Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Max Payne hype

Tota tähtäystä mä vaan oon miättiny (älkää haukkuko tyhmäksi) että miten se mahtaa onnistua tateilla kun toi hiiri on sentään vähän tarkempi.Toivottavasti se on toteutettu hyvin
 
Aika heikoilta näyttävät IGN:ssä olevat uudet kuvat PS2 Maxista. Tekstuurit huomattavasti heikkolaatuisempia kuin PC:llä ja valaistuskin näyttää olevan viturallaan. Lisäksi, en ole varma, mutta olisikohan hahmoihin käytetty vähemmän polygoneja kuin PC:llä.

Rupeaa näyttämään vähän, että käännös on tehty vasurilla. Onhan siinä tietysti sekin, että PC:lle viimeisen päälle optimoidut pelit kääntyvät aika vaikeasti PS2:lle. Parempaan kuin tuo, pitäisi kuitenkin pystyä.

Sittenhän konsoliversiossa on tietysti heikompi ohjaus (ellei hiireä tueta), joten ei kovin houkuttelevalta vaikuta tämä käännös. Harmi.
 
Kyllähän tuosta sen 240mk maksoi päästääkseen näkemään näin hienoa suomalaisten käden jälkeä. PS2:lle en kyllä hommaa peliä enkä sitä suosittele muillekkaan.
 
Luin tässä vähän aikaa sitten joltakin nettisivulta, että Max Payne ei tule PS2:sella tukemaan hiirtä... Eli jos graffa on tosiaan niin huonoa ja hiirtä & näppäimistöä ei tueta, niin taitaa jäädä ostamatta minullakin. Tulihan tuo pelattua PC:llä jo vähän liiankin monta kertaa läpi.
 
Juu ihan kelvoltahan ne näyttää.. saas nähdä sitten vähän tarkemmin kun tulee suomeen, miten toimii Konsoliversio.. jos hyvin niin voisin harkita ostamista jos huonosti ni anti olla parempiakin löytyy..
 
heiiiiii voisko joku olla ystävällinen ja kertoo...
ku mul on max (pc:llä) ja ku mä instaloin sen ni se alkaa valittaa jotai et you don't have inaf system memory tai jotai snne päi
no mä jatkan installoimista ja ku mä oon installoinu mä en voi pelata maxia tietäskö joku mitä mun pitäs tehä ja kertoo olisin todella kiitollinen
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wiltsu
heiiiiii voisko joku olla ystävällinen ja kertoo...
ku mul on max (pc:llä) ja ku mä instaloin sen ni se alkaa valittaa jotai et you don't have inaf system memory tai jotai snne päi
no mä jatkan installoimista ja ku mä oon installoinu mä en voi pelata maxia tietäskö joku mitä mun pitäs tehä ja kertoo olisin todella kiitollinen

Jos tuo nyt on malliin "enough system memory", niin ihan kohtalaisella englannintaidolla (jonka esim. minä omistan) tuosta voi suoraan lukea, että sulla ei ole tarpeeksi muistia koneessasi. Maxin pelaamiseen ihan suositeltava muistimäärä olisi 256 SDRAMmia, mutta kait se vähemmälläkin pelittää. Tsekkaileppas Ohjauspaneeli --> Järjestelmä muistisi määrä ja katso vaikka Max Paynesi kotelon takaa (tai www.maxpayne.com), kuinka paljon se peli vaatii muistia. Jos sulla ei ole tarpeeksi vaadittua muistia, niin suunnistappas seuraavaksi johonkin tietokoneisiin perehtyneeseen liikkeeseen, esimerkiksi Bulldoggiin (www.bdog.fi) ja osta tarpeesi mukaan lisää koneeseesi muistikampoja ja pyydä vaikka liikettä asentamaan ne puolestasi, jos et itse sitä hallitse.

Itse en ole ikuna Payneä pelaillut ja voin olla hyvinkin väärässä (ja vielä nololla tavalla sitten;)), mutta minä ainakin päättelisin asian ensiksi noin. Toivottavasti tuosta nyt oli jotain apua, minua viisaampi voi korjata.
 
Tämä ei liity mitenkään Maxin PS2-versioon, mutta minusta Max Payne oli sanalla sanoen huono peli. Taas on tehty teknologiaa useampi vuosi(Ja kyllähän se hienolta tietty näyttää), mutta olisikohan ollut asiallisempaa keskittyä itse peliin? Kyllähän tuossa pari kikkaa on, mikä erottaa sen muista räiskintäpeleistä, mutta niihinkin kyllästyy kymmenessä minuutissa. Loppua kohti Max on taas vain tavallinen paukuttelu, mikä ei paljoakaan uutta tarjoa! Kenttäsuunnittelu ihan perseestä, juoni samaten.
 
3DRealmsin Joe Siegler vahvistaa (http://forums.3drealms.com/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic&f=4&t=003464 ) että PS2-Max ilmestyy Euroopassa tammikuun 11. päivä...jään mielenkiinnolla odottamaan.


IGN:n previkka (http://ps2.ign.com/previews/16336.html ) kertoo kontrolleista:
"Max picks up a gun, controlled by R1, and get moving. His head turns toward significant items, which either set up a cut-scene or are collectible (weapons and notes), while L3 is used for strafing and moving, and R3 is used for looking and adjusting, Circle is reload, X is use/open, and L2 is used for Bullet Time and L1 is jumping in Bullet Time.

Producer 3D Realms and developer Remedy give players three controller config setups from which to choose. The control feels better than decent, and it only took a few minutes to get used to doing everything necessary. "
 
IGN:ssä sanottiin mm. seuraavaa verrattuna PC-versioon: "There are more load times, there is a slight resolution drop, and the 30 frame-per-second framerate makes the action just a tad less silky"

Kun sulavaa PC-versiota on jonkin verran tullut pelailtua, enpä taida nykivää ps2-versiota ostaa. Ainakin videossa ruudunpäivitys näytti todella pahalta.
 
Jaahas joku on vaihtanut otsikon Max Paynestä Man Payne hypeen. Varmaan ylläpidon tekosia. Kyllä meisti ostaa Max Paynen PS2:selle. Koska on jäänyt aika ikävästi tuo PC versio välistä.
 
Originally posted by Drane
Jaahas joku on vaihtanut otsikon Max Paynestä Man Payne hypeen. Varmaan ylläpidon tekosia. Kyllä meisti ostaa Max Paynen PS2:selle. Koska on jäänyt aika ikävästi tuo PC versio välistä.

Kyllä, koska näin se parhaiten toimii. Samalla voin vastata miksi nörtti-indeksi on otettu pois, juuri tuollaisten "kyllä minä ostan" "joo oon samaa mieltä" viestien takia, koska niissä ei ole muuta järkeä kuin kasvattaa postaus määrää ja siitähän BBS:än keskustelutaso laskee. Joten toivottavasti yllätätte meidät :)
 
Jos ruudunpäivitys on koko ajan 30fps, pelissä ei pitäisi näkyä minkäänlaisia hidastumisia eikä varsinkaan nykimistä tai pätkimistä.

Valitettavasti Max ei siltikään tainnut kääntyä täysin helposti Pleikkarille, mikä tosin oli odotettavissa.

Tämänkaltaisissa tapauksissa X-Box on vahvasti niskan päällä.:confused:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom