Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Matkapuhelimen osto

Vastaus: Matkapuhelimen osto

Slaisser sanoi:
hmm.... Eikös noiden molempien puhelimien näppäimet ole jo sitä luokkaa, että mukana pitäisi käytännössä tulla tikku, jolla onnistuisi napin painaminen niin ettei puolet näppäimistä painu pohjaan kun yhtä yrittää painaa?

Itse asiassa 6630:n näppis on yllättävänkin hyvä, vaikka aika pieni onkin. Jopa se ristiohjain/keinukytkin/rocker/no se joystick on toimiva, ainakin jos vertaa esim. 3220:en vastaavaan.
 
Vastaus: Matkapuhelimen osto

4-vuotiaalta pikkupojalta kysyttiin Peltsin ja Juuson aamushowssa joululahjatoiveita. Poika vastasi "haluaisin sellasen leikkipuhelimen" Peltsi kysyi "ai Samsungin vai?"
 
Vastaus: Matkapuhelimen osto

Drizl sanoi:
4-vuotiaalta pikkupojalta kysyttiin Peltsin ja Juuson aamushowssa joululahjatoiveita. Poika vastasi "haluaisin sellasen leikkipuhelimen" Peltsi kysyi "ai Samsungin vai?"

Itse asiassa näillä laitteilla työkseni pitkään leikkineenä voin sanoa, että Peltsin kannattaisi ensin itse kokeilla näitä kaikkia, eikä katsella sinivalkoisten lasien läpi...
 
Vastaus: Matkapuhelimen osto

Orin sanoi:
Umm, yksi pieni kysymys, johon en itse vaivaudu tietoviidakosta virtuaali-machetteni kanssa vastausta etsimään: toimiiko Panasonicin FOMA p900iV ( Final Fantasy Advent Children -känny ) Suomessa? Kiitos.

**muistikuvia vuosien takaisesta i-mode esitelmästä** :)
Enpä usko että toimii.. Fomahan on japanilaisen NttDocomon i-moden 3G-jatke. Muutenkin NttDocomon verkko on melko erilainen jopa japanin sisäisillä markkinoilla ja puhelimet toimivat vain tässä verkossa..
 
Vastaus: Matkapuhelimen osto

Kannattaa pitää silmät auki ja katsella Nokia väritteisen aidan ulkopuolellekin. Saatat vaikka innostua :)
 
Vastaus: Matkapuhelimen osto

Pitäs itsekin uusi puhelin saada hommattua...
Kävin tuolla matkapuhelinfoorumilla katteleen ja siellä sitä tekstiä oli tosiaankin melkoisen paljon. Mutta tarvittavia ominaisuuksia ois symbian 60 series ohjelmistoalusta, Java tuki (MIDP2), isokokoinen näyttö, tarpeeksi värejä ja suhteellisen menevä ulkonäkö. Siinäpäs ne tärkeimmät...Kameraa en kaipaa.
Suositelkaahan..
 
Vastaus: Matkapuhelimen osto

feldon sanoi:
Akku ei tosiaan taida kuulua takuuseen. Oli miten oli, itselläni on pelkkää hyvää sanottavaa Siemensistä. Seuraava puhelin tulee kuitenkin olemaan Nokian N-Gage QD, osittain juuri tämän harrastuksen takia.

Minulla olisi tässä kätösessä Nkaakki qd, noin kaksi kk vanha, kuitit ja kaikki sälä pakkausta myöten löytyy, 128mt muistikorttikin olisi, paketin arvo on vielä noin 200uutena jos kiinnostaa, niin ota yhteyttä.
 
Vastaus: Matkapuhelimen osto

Smurffi sanoi:
Pitäs itsekin uusi puhelin saada hommattua...
Kävin tuolla matkapuhelinfoorumilla katteleen ja siellä sitä tekstiä oli tosiaankin melkoisen paljon. Mutta tarvittavia ominaisuuksia ois symbian 60 series ohjelmistoalusta, Java tuki (MIDP2), isokokoinen näyttö, tarpeeksi värejä ja suhteellisen menevä ulkonäkö. Siinäpäs ne tärkeimmät...Kameraa en kaipaa.
Suositelkaahan..

http://my-symbian.com/7650/intro.php

Siitä vaan valitsemaan.
 
Vastaus: Matkapuhelimen osto

juhuri sanoi:
**muistikuvia vuosien takaisesta i-mode esitelmästä** :)
Enpä usko että toimii.. Fomahan on japanilaisen NttDocomon i-moden 3G-jatke. Muutenkin NttDocomon verkko on melko erilainen jopa japanin sisäisillä markkinoilla ja puhelimet toimivat vain tässä verkossa..

Kiitoksia kovasti Juhuri :> En tuota kännyä siis ainakaan käyttötarkoitukseen osta, ehkä koristeeksi vain.
 
Vastaus: Matkapuhelimen osto

No nyt tuli viimein testattua eri valmistajien puhelimia, muunmoassa Samsungia. Siemensiä ja Nokiaa. Ja lyhyen testin jälkeen sanoisin että kyllä se 6630 on ehdottomasti minun valintani. Näppäimet olivat todella jämäkät ja ihan sopivan kokoiset, ja känny toimi todella nopeasti, sekä zoomi oli paras digitaalinen, mitä nyt tällä hetkellä puhelimessa on. Muutenkin paras kuvanlaatu näytöltä katsottuna mielestäni. (tosin en voinut katsoa kaikilta yhtäaikaa) mutta lähti ostoon kuitenkin.
 
Vastaus: Matkapuhelimen osto

Ei tää ole ollenkaan helppoa. Tuo Nokian 6600 vaikuittais tällä hetkellä parhaalta vaihtoehdolta. Toisaalta taas mp3-soitin siihen puhelimeen ois kans ihan kiva juttu. Tuossa 6600:ssa ei sellaista ole. Harmin paikka...
Ei ole nykyään puhelimen ostokaan ku ennen wanhaan. Ennen riitti ku sillä voi soitta. Nykyään tollasta salatiedettä koko homma :)
 
Vastaus: Matkapuhelimen osto

Semmoseksihan se on menny, mullakin on ihan ihmeellinen puhelinbuumi alkanut tässä kesän jälkeen, ensin 6600 kesällä, sitten ngage joka on tällä hetkellä, mutta myyn sen pois jotta saan 6630:n ja koska en oikein pelimiehiä enää ole niinkään, vaikka en sitä jostain syystä pelikäyttöön ostanutkaan.
 
Vastaus: Matkapuhelimen osto

Smurffi sanoi:
Ei tää ole ollenkaan helppoa. Tuo Nokian 6600 vaikuittais tällä hetkellä parhaalta vaihtoehdolta. Toisaalta taas mp3-soitin siihen puhelimeen ois kans ihan kiva juttu. Tuossa 6600:ssa ei sellaista ole. Harmin paikka...
Ei ole nykyään puhelimen ostokaan ku ennen wanhaan. Ennen riitti ku sillä voi soitta. Nykyään tollasta salatiedettä koko homma :)
Kännyköiden lisälaitteet ovat poikkeuksetta kompromissiratkaisuja. Minä olen sitä mieltä, että kamerat ostetaan erikseen, samoin mp3-soittimet, kunnes tekniikka kunnolla kehittyy. Alle kahden megapikselin salamattomalla kameralla ei saa aikaan muuta kuin pahan mielen itselleen.
 
Vastaus: Matkapuhelimen osto

Zos kia cultus sanoi:
Semmoseksihan se on menny, mullakin on ihan ihmeellinen puhelinbuumi alkanut tässä kesän jälkeen, ensin 6600 kesällä, sitten ngage joka on tällä hetkellä, mutta myyn sen pois jotta saan 6630:n ja koska en oikein pelimiehiä enää ole niinkään, vaikka en sitä jostain syystä pelikäyttöön ostanutkaan.

...niin. Elämä on.
N-gage olis kyllä aika halpis ja siinä tuo turhuus nimeltä kamera on karsittu pois. Lisäksi siinä ois vissiin jonkinlainen mp3-soitinkin. Toisaalta wanha 6.1 käyttis ei nappase. Puhelinta kun kokeilin niin siinä oli hieman hitautta sen käyttiksen kans.
6630 olis hemmetin kiva, mutta vaikuttaa vielä aika bugiselta laitteelta, ainakin tuolla matkapuhelinfoorumilla oli siihen suuntaan tarinaa isketty.
Mulla tää uuden luurin hankkiminen on pikkuhiljaa pakko, koska wanha kunnon 5120 alkaa lopettamaan elämisen merkit.
 
Vastaus: Matkapuhelimen osto

Eise 6600 mitenkään erikoisen buginen ole tosiaankaan, neljällä kaverilla+ mulla oli se eikä mitään kovin ärsyttäviä juttuja ole ollut, ja on tuo ngage qd paljon nopeampi kun 6600, siis toimii kuin rasvattu salama verrattuna 6600:een
 
Vastaus: Matkapuhelimen osto

Zos kia cultus sanoi:
Eise 6600 mitenkään erikoisen buginen ole tosiaankaan, neljällä kaverilla+ mulla oli se eikä mitään kovin ärsyttäviä juttuja ole ollut, ja on tuo ngage qd paljon nopeampi kun 6600, siis toimii kuin rasvattu salama verrattuna 6600:een
Testailin tosta QD:sta sellasta proto mallia. Eli se hitaus saattoi johtua siitääkin. Tuosta 6600 on ihan hyviä juttuja kuullut. Jos ois aikaa vielä mietiskellä asiaa niin odottais että tuosta 6630:sta tulis markkinoille sellanen kunnolla toimiva malli.
 
Vastaus: Matkapuhelimen osto

Knight sanoi:
Ainakin jos S60+ on alustana, niin löytyy softanakin MP3-soittimia.

Jup, mutta esimerkiksi valitettavan harvasta Nokian Series60-puhelimesta saa ääntä kunnollisesti ulos, eli monoääni ja jokin HF-liitäntään sopiva kuuloke on ainoa keino kuunnella musiikkia. Harmi :(
 
Ylös Bottom