Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mass Effect - BioWaren toimintarope

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hakkiz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Ei ne achit nyt niin elämä ole, että pitäis hinkata minskut kaikki. Hinkkaan muutenkin joka läpipeluukerralla niin julmettomasti kaikkea turhaa sivuhömppää, etten jaksa ressata tollasista mineraaleista. :) En varmaan pystyis jatkossakaan pelaamaan ALLY-tavotteilla, kun menee aina niin täysin mukana ja mukauttaen hahmojen kanssa sikinsokin (mitä toi hahmo sanookaan tosta, plaaplaa jne...)

Hahaa! Noiden mineraalien + muiden keräily ei vaikuta achien saamiseen vaikka olisi koko samat squadilaiset perässä! Vain "oikeat" sivutehtävät (myös Bring Down the Sky ja Pinnacle vaikuttaa).

EDIT: Epic fail!
Asian tarkistettuani, kaikki, sivutehtävät vaikuttavat todellakin noihin ally-acheihin... mutta mineraalien + muiden keräämiset eivät ole pakollisia noiden hommaamiseen. Muut sivutehtävät riittävät.

Xbox360Achievements.org - Mass Effect Achievement Guide
Tuolta minä itse tarkistelin kun tuon Liaran allyachi ei meinannut tulla, vaikka oli jo melkein kaikki pää- ja sivutehtävät tahkottu (miinus nuo mineraalit + pari muuta keräilyä).

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kertaakaan en ole kaikkia mineraaleja, medallioneja tai muita härpäkkeitä ainakaan tarkoituksellisesti kerännyt, vaikka neljä kertaa on taidettu tarina vetää läpi. Ei vain mielenkiinto jaksa riittää makolla pystysuorien seinien kiipeämiseen, kun ei palkintonakaan ole mitään erityisempää. Ne olen poiminut, jotka sattuivat eteen tupsahtamaan tutkimusretkilläni avaruuden pimeimmille rajamaille, joilla vain elcorit laiduntavat.

joo ei niitä mineraaleja tarvii välttämättä kerätä saadakseen ally achit. itelläni 1200/1200gs ja keräsin mineraalit muistaakseni ainoastaan yhdellä läpipeluukerralla

Juu ei niitä välttämättä tarvita, mutta mage väitti ettei niillä olisi mitään vaikutusta.

Juu ei niitä välttämättä tarvita, mutta mage väitti ettei niillä olisi mitään vaikutusta.

Juuh, näin tein ja myönnän olleeni väärässä. Tuonne alkuperäiseen viestiini muokkasinkin tietolähteeni mistä muistelin väitteeni.

Minä aloitin eilen pelisivistykseni paikkaamista eli Mass Effectin ensimmäisen osan pelaamisen :rolleyes: Vähän myöhässä kenties siis. Mutta ei tosiaan ole tähän päivään saakka jaksanut kiinnostaa, koska "se peli on kuitenkin vaan pelkkää ampumista!" ja minä olen niin surkea sellaisessa :p Mutta, kun kaikki selittivät peleistä joka paikassa, lehdet kehuvat loistaviksi ja ties mitä, niin mietin, että kai se on pakko edes kokeilla, että mistä kaikki oikein puhuvat. Ja vähän roolipelielementtiähän tässä näytti myös olevan, niin mikäs siinä.

Muutaman tunnin olen jo pelannut peliä ja olen, yllättäen, pitänyt. Ei se ammuskelukaan sitten niin kauheaa ollut vähän ajan päästä, kun tottui ohjaimeen. En pelaa boxilla lähes ollenkaan, niin aloittaminen oli "hieman" haparointia. Mutta nyt sujuu jo kohtalaisesti!

Aloitin naisella pelailun, enkä jaksanut kauheasti muokkailla ulkonäköä. Ei riitä kärsivällisyys alkaa vääntää nenän, leuan, poskien ja ties minkä muotoja. Luokkana Infiltrator ja taustana Earthborn sekä ruthless soldier. Olin jo jonkin aikaa pelaillut tätä, kun ukko tuli katselemaan ja kyseli, että olenko hyvä vai paha ja minä katsoin vähän aikaa, että jaa mitä. Sitten hän näytti valikkoa ja kas, olin näemmä kallistunut huomaamattani renegaden puolelle :o En edes tajunnut, että vastauksilla on jotain tuollaista merkitystä, heh. Paragonissa ei sitten ollutkaan oikeastaan mitään. Mutta nyt kun tiedän tästä, niin jatkan varmaan silti enemmän sillä renegade-taktiikalla. Ei jaksa olla kaikille koko ajan niin kiltti :D

Pääsin vasta äsken alusta käyttelemään ja kävin heti kokeilemassa planeetalla ajelemista ja järkytyin ohjauksesta siinä määrin, että harkitsen nyt vakavasti, viitsineekö noita edes tehdä. Mutta toisaalta, minun perfektionistinen puoleni luultavasti pakottaa tekemään ne, vaikka ei kiinnostaisi, mutta katsotaan, miten edetään.

Onnea valinnasta!

Mass Effect kyllä koukuttaa ihmisiä todella laajalta spektriltä, kunhan sille antaa sen mahdollisuuden ottaa siitä peukalosta kiinni, on se jo viemässä kättä kyynärpäähän asti. Renegade naisella pelaaminenkin on kunnioitettava päätös, FemShep on mitä parhain nimeommaa renegadella pelattuna, ääninäyttely on kautta linjan selkeästi parempaa kuin mitä miehellä, mikä nostaa tämän pelin tunnelmaa erinomaisesta tähtiä hipovaksi.

Makolla ajeleminen on tosiaan kaksiteräinen miekka, tai neljäteräinen... siihen kyllä tottuu (kuten niihin kahjoihin naapureihinkin), sillä sitä jopa jää kaipaamaan ME2:ssa. Kun suorittelet tuossa sivutehtäviä, jotka vaatii sitä Makoilua, niin keskity vaan siihen itse hauskuuteen. Peli on laaja ja siinä riittää tekemistä ensimmäisellä pelikerralla helposti yli 40 tunnin ajaksi. Vielä kerran, onnittelut hyvästä pelivalinnasta.

Makolla ajeleminen on tosiaan kaksiteräinen miekka, tai neljäteräinen... siihen kyllä tottuu (kuten niihin kahjoihin naapureihinkin), sillä sitä jopa jää kaipaamaan ME2:ssa.

Näin, mutta ehkä toisin ilmaistuna myös teki entisestään kakkosesta hemmetisti rajatumman version ykköseen verrattuna. Probataan ja kuljetaan putkessa mihin päästäänkään. Näin karkeasti ilmaistuna.

Ykkösen makoilut olivat täydellisiä päätehtävissä, ja OK-luokkaa sivutehtävissä, joissa se vapaus oli lähinnä ihanaa. Se, oliko se itse makoilu OK-luokkaa, paskaa, vai jotain muuta, niin riippui siitä paljonko tunteja tuli vietettyä makon kyydissä sivutehtävien parissa (muumioituneet asarit sun muut hömpät, mineraalit jne.). Pitkässä juoksussa putkeen tosi puuduttavaa siis. Järjestely-kymysys vain. Ei niitä ketään voi täysjärkisenä edes hinkata montaa sivutehtävää monella planeetalla putkeen.

Makon ajotuntuma on mielestäni varsin hyvä ja kuten latela totesi päätehtävissä homma toimii, kun on tarkkaan mietitty missä sillä Makolla ajellaan. Sivutehtävissä ajelu olisi ollut aivan yhtä hauskaa, jos planeetat olisivat olleet edes vähän enemmän ajamiseen suunniteltuja. Vaikka Mako aikamoinen offroad ajokki onkin, ei niitä pystysuoria seiniä jaksanut kävelyvauhtia ajella.

Mako comeback Mass Effect 3, vai mitä BioWare?

Nyt on Makolla ajeltu mielestäni suhteellisen runsaasti, kun piti kaikki paikat käydä läpi ennen juonen jatkamista eteenpäin. Kyllähän tuohon autolla ajeluun sitten tottui lopulta, mutta jäykkää se silti on. Henki lähti jo ensimmäisen aavikkomadon kanssa käydyssä taistelussa, kun en oikein tajunnut ohjausta. Lisäksi tuo auto ei tunnu liikkuvan mitenkään loogisesti, vaan ilmeisesti sen mukaan, missä kamera on. Eli muutaman kerran kävi niin, että koettaessani asetella autoa johonkin peruuttamalla niin lensin nokka edellä jyrkännettä alas. Mutta nyt osaan jo liikkua suhteellisen vaivattomasti ja osunkin vihuihin, kun vastaan tulee.

Planeetoilla sijaitsevat hökkelit näyttävät kaikki samoilta, mikä on vähän tylsää. Ja tuo aseiden määrä pelissä! Montako luokkaa noita oikein on, tavaraa vain tulee koko ajan kymmenellä eri nimellä ja perässä sitten eri luku.

Hauskaa on ollut, joskin avokki valittaa, kun poltan tykin lamppua niin monta tuntia :rolleyes: Tuli varsinkin Dragon Agen kanssa poltettua sitä oikein urakalla... Olen täysin koukussa tähän peliin, mikä on huono asia, koska minun pitäisi tehdä opinnäytetyötä, eikä pelata. Lisäksi tämän jälkeen pitäisi alkaa pelata toistakin osaa ja uusi Fablekin tulee kohta! Ja ohjelmoinnin kurssikin alkaa parin viikon päästä ja siitäkin pitäisi ymmärtää jotain :p Mutta kun... täytyy... pelata... vielä... vähän... aikaa...

...jäykkää se silti on. Henki lähti jo ensimmäisen aavikkomadon kanssa käydyssä taistelussa, kun en oikein tajunnut ohjausta. Lisäksi tuo auto ei tunnu liikkuvan mitenkään loogisesti, vaan ilmeisesti sen mukaan, missä kamera on.

Planeetoilla sijaitsevat hökkelit näyttävät kaikki samoilta, mikä on vähän tylsää. Ja tuo aseiden määrä pelissä! Montako luokkaa noita oikein on, tavaraa vain tulee koko ajan kymmenellä eri nimellä ja perässä sitten eri luku

Jäykkää jäykkää. Vaatii kyllä vähän totuttelua kieltämättä. Vaikka oli ties montako (5?) läpipeluuta normilla takana, ni vasta "täydellisesti" oppi ajelemaan hardcorella. Pakkohan se oli jopa kun oli niin pirusti vaikeempaa, mun kaltaiselle nöösille jopa vaikea aste, insanesta nyt puhumattakaan. Huiman edun tuosta autonkuvatuksesta saa, kun oppii kunnolla käyttämään, väistelemään jne.

Tuota kamera-ohjaus-juttuasi en edes tajunnut, tyhmä kun olen, vasta hetken pohdiskelun jälkeen et niinhän se meneekin. Se vain niin selkäytimestä tulee jo pelaillessa. Alkuun voi tosiaan olla melko hakemista...

Planeetat ylipäätään ovat tosiaan melko samanlaisia. Harmi tietysti, ja pleissit ylipäätään. Kakkososassa jos sallitaan taas haukkuminen, niin sama ongelma. Vaikka maisemat vaihtuu jotensakin, niin pohja on aina aivan sama joka paikassa, ja sitä paitsi plussana tekeminen on tosi rajoittunutta putkessa paahtamista.

No niin, nyt on ensimmäinen pelikerta menty läpi sunnuntai-maanantai välisenä yönä. Ja vielä ollaan hereillä, kun pitää tätä rytmiä hieman korjailla. Peliajaksi tuli 34 tuntia ja koetin kaikki mahdolliset mineraalit kerätä ja sivutehtävät jne tehdä, mitkä löysin. En nyt sitten niin renegade ollutkaan kun halusin, mutta lopussa tuli sentään kivasti pojoja ja sain 75% achievementinkin. Oli se palkki melkein täynnä kuitenkin, että saa kelvata. Ja LV oli lopuksi 50.

Kovasti koetin pelin aikana Kaidania liehitellä, mutta Liara tunki mukaan kuvioihin, vaikka koetin sanoa, että ei kiinnosta, mutten kuitenkaan täysin tunteeton ollut, kun noihin journaleihin ei kai muuten olisi saanut kerättyä tietoa, en tiedä. Luetun perusteella olisi ilmeisesti pitänyt heti alussa sanoa että "Ewww, mehän olemme molemmat naisia!", mutta en jaksanut walkthroughin kanssa peliä pelata. Ärsytti kuitenkin suunnattomasti. Mutta ennen loppupaikkaa käskin naisen häipyä, kun yritti tulla sänkyä lämmittelemään. Että toivottavasti olen sitten sinkku kakkosessa. Lopussa
tapatin counsilin. Jee. Olisivat kuunnelleet varoituksia.
.

Olisi tehnyt mieli jatkaa suoraan Mass Effect 2:sta, mutta peliä ei löytynytkään hyllystä, kun se on veljellä, joten pitää nyt odotella sitä. Aloittelin sitten uutta peliä heti perään :p Tällä kertaa oikein kunnon sankarilla. Soldier mies (nyt kun osun muuhunkin kuin ladon seinään), spacer sekä war hero ja tällä kertaa paragonina koko matka miten kykenee. Ja liehittelen sitten tuota Ashleytä, kun ne suhteet ovat tottakai tärkeintä antia, hehe. Enkä aio vahingossakaan puhua Liaralle! Nyt en jaksa enää mineraaleja keräillä tai noita planeettoja koluta (huh, mitä hommaa), vaan teen päätehtävät sekä sivutehtävät, koska kiinnostaa, mitä tapahtuu päinvastaisilla valinnoilla. Että näin.

Itsellänikin meni yksi pelikerta "hukkaan" kun tuo helposti haksahtava Liara pomppasi aina kuvioihin. :P Mutta tässä nyt muutama vinkki ihan vain varmuuden vuoksi.

Voit jutella Liaran kanssa melko pitkällekin pelissä, jopa vongata kahta naista (kumppania siis, eihän asarit ole naisia...) samaan aikaan, kunnes eräässä kohtauksessa nämä henkilöt tulevat kysymään, että mitäs puppua tämä on. Tällöin pitää lopettaa Liaran vonkaaminen, sillä vaihtoehto "Can't I have both"-lopettaa automäägisesti ahdasmielisten ihmisten kanssa suhteen. Jos tahdot kuitenkin pelata varman päälle, aina Liaran tätä kysyessä voit sanoa olevasi kiinnostunut jostakin toisesta ja että nuori neitsyemme on käsittänyt koko homman väärin.

Itsellänikin meni yksi pelikerta "hukkaan" kun tuo helposti haksahtava Liara pomppasi aina kuvioihin. :P Mutta tässä nyt muutama vinkki ihan vain varmuuden vuoksi.

Voit jutella Liaran kanssa melko pitkällekin pelissä, jopa vongata kahta naista (kumppania siis, eihän asarit ole naisia...) samaan aikaan, kunnes eräässä kohtauksessa nämä henkilöt tulevat kysymään, että mitäs puppua tämä on. Tällöin pitää lopettaa Liaran vonkaaminen, sillä vaihtoehto "Can't I have both"-lopettaa automäägisesti ahdasmielisten ihmisten kanssa suhteen. Jos tahdot kuitenkin pelata varman päälle, aina Liaran tätä kysyessä voit sanoa olevasi kiinnostunut jostakin toisesta ja että nuori neitsyemme on käsittänyt koko homman väärin.

Tuo ei pidä paikkaansa,
olin itsekkin pitkään tuossa luulossa, että vasta tuossa kohtauksessa lopullisesti päätetään kenen kanssa vehtaa, mutta kas kerpelettä kun the official 100% läpipeluussani olisin halunnut olla Ashleyn kanssa niin siihen ei enään tuossa kohtauksessa tarjoutunutkaan vaihtoehtoa. En edes sen kummallisemmin liehitellyt ällötys Liaraa, mutta silti sain lopulta sinisen tyrkyn enkä ihanaista Ashleytä. Jos ei Liara kiinnosta ja haluaa pelata varman päälle niin kannattaa ampua Liaran lähentelyt alas heti kun mahdollista.

Lisää Liarasta ja romantiikasta.
Lisäksi Liara tuli aika loppuvaiheessa peliä lohduttamaan minua Counsilin ollessa ilkeä ja kun tarkistin ohjeista, niin siinä kuuluisi olla tämä romantic interest lohduttamassa, enkä ymmärrä miksi Liara siihen tunki. Kaidanin siinä piti olla. Minulle ei siis missään vaiheessa tullut mitään kolmiodraama-vaihtoehtoa. Olin muistaakseni Liaralle ainakin pääasiassa neutraalin mukava tai negatiivinen ja sanoin, etten ole kiinnostunut siinä mielessä, vaan tykkään Kaidanista. Ja miehelle selitin, ettei Liaran kanssa ole mitään teerenpeliä. Mutta kun ei, siihen se Liara tunki ja uudestaan vielä ihan lopussa, vaikka ensimmäisellä kerralla käskin häipyä. Varsinainen iilimato.

En tiedä miten luotettava tuo MassEffectin oma wikia on, mutta siellä luki, että kuulemma yksi renegade-vastaus bugaa siten, että peli ymmärtää sen myönteisenä kielteisen sijasta. Että jos pitää paikkaansa, niin luultavasti kaatunut koko homma sitten jossain vaiheessa siihen bugiin.

Nyt vihdoin täälläkin on koettu Mass Effect ensimmäisen kerran kokonaan läpi. Vaikka jo aikoinaan lähempänä julkkaria hankin pelin, niin tuolloin läpipeluu kaatui huonoon hahmovalintaan ja ajanpuutteeseen. Viime kerralla yritys oli luoda jonkinlainen multitaituri, jokapaikanhöylä, mutta taistelussa en saanut viimeksi tuollaisen hahmon kanssa haluamaani tunnelmaa. Siksipä tällä kerralla hahmo oli puhdas sotilas, ei mitään kikkailuita. Ja heti homma maistui paremmin.

Viime kerralla ehdin pelata sellaiset noin 10 tuntia, mutta nyt uudella hahmolla ja uusilla valinnoilla peli tuntui täysin erilaiselta (ja huomattavasti helpommalta). Paragonina yritin pelailla ja erästä poikkeusta lukuunottamatta, myös paragonina kaikki pisteet keräsin. Valinnat eivät kuitenkaan täysin selkeitä edes tässä mielessä olleet, puhumattakaan noin muuten moraalisesti tai tarinan kannalta. Yllättävänkin monia olennaisia ratkaisuita joutui matkan varrella tekemään, monet niistä epämieluisia, mutta välttämättömiä. Ehtaa BioWarea siis.

Mass Effect 2:sta en halunnut aloittaa ennen kuin tämä on takana, kun tuo oman hahmon mukana kannatteleminen kiinnostaa koko trilogiaa silmällä pitäen ja siksi tämä nyt lopulta tuli pelattua läpi juuri nyt. Hyvin vähän tuli sivutehtäviä tahkottua, ainakin näin ensimmäisellä läpipeluulla, joten peliaikaakaan ei kovinkaan paljoa kertynyt. Mutta kuten jo tuhanteen kertaan on huomattu, erinomainen tekele kyseessä ja vaikka toimintapainoitteinen onkin, niin kyllä tarina ja hahmot ovat ihan sitä tuttua BioWarea, eli AAA-tuotantoa kyseessä. Nykyhinnoilla ei kenenkään pitäisi jättää pelaamatta, parempaa peliä ei voi sillä noin 10 eurolla ostaa.

*****/*****

Spoilerissa itse tarinasta, hahmoista jne.

Päälimmäisenä jäi häiritsemään tarinasta juurikin tuo viimeinen ratkaisu. Halusin viimeisessä hyökkäyksessä keskittyä olennaiseen, Sovereignin tuhoamiseen, enkä Councilin suojelemiseen, joten tuosta ilmeisesti sitten keräsin ainoat Renegade pisteet itselleni. Sääli sinänsä, mielestäni tuossa kohtaa ei ollut väärin keskittyä tuohon olennaiseen. No, eipä tuo mitään, tuli siinä kohdassa myös Paragon pisteitä jostain muusta valinnasta.

Hahmoista varsinkin Wrexin uhraaminen tuntui hölmöltä. En tiedä miten olisin voinut yrittää pelastaa Kroganit ja siltikin olla Paragon, ehkä tuollaiseenkin olisi ollut mahdollisuus. Vai olisiko edes mahdollista säästää Wrex? Silti, tuossa kohtaa vaihtoehdot eivät mielestäni olleet kovinkaan sopivat, ehkä olin jo aikaisemmin sitten jotain mokannut, että asia oli jo kärjistynyt niin, että ainoa ratkaisu tilanteeseen tuli Ashleyn piipusta. Ehkäpä hahmoni charmia ja intimidatea olisi pitänyt kehittää, tuossakin taisi näillä taidoilla avautua uusia valintoja.

Sivutehtäviä en tahkonut siis juuri ollenkaan. Yhdellä random-planeetalla kävin ihmettelemässä mitäs siellä on ja suoritin muutaman tehtävän, mutta noin muuten tuli lähinnä helpoimmat sivutehtävät hoidettua, ne jotka pääjuonen ohessa pystyi suorittamaan. Leveleitä kertyi 36, joten paljon olisi vielä voinut kehittää ja tuleekin ehkä kehitettyä, kun noita lisäosia tulee vielä hieman tarkasteltua. Läpipeluuseen meni tosiaan siis vain vähän reilu 15 tuntia, mikä yllätti, koska aikaisemmalla pelikerralla en 10 tunnin jälkeen ollut edes puolessa välissä matkaa. Peliaika on siis hyvinkin riippuvainen siitä, millä hahmolla mennään ja miten paljon seikkailua tulee harrastettua. Tällä kertaa tarkoitus oli hoitaa vain päätarina pois Mass Effect 2:n alta, mikä selittäköön miksi tuli vähän juosten pelattua. Noiden 15 tunnin lisäksi on kuitenkin paljon loadia huudatettu, se sanottakoon nyt omaksi puolustuksekseni, ei siis ihan täysin juoksemalla menty läpi.

Suhdetta tuli sitten kehiteltyä Ashleyn kanssa ja melko helposti tuo myös ihan sitten loppuun saakka vietiinkin ja Achievement hoidettiin. Ei ehkä ihan Dragon Agen tasoista suhdedraamaa mielestäni, mutta ihan toimivaa silti. En itsekään mihinkään kolmiodraamoihin joutunut, mutta omassa taisteluryhmässäni olikin mukana aina Ashley ja sitten joko Garrus tai Tali, enkä muutenkaan Normandylla panostanut kummemin muiden kuin näiden hahmojen kanssa keskusteluun.

Loppuratkaisu jätti sopivasti nälkää jatko-osaan ja totisesti nyt kiinnostaisi jo heti pelata putkeen Mass Effect 2 suoraan, vaikka Tales of Vesperia hieman kuummotaisikin tuossa muoveissa. Ehkäpä se tilaus pitää sittenkin laittaa menemään, unohtaa toistaiseksi muut pelit ja nähdä seuraavat askeleet Reapereiden kanssa.

Jos läpipeluun jälkeen valitsen resumen, niin pääsenkö tekemään vielä suorittamattomia sivutehtäviä vai jatkuuko peli viimeisestä savesta?

Spoilerissa itse tarinasta, hahmoista jne.

Vai olisiko edes mahdollista säästää Wrex?

Kyllä on mahdollista. Vaatii puhetaitoja jolla Wrexin saa suostuteltua luopumaan aikeistaan "for greater good". Myös Sarenin kanssa käytäviin keskusteluihin tulee uutta ulottuvuutta pelin lopussa jos puhetaidot (en muista kumpaa piti olla, intimidate vissiin) riittävät.

Kyllä on mahdollista. Vaatii puhetaitoja jolla Wrexin saa suostuteltua luopumaan aikeistaan "for greater good". Myös Sarenin kanssa käytäviin keskusteluihin tulee uutta ulottuvuutta pelin lopussa jos puhetaidot (en muista kumpaa piti olla, intimidate vissiin) riittävät.

Samasta aiheesta edelleen, hahmoista jne.

Jep, Wrexin kanssa muistelisin olleen joitain uusia mahdollisuuksia, joten sinänsä ehkä vain oman hahmoni heikoutta, etten päässyt Wrexin kanssa sopuun. Sarenin kanssa tiesinkin näin olevankin, Wrexistä en ollut varma.

Ehkäpä olisi sittenkin pitänyt vähän enemmän panostaa puhetaitoihinkin. No, se jääköön sitten Mass Effect 2:een.

<Spoileria sieltä sun täältä peliä, valinnoista, hahmoista ja lopusta>
Jep, itse "ensimmäisellä" (eli pelasin pelin PC:llä aiemmin) pelikerralla pelasin mielestäni kaiken mahdollisen, ja kehitin samalla puhetaidot täysiin.
Sain siinä sitten Wrexin leppymään ja paukahti achi mahdottoman tilanteen selvittämisestä.
Myös puheet Sarenin kanssa olivat uskottavampia, ja saimpa tämän vielä lopussa uskomaan, että teki väärin. Sitten se ampui itsensä:eek:

Tuosta romanssista on kyllä eri kokemuksia.
Kaksi kertaa olen yrittänyt saada Liaran romanssiin (mies soldier), ja molemmilla kerroilla tuli Ashley.
Saattoi toki vaikuttaa se, että hain Liaran tiimiin suhteellisen myöhään ja peli oli varmaan siinä vaiheessa jo päättänyt että romanssin kohde on Ashley:confused:
Edit: on mielestäni erikoista/hienoa miten 3 vuotta vanha peli herättää edelleen tällaista keskustelua.
Useimpien samanikäisten pelien ketjut ovat kuolleet ajat sitten muuta tämä vain jaksaa 1. sivulla jatkuvasti. Hienoa.

Ylös Bottom