Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mass Effect - BioWaren toimintarope

Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

11h @ lvl24 pelattu, ja kyllä tätä voi hyväksi peliksi kutsua. Alku 2h vakuutti erittäin paljon, mutta sen jälkeen tuli sekavampi vaihe jossa olin hieman hukassa hetken ajan (se iso kaupunki oli sekava ja kartan opasteet suorastaan onnettomat).. Onneksi tuosta on oppinut ymmärtämään ja nyt peli tuntuu maistuvan hyvin. Juonenkuljetukset ovat kyllä makeita ja hahmojen grafiikat ovat aivan perhanan upeita. Ja offtopiccina, hyvin pelitteleepi tämä play asian aasia versio.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Pirate fin sanoi:
Tiltin arvostelussa haukuttiin, että pätkiminen pilaa pelinautinnon ei mulla vaan pätki mitenkään pahasti, eikä se arvostelija oikeen edes tainnut osata pelata, kun ampuessaan vihollisia sähläsi miten sattuu :)

Itselläni kaikki pätkimiset ovat tulleet pelkästään sellasissa kohdissa, missä ei ole äxöni menossa. Esim hississä, junassa jne. Eikä tekstuurien hidas ilmestyminen ole ollut kovinkaan suuri vielä.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

T4iZuuni sanoi:
Eikä tekstuurien hidas ilmestyminen ole ollut kovinkaan suuri vielä.
Minulla tuota näkyy oikeastaan vain kun pelin on juuri ladannut. Kun peli etenee normaalisti, ei tuota mielestäni pääse ilmenemään ollenkaan.. Mutta jos esim. kuoleman jälkeen turvautuu loadiin niin silloin on hetken tekstuurit tasoa n64.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

asiasta kukkaruukkuu, miten medi-gelin määrää saa lisättyä. onko siihen jokin tietty varuste tai jotain vastaavaa.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

tetraplegia sanoi:
asiasta kukkaruukkuu, miten medi-gelin määrää saa lisättyä. onko siihen jokin tietty varuste tai jotain vastaavaa.

Kauppiaat myyvät unique itemeitä, kuten +1 kranu ja medigel määrään.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

tetraplegia sanoi:
asiasta kukkaruukkuu, miten medi-gelin määrää saa lisättyä. onko siihen jokin tietty varuste tai jotain vastaavaa.
Kaupoista löytyy silloin tällöin medi-gelin ja kranaattien max. kantomäärää lisääviä upgradeja. Ne onkin ainoat tuotteet mitä pelin kaupoista kannattaa ostaa :rolleyes:
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Ajattelin pitkään että Forza 2 olisi minulle vuoden 2007 paras peli.. Nytpä joutuu miettimään onko sittenkään :) On tämä Mass Effect kyllä mahtava. Ei ihme jos myy koneitakin tämä peli.

Ps. minulle forza 2 on ehkä paras ajopeli koskaan. Parempi kuin GT3 jopa.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

5h takana ja seuraavaksi alkaa matka Makolla Peak15:lle. Hitaasti edetty ja peli tarjonnut todella hienoja tunteita jo nyt ja osaksi ei niin hienoja. Citadel tms. miten se kirjoitetaan oli aluksi todellinen sokkelo ja sai vaan kameraa hetken pyöritellä waudefiilis päällä. Tein siellä kuitenkin sivumissioneja pari tuntia ja kylä aukesi aika hyvin. Nyt osaa melki jo ulkoa, Ward snadisti vielä hukassa.
Kuuautoilut on perseestä, lähinnä paskan ohjaustuntuman vuoksi ja siksi kun ajoreissu alkaa aina alusta kun kuolee, jos/kun ei huomaa erikseen tallentaa, pistää vatuttamaan.
Ajoin ton Peak15 polunkin jo kerran loppuun, mutta sitten tuli noutaja ja nyt on ollut jokusen tunnin hermotauko.
Ihme nimiä pelissä, ei muista. No kumminkin, se planeetta jonne piti mennä Citadelin jälkeen, se kuuautoilu. Argh, kun pisti hanttiin kun kolmatta kertaa ajoi alusta. Sitten mentiin talentaen minuutin välein ja päästiin loppuun ja kaivannolle, jossa tuli sitten välivastuksia jotka pisti laakista hengen pois. Taas sai vähän hermoja kiristymään, kunnes pääsi kerran tulen alta karkuun nurkan taakse ja tilanteen hoidettua. Toiminta on vähän pökkelöä. Ei pääsisi noi taistelutkaan niin kiristämään jos olisi vähän luonnikkaammin hoidettu ammuskelu. Hetken jo luuli, että onko tullut väärälle planeetalle, jossa vihut on turhan kovia leveliin nähden. Novara tms. nyt työn alla ja sitten Ferre tms.
Joku akkakin Novarassa pyysi jotain salakuljetus tms. hommaa hoitaa melki heti kun ovesta sisään kävelin. No enhän mä semmoseen Spectrena voinut suorilta käsiltä suostua ja nyt akkaa ei näy misään.
Tässä siis voi ilmeisesti kävellä onnensa ohikin?

No, kohta jatkuu. Aamulla on niin aikasin liikkelle lähtökin, että melkein voisi pelailla peliä koko yön. Moista tehnytkään ainakaan 10 vuoteen :)

Kovaa on kyllä setti ollut viime aikoina. Bioshock, Halo3, Orange Box, CoD4, Paperi Mario, SMG ja nyt Mass Effect. Vain omat hankinnat mainitakseni. Pari on vielä rästissä. Kovin pelivuosi kyllä miesmuistiin. Huhhuh, ei meinaa vanha jaksaa näin paljoa enään :(
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Jep jep läpi meni n. 43h kaikki tutkineena mitä vain pysty. Saavutuksia tippu aika hyvin, paitsi ally ja skill saavutuksia ei tullu yhtään? Tota allya mietin et mites ne oikeen saa pitääkö olla kokoajan tiimissä mukana joku noista?

Scholaria en saanu vaik kyllä aika paljo tuli tutkiskeltu paikkoja ja puhuttua. Ymmärsin niin, että joku oli saanu sen jo aika pelin alussa? Seuraavaksi pitäs pelata läpi vaikeemmalla ja pahana
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Tykkään pelintekijöiden tyylitajusta
Dr. Livingstone I presume -viittaus.

Varsinainen ahaa-elämys tuli, kun
keksin, että Mako-kärryllä voi hyppiä ammusten yli ja zoomata oikeaa tattia klikkaamalla.

Planeettojen samankaltaisuus risoo.
Kaikkialla tuntuis olevan vaan nuo samat: kaksi mineraaliesiintymää, yksi ruumis, yksi salvage-mesta ja yksi jokin tärkeä keskus, jonka vuoksi planeetalle yleensä laskeudutaan sekä yksi joku mystinen ja eeppinen juttu. Lisäksi ihmetytää tuo toimintasäde, joka on neliö?!? Ennemmin olisin diggaillut vaikka planeetan skannailusta (että palloa voi pyörittää, ja etsiä zoomailemalla mielenkiintoisia kohtia, ja tarvittaessa laskeutua vasta sitten sellaisen löydettyään sitä tutkimaan). Nyt tämä planeetan explooraminen tuntuu vaan toivottoman keinotekoiselta. Sillä autolla on kuitenkin ihan nastaa kruisailla.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Onkos jollain tietoa ku aikasemmin pelasin normal vaikeustasolla läpi ja nyt ajattelin pelata sit hardcorella. Ongelma olis sellanen et sielt gameplaysta ku vaihan hardcoren ja ja alotan uuden pelin sil mun vanhalla äijällä, niin kuiteski vaikeusaste on se normal.

Voikohan sen vaihtaa heti harcorelle siinä pelin alussa ku loppuuu ne alku demot vai pitääkö alottaa aivan uus peli hardcorella et saa sen achievementin ja onko joku pelannu tolla hardcorella et onko se vaikea :)

Vähä edittiä:

Löyty apu jos jollain mullakin on ongelmia ton kans :). Näin luki tuolla mass effect communityn sivulla

Christina Norman
Senior Programmer

As long as you change your difficulty to hardcore before you leave eden prime, you will get the achievement (as long as you don't change it again).
Beating mass effect on any difficulty unlocks hardcore.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Kellään neuvoja miten saan Assault Rifleen semmosen paremman tähtäyksen kun painaa LT:tä. Tähtääminen on nyt yhtä tuskaa ja olen suorittanut jo toisen planeetan eikä ole vielä tullut vastaan semmosta tavaraa että saisin sen. Olen siis vanguer, en ole varma kirjoitetaanko noin mutta kuitenkin. Assault Riflessä lukee että "Untrained". Sama olisi Sniperissa, siinä ei ole minkäänlaista tähtäintä joten se on suorastaan hyödytön. Pistoolissa ja haulikossa on kyllä semmoset GeoW tyyppinen lähennys jonka haluaisin muihinkin aseisiin.

Neuvoja?
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Sanrio sanoi:
Kellään neuvoja miten saan Assault Rifleen semmosen paremman tähtäyksen kun painaa LT:tä. Tähtääminen on nyt yhtä tuskaa ja olen suorittanut jo toisen planeetan eikä ole vielä tullut vastaan semmosta tavaraa että saisin sen. Olen siis vanguer, en ole varma kirjoitetaanko noin mutta kuitenkin. Assault Riflessä lukee että "Untrained". Sama olisi Sniperissa, siinä ei ole minkäänlaista tähtäintä joten se on suorastaan hyödytön. Pistoolissa ja haulikossa on kyllä semmoset GeoW tyyppinen lähennys jonka haluaisin muihinkin aseisiin.

Neuvoja?

Hahmoluokkasi ei kyseisiä aseita pysty käyttämään, ainoa tapa jolla saat niihin paremman tähtäyksen on aloittaa uudestaan hahmolla joka kykenee. Muistaakseni Soldier on ainoa hahmoluokka joka voi assault rifleä käyttää kunnolla.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Vedin just ekan kentän enkä kyllä todellakaan tiedä mitä oon pelistä mieltä. Voi olla liian ennenaikaista arvostella, mut ainakin pitää parantua roimasti et arvosanaa nousee kutosesta ylöspäin.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Sanrio sanoi:
Kellään neuvoja miten saan Assault Rifleen semmosen paremman tähtäyksen kun painaa LT:tä. Tähtääminen on nyt yhtä tuskaa ja olen suorittanut jo toisen planeetan eikä ole vielä tullut vastaan semmosta tavaraa että saisin sen. Olen siis vanguer, en ole varma kirjoitetaanko noin mutta kuitenkin. Assault Riflessä lukee että "Untrained". Sama olisi Sniperissa, siinä ei ole minkäänlaista tähtäintä joten se on suorastaan hyödytön. Pistoolissa ja haulikossa on kyllä semmoset GeoW tyyppinen lähennys jonka haluaisin muihinkin aseisiin.

Neuvoja?

Kannattaa keskittyä yhden tietyn aselajin hallitsemiseen. Kehitä niitä taitoja, jotka sinulla on käytössäsi. Itse valitsin hahmoksi Vanguardin ja pärjäsin mainiosti pelkällä pistoolilla.
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

Onjoo sanoi:
Kannattaa keskittyä yhden tietyn aselajin hallitsemiseen. Kehitä niitä taitoja, jotka sinulla on käytössäsi. Itse valitsin hahmoksi Vanguardin ja pärjäsin mainiosti pelkällä pistoolilla.

Joo siis pistoolilla ja haulikolla pärjää kyllä mutta haluaisin niitä saavutuksia missä pitää ampua 150 vihollista eri aseilla. Tuskin aloitan peliä myöhemmin uudestaan mutta voihan sitä koittaa heikollakin tähtäyksellä. :D
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

onko peli mahdollista pelata läpi niin että sekä aidan että ashley säilyvät hengissä vai onko toinen pakko uhrata
 
Vastaus: Mass Effect - BioWaren toimintarope

tetraplegia sanoi:
onko peli mahdollista pelata läpi niin että sekä aidan että ashley säilyvät hengissä vai onko toinen pakko uhrata

Toinen on pakko uhrata.
 
Ylös Bottom