Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Medal of Honor Heroes 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tOn1ni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Tuossa on sen verran hyvin toteutettu ohjaus että sen oppii nopeeta.

Nettipelissä kentät on suht pieniä että toimii kyllä pienemmälläkin porukalla. Isommalla porukalla suosin ennemmin "only sniper" pelejä.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Nettipelissä kentät on suht pieniä että toimii kyllä pienemmälläkin porukalla. Isommalla porukalla suosin ennemmin "only sniper" pelejä.

Village kyllä toimii vaikka 32pelaajan lipunryöstöön loistavasti. Kenttä se on sen verran avara että jos joku päättää juosta suoraan vihollislippua hakemaan thompsoni kätösessä niin snipu kyllä iskee matkalla. Mutta taas pelkällä snipulla kytistäen joku kyllä nappaa granaatilla tai yllättää takaapäin. Omat lempparikentät on Port, Village ja Sewers
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Nyt olen pahan pulman edessä: ostanko tämän vai Mario Kartin? