Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MechAssault

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jokke
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
> [EDIT á la Hawk-style]: Niin, ja nyrkkisääntönähän meillä täällä on se, ettei toisia sätitä, heitetä hyökkääviä viestejä/kommentteja muille jäsenille, ETENKÄÄN samalla "puolella" olevia. Kiitos, Unreal-Hawk. <

Tiedän kyllä varsin hyvin mitkä on tämän forumin säännöt ja tietääkseni olen niitä tähän asti pyrkinyt parhaani mukaan noudattamaan,enkä sano täällä myöskään kenellekkään mitään sellaista mitä en sanoisi face to face! Anteeksi en sanojani pyytele,ellen sitten koe olevani jonkun kommenttini suhteen todella metsässä. Saattaa kuulostaa tässä valossa oma hyväiseltä,mutta sitä kuitenkaan en mielestäni ole,osaan kyllä arvostaa muidenkin mielipiteitä jos liikutaan vain asialinjalla,eikä puututa jatkuvasti päivänselviin pikku seikkoihin eikä tekemällä toisten mielipiteet sellaisilla kyseenalaisiksi! On helpompi kunnioittaa toisten mielipiteitä jos tälläisetkin seikat täällä jokainen jäsen pyrkisi omalta osaltaan mahdollisimman usein muistamaan!

Sen kuitenkin myönnän,että olisi järkevämpää kuitenkin pitää omat mölyt mahassa,kuin että heittää lisää pökköä pesään ja tälläsiä negatiivisia heittoja/väittelyitä olen tähän asti pyrkinyt välttämään,mutta jos em. seikat on toistuvia,niin naseva palaute on kyllä silloin jo herkässä! Ja kyllä täällä muillakin on tuntunut olevan väliin varsin hyökkääviä lauseita toisia jäseniä kohtaan,vaikka kyse on saattanut olla vain inhimillisestä erehdyksestä ja joku saa esim. kuulla heti täällä kunniansa jos ei sattumalta huomaa,että samainen aihe on jo tänne puukattu esiin,eli kyllä se "joukkue henki" on väliin minusta aika kaukana,näissäkin tapauksissa...varmaan voisi huomauttaa tuollaisenkin asian hieman easymmin...että en minä tietääkseni täällä mikään kiusantekijä ole,jota tarvii ruveta heti torumaan kuin pikku poikaa!

Jos nämä periaatteeni ei täällä miellytä/satunnaiset kirosanat,niin minut saa kyllä potkia pellolle täältä välittömästi! Meni muutenkin jo mielenkiinto koko forumiin,eli se on moro!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Juu, näin on. Sinänsä ihan mukava homma ainakin itseni kannalta (ja sen kannalta, että peli on ensimmäisiä Live -pelejä), ettei se ole simulaatio ja liian vaikea. Ja tuleehan se Steel Battalion... siinä kai simulaatiota enemmän kuin yksikään Mechwarrior-fanikaan voi toimia, vaikkei peli Mechwarrior -sarjaan kuulukaan.

ei minullakaan ole tämmöisiä arcadetyyppisiä mecha-pelejä vastaan mitään, pidän simulaatioista ja arcadepohjaisista. se tässä on vaan ongelma että toi peli sotii kokonaan battletechin sääntöjä yms vastaan, eli kaikki ne mitkä tekee battletechistä battletechin on otettu pois :\

mielummin olisin nähnyt tämän ihan geneerisenä mechipelinä kuin battletech lisenssipelinä. mutta hyvä peli se varmaan silti on, pitää ainaskin antaa sille mahdollisuus :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan darkven
tämähän on puhdas arcade eikä simulaatio, edes mechejä ei pysty customisoimaan vaan pitää valita suoraan listalta, lämpöä ei tunneta, eri osumapaikkojakaan ei tietääkseni ole ja healthia ja panoksia kerätään kentältä bonusuppeina yms.

kylla nuo aseet tuottaa lampoa ammuttaessa
 
Jokke, ota vähän rennommin. Ei pelit pitäs olla noin vakava asia. Ittelläni on vaan sellasia kokemuksia että monet (et sinä) tuijottaa vaan pisteitä vaikka itse arvostelun lukemalla yleensä (ei aina) saa käsityksen onko peli juuri sellainen mistä itse pitää oli pisteet sitten mitkä tahansa. Olen nähnyt täälläkin kommentteja joissa ensin kehutaan miten paljon peli on saanut pisteitä ja sen jälkeen kysytään jotain mikä varmasti olisi selvinnyt lukemalla arvostelun....

Miten vaikeaa joillekkin on tajuta että on muitakin mielipiteitä kun se oma....joka on aina oikea....relaa Jokke. :cool:

Edit: Jokke, älä lähe täältä mihinkään. Sun kanssa on mukava kiistellä asioista. Kuhan ei oteta niin vakavasti asioita. Mielipiteitä on monia ja sun mielipiteet on ollu hyviä!
 
Niin,ei todellakaan kannata aina kattoa pisteitä, esim jotkin IGNin kuspäät antoivat TWS:lle 6,? pistettä, ja olivat todellakin väärässä, peli on loistava (vaikka kaatuilee simonaan, johtuen varmaan valmistajan mokasta).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ampharos
Niin,ei todellakaan kannata aina kattoa pisteitä, esim jotkin IGNin kuspäät antoivat TWS:lle 6,? pistettä, ja olivat todellakin väärässä, peli on loistava (vaikka kaatuilee simonaan, johtuen varmaan valmistajan mokasta).
Kyllä ne on kuspäitä kun ei ole samaa mieltä meidän kanssa.
Ja on se peli aivan loistava vaikkei se oikein meinaa aina toimiakaan.
Niillä on varmasti jotain x-boxia vastaan. Ps2Fanboyt!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Kyllä ne on kuspäitä kun ei ole samaa mieltä meidän kanssa.
Ja on se peli aivan loistava vaikkei se oikein meinaa aina toimiakaan.
Niillä on varmasti jotain x-boxia vastaan. Ps2Fanboyt!

Taas näitä päiviä? :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gaff
Ittelläni on vaan sellasia kokemuksia että monet (et sinä) tuijottaa vaan pisteitä vaikka itse arvostelun lukemalla yleensä (ei aina) saa käsityksen onko peli juuri sellainen mistä itse pitää oli pisteet sitten mitkä tahansa.

Näin juuri. Voin paljastaa alan suuren inside-salaisuuden: pisteet arvotaan. Kun uutta peliä lähdetään arvostelemaan, ensin tehdään se itse leipäteksti, jossa kerrotaan tasan tarkkaan, millaisesta pelistä on kyse ja mitä siitä itse piti. Arvostelun aikana yleensä pääsee suunnilleen oikealle 10-luvulle ("graffat on semmosta 80-luokkaa... äänet 90...") ja sitten hienosäädetään kunnes tuntuu hyvältä. Vaikka tämä luultavasti musertaakin jonkun pienen maailman, on 91 ja 94 pistettä saavan pelin välinen ero yleensä vain perstuntumasta kiinni. Jos joku todellakin ostaa pelinsä pisteiden eikä arvostelun varassa niin omapa on ongelmansa :)
 
Mech assault on hyvä!

Tilasin tässä vähä aikaa sitte Mech assaultin Verkkokaupasta ja olen ollut siihen tähän mennessä erittäin tyytyväinen ( vaikka pelattu on vasta öö.. 4 tehtävää) Peli on todella kauniin näköinen ja arcademainen pelityyli sopii Xboxin ohjaimelle eli toinen liipaisin vaihtaa asetta ja toinen ampuu. Onko joku muu päässyt jakamaan kanssani tämänloistavan pelin riemun?
 
Päätit sitten perustaa aivan ihkaoman threadin vaikka muutama pykälä alempaa olis löytynyt jo olemassa oleva?
 
onks tässä mechassault sitten tulos ennen liveä toi xbconnect mahollisuus?
toivotavasti servereit rupee näkyy ni vois pelin ostaaki.
UCllä on nyt ainaki xbconnect mahollisuus siit voi olla varma eli se taidetaa ostaa eka...
 
