Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MechAssault

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jokke
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan xbobx
älä valita mee lukee wsoy sanakirjaa jos oikein kirjoitukset on sulle tärkeitä

min a puhhu tosi hyva suoomi
Olet idiootti. Mene pois äläkä enää koskaan palaa tälle boardille.
 
IGN kertoo, että Liven kautta ladattavat lisäosat MechAssaultiin tulevat saataville myös muussakin muodossa.

http://xbox.ign.com/articles/379/379464p1.html

Valitettavasti tarkasta tavasta, jolla sisältö toimitetaan, ei ole vielä tietoa. Ja siitä, tulevatko nuo saataville suomalaisille käyttäjille, ei artikkeli tietenkään sano sanaakaan.
 
Tällästä kamaa on ainakin tammikuun ekana luvassa:

Hell's Kitchen map - Fiery map with electrical plants and large pools of lava

Raven mech - Fast mech with cloaking ability

Stone Cold map- Heavy industrial area covered in snow
Capture the Flag game type - Snag the enemies flag and return it to your base!

Two maps only for Capture the Flag - These will either be released with CTF or shortly afterwards

Loki mech - Heavy guns and armor

Hellbringer mech - Variant of the Loki

Objective Raid game type - Details to be released

Two maps only for use with Objective Raid - These will either be released with the new game type or shortly afterwards

Two additional maps - Details on these to be released
 
Kertokaapa nyt vielä yksinkertaisesti kannattaako peli hankkia vai eikö kannata mikäli vain yksinpeli on mielessä.
 
Kannattaa hankkia jos sanat MASS DESTRUCTION! MECH! TAPA HURRIT! KUOLE! pistävät stondaamaan. Uuuh! It's so haaaaard...

:)

Juu kannattaa aloittaa harjoittelu jo nyt, sillä PRO-pilotit tekevät teistä vain märän läntin asfaltille sitten maaliskuussa.
 
Game Information
Published by
Microsoft Game Studios

Developed by
Day1 Studios

Street Date
November 2002

Suggested Retail Price
$49.99

Genre
Action


Players
1-8

Rating
Teen

Tuossahan sanotaan 1-8 players?
 
itse olen pelaillut kyseistä peliä muutaman päivän.. jos tykkää arcade räiskinnästä, tämä on oiva valinta. Grafiikka on hyvää, äänet on hyvät.. toiminta on viihdyttävää :) mikään ei ole mukavampaa kuin talsia säälittävien sotilaiden päälle ja kuunnella niiden kuolon huutoja :P
 
XB Liven kanssa pelaajia VÄHINTÄÄN 12.

"Lähiverkossa" 2 pelaajaa per konsoli, 4 konsolia per lähiverkko.

2 x 4 = 8
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan X-Static
mikään ei ole mukavampaa kuin talsia säälittävien sotilaiden päälle ja kuunnella niiden kuolon huutoja :P
Se veripilvi on vain vähän turhan lame efekti. Paljon parempi olisi, jos maahan jäisi pelkkä märkä läntti. :)
 
Tänään kävin omani hakemassa Salon Anttilan viikonlopputarjouksesta (45e), ja kyllä täytyy sano a että helkutin hyvältä näyttää! Täytyy päästä mättöömään kaveria vastaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Allu
Tänään kävin omani hakemassa Salon Anttilan viikonlopputarjouksesta (45e), ja kyllä täytyy sano a että helkutin hyvältä näyttää! Täytyy päästä mättöömään kaveria vastaan.
Itsekin ostin Anttilasta tarjouksesta johtuen, mutta olin kyllä vähän pettynyt.

Ensimmäiset pari tuntia kaiken räjäyttely oli todella hauskaa, mutta sitten sekin alkoi pitkästyttämään, ja kauniiden tuhoutumisefektien alta paljastui keskinkertainen toimintapeli, joka ei jaksa kauaa kiinnostaa, jopa kaksinpeli oli tylsää.

Pelissä ei saa botteja, tai sitten olen niin idiootti, etten osaa kytkeä niitä. Ehkäpä Xbox-Liven kanssa pelistä saisi enemmän irti, ja sen ääressä jaksaisi taas iltoja viettää.:(
 
Pelin loistavin puoli tuleekin juuri moninpelissä esille. Yksinpeliä ei kovinkaan pitkään jaksa yhtäsoittoa. Itse olen nyt jossain 17. tehtävässä, jossa pitää nyysityllä Thorilla päästä vihujen tukikohtaan sisään ja kerätä infoa jostain mistä lie rakennuksesta ja sitten sieltä pitää paeta. Yrittämällä kai siitäkin pääsee, onko kukaan muuten mennyt peliä, läpi? Kuinka monta tehtävää tässä on? Takakannessa lukee, että 20.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ampharos
Pelin loistavin puoli tuleekin juuri moninpelissä esille. Yksinpeliä ei kovinkaan pitkään jaksa yhtäsoittoa. Itse olen nyt jossain 17. tehtävässä, jossa pitää nyysityllä Thorilla päästä vihujen tukikohtaan sisään ja kerätä infoa jostain mistä lie rakennuksesta ja sitten sieltä pitää paeta. Yrittämällä kai siitäkin pääsee, onko kukaan muuten mennyt peliä, läpi? Kuinka monta tehtävää tässä on? Takakannessa lukee, että 20.

Jep. Tuli tuo tässä mentyä läpi jo pari viikkoa sitten ja nyt menen sitä läpi toiseksi vaikeimmalla viellä toisenkin uuden robotin toivossa...jostain kuulin että noita robotteja olisi jotain 4 unlockattavana.
 
Itseasiassa just väänsin xbconnectilla 1vs1 mechassault ja oli tosi hauskaa :p Tietenki se on livessä (live on tilauksessa) paljon mukavampaa ku voi olla vaikka 4vs4 Team Destruction ja kohta tulee 1,2 patch joka lisää CTF-pelimuodon 2 uutta moninpelikenttää CTF varten. Ja kai siinä ekassa patchissa oli 2 uutta mechiä ja 2 uutta kenttää. En oo ihan varma. Kaverin kans saatiin Granderissä colosseumissa 71 ja 57 tapot ja sitä ois voinu jatkua loputtomiin, mutta lopetettiin se ite. Jostain syystä toisia mechejä ei tullu ku se yks siitä ovesta.

Pian olen sitten livessä sillä jos kaikki menee hyvin. Pelaan siellä sitten myös NHL2k3 ja GR.
 
Livellä olen pelaillut mechassaultia.Erityisesti 8 pelaajan kaikki vastaan kaikki matsit ovat saakelin hauskoja.Koitan tehdä ovelaa taktiikkaa ja iskeä selkään ;).Aika moni ottaa kyllä jonkun hujoppi mechin mutta kyllä jotkut käyttävät myös niitä pienempiä.
 
Ylös Bottom