Käsittämätöntä; luulin, et Max Payne 2:ssa olis erittäin hyvä grafiikka, mut Gamespotin sivuilla se oli saanu grafiikaasta vaan 8 (tai 7). Ensimmäinen Payne oli saanu 10. Pitääpä nyt kattoo sit ku peli ilmestyy, onko siinä ihan paska grafiikka.

Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Niin no eihän se grafiikka nyt tärkeintä oo ja ajattelin itsekkin pelin joka tapauksessa ostaa, mut ihmetyttää vaan onko Remedy, tai kuka sen nyt boxille kääntikään, tehnyt vähän liian hätäistä työtä...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Ykkösen graffat oli todella jees, joten periaatteessa riittäis kunhan saisivat FPS:n optimoitua kohdalleen - ei kukaan nyt niin grafiikka-huora voi olla, että sen takia rupeis pelille rehaamaan. Joka tapauksessa, oli hyvät graffat tai ei, peli tulee kuusen alle.
Tuskin kuitenkaan Max Payne 2:ssa ympäristön tutkiminen voi olla yhtä mielenkiintoista, kuin Halossa.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dark Master
...mutta jos jää hiukan kattelemaan ympärileen huomaa paljon kaikkea mielenkiintoista.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan remaster
Tuskin kuitenkaan Max Payne 2:ssa ympäristön tutkiminen voi olla yhtä mielenkiintoista, kuin Halossa.![]()
No lähde sitten keskustelemaan sinne PS2 puolelle!Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gangster75
Valivali grafiikka on huonoa seliseli olen grafiikkapelle valivali grafiikka on tärkeintä seliseli valivaliseliselivalivali... Kattoisitte jotkut itteänne, ihan kuin graffa ois maailman tärkein asia! Ostan itse PS2 ja vielä huonompi graffa kuin teidän boxillenne vaan minä en valita!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ewig_Prediger
Muutamasta liikkeestä Max 2 -peliä jo saa, esimerkiksi VPD:stä
Siis Xboxille...
Maahantuojan mukaan se ilmestyy virallisesti Suomeen 12.12.