MA:

Yksinpeli on juonellisesti hiukan keskinkertainen, mutta tiukka toiminta ja komeat mechat ja uskomattomat räjähdykset korvaavat kaiken muun. Pelin vaikeustaso on Regularilla (=normaali) tarpeeksi vaikea, kuolin ensimmäistä kertaa toisessa tehtävässä. Mechoja tulee tehtävien myötä lisää mukaan, luultavasti aika monta tehtävää, koska nyt teht- 15 ja kasassa seuraavat: Cougar, Puma, Uziel, Belilal, Mad Cat ja Timber Wolf. TW on suosikkini, 4x ohjukset, eivät kuumenna kuitenkaa liikaa toisin kuin MC, 2x Gauss Gun ja 2x joku Gatling. Ei Jettejä, eikä häive eikä puolustustoimintoja, mutta tosimies ei niitä kaipaa.

Moninpeli on uskomattoman adrenaliinista, koska mechat eivät tipu yhdestä paukusta ja 6 kohtitulevan ohjuksen väisteleminen on todella hauskaa. Pelimuotoja ei ole montaa: Grinder(= tulee vastaan mechoja niin kauan, kunnes delaat, ensin yksi, sitten kaksi jne. ei ole helppoa.), Destruction ja TeamDestr. tapa kaikki jne. Last Man Standing ja tiimi sama. saattoi olla muitakin. Kenttiä on surkean vähän, eivätkä ole kummoisia, sellaisia gladioottorimaisia areenoita useimmat (Colosseum on yksi niistä). Yhdellä koneella enintään kaksi pelaajaa (pieni pettymys) ja neljä(4) boxsia yhteen niin 8 pelaajan moninpeli onnistuu. Liven kanssa sitten huvi menee neljänteen potenssiin. Bonuksena on hurrien rökittäminen, samoin jenkkipeelojen (jeah).

Olikos tässä sitten muuta. Mechoja on yli tusina, mutta alle 20, varmaankin, en laskenut. Nimiä joita muistan: Atlas, Belial, Cougar, Elemental, Hackman, Mad Cat, Mad Dog, Thor, Uziel, Timber Wolf, Kit Fox, ja monia muita nimeämättömiä.
 
nimet kuulostaa tutuilta en ollu varma oliko tää jatkoa mechwarrior sarjaan mutta ilmeisesti on.....mechwarrior 4han on nyt kaupoissa nii ihmettelin miksi sei oo sama xboxilla mutta kyseeähän on ihan eri peli mut samaa sarjaa...mechwarrior sarjasta mulla on (mielyttäviä) kokemuksia eli taitaa tämä kin peli löytyä hyllystä jo ennen pukin tuloa...

:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan KAVVE
nimet kuulostaa tutuilta en ollu varma oliko tää jatkoa mechwarrior sarjaan mutta ilmeisesti on.....mechwarrior 4han on nyt kaupoissa nii ihmettelin miksi sei oo sama xboxilla mutta kyseeähän on ihan eri peli mut samaa sarjaa...mechwarrior sarjasta mulla on (mielyttäviä) kokemuksia eli taitaa tämä kin peli löytyä hyllystä jo ennen pukin tuloa...

:)

Ei niinkään samaa sarjaa, mutta perustuu samaan ideaan. Eli kuitenkin ihan uusi sarja, MechWarrioreiden tarinaa (mitäs kaikkia klaaneja ja hahmoja yms.) ei esim. tietääkseni ole mukana.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan KAVVE
nimet kuulostaa tutuilta en ollu varma oliko tää jatkoa mechwarrior sarjaan mutta ilmeisesti on.....mechwarrior 4han on nyt kaupoissa nii ihmettelin miksi sei oo sama xboxilla mutta kyseeähän on ihan eri peli mut samaa sarjaa...mechwarrior sarjasta mulla on (mielyttäviä) kokemuksia eli taitaa tämä kin peli löytyä hyllystä jo ennen pukin tuloa...

:)


*Whine*
Mikä oli äidinkielen numerosi?
*/Whine*
 
älä valita mee lukee wsoy sanakirjaa jos oikein kirjoitukset on sulle tärkeitä

min a puhhu tosi hyva suoomi
 
Ylös Bottom