voisi vähän avata keissiä, ei aika riitä kahlata koko tätä ketjua alusta loppuun. Eli jokun näköinen tietopaketti tiivistettynä, kiitos ja kumarrus.
Ainakin kannattaa tehdä se Alliancen sivutehtävä, jossa käydään Maan kuussa. Se taitaakin olla ainoa sivutehtävä, joka antaa muutakin kuin expaa ja rahaa.
Missäs vaiheessa tää tulee vastaan? Pystyykö noita oman timin tyyppejä vaihtaa missä vaiheessa tahansa vai jääkö jotku pois jossain kohtaa?
Vielä sellanen kysymys että miten mä pääsen tolla normandylla "liikenteeseen" vai pitääkö tuolla citadelissa tehä vielä jotain sen jälkeen ku on saanu ton aluksen omaksi.
Admiral Hacket muistaakseni soittaa sinulle jossakin vaiheessa peliä...
Normandylla pääsee liikenteeseen siirtymällä aluksen sisällä Galaxy Mapin viereen ja painamalla "A"-näppäintä.
Joo ton löysin mutta nyt on sellanen ongelma et siin kartassa näkyy vaan citadel, ei mitään muuta. Onko jääny jotain tekemättä vai oonko tehny jonku virheen.