Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope
Hahaa! Noiden mineraalien + muiden keräily ei vaikuta achien saamiseen vaikka olisi koko samat squadilaiset perässä! Vain "oikeat" sivutehtävät (myös Bring Down the Sky ja Pinnacle vaikuttaa).
EDIT: Epic fail!
Asian tarkistettuani, kaikki, sivutehtävät vaikuttavat todellakin noihin ally-acheihin... mutta mineraalien + muiden keräämiset eivät ole pakollisia noiden hommaamiseen. Muut sivutehtävät riittävät.
Xbox360Achievements.org - Mass Effect Achievement Guide
Tuolta minä itse tarkistelin kun tuon Liaran allyachi ei meinannut tulla, vaikka oli jo melkein kaikki pää- ja sivutehtävät tahkottu (miinus nuo mineraalit + pari muuta keräilyä).
Ei ne achit nyt niin elämä ole, että pitäis hinkata minskut kaikki. Hinkkaan muutenkin joka läpipeluukerralla niin julmettomasti kaikkea turhaa sivuhömppää, etten jaksa ressata tollasista mineraaleista. En varmaan pystyis jatkossakaan pelaamaan ALLY-tavotteilla, kun menee aina niin täysin mukana ja mukauttaen hahmojen kanssa sikinsokin (mitä toi hahmo sanookaan tosta, plaaplaa jne...)
Hahaa! Noiden mineraalien + muiden keräily ei vaikuta achien saamiseen vaikka olisi koko samat squadilaiset perässä! Vain "oikeat" sivutehtävät (myös Bring Down the Sky ja Pinnacle vaikuttaa).
EDIT: Epic fail!
Asian tarkistettuani, kaikki, sivutehtävät vaikuttavat todellakin noihin ally-acheihin... mutta mineraalien + muiden keräämiset eivät ole pakollisia noiden hommaamiseen. Muut sivutehtävät riittävät.
Xbox360Achievements.org - Mass Effect Achievement Guide
Tuolta minä itse tarkistelin kun tuon Liaran allyachi ei meinannut tulla, vaikka oli jo melkein kaikki pää- ja sivutehtävät tahkottu (miinus nuo mineraalit + pari muuta keräilyä).
Viimeksi muokannut moderaattori: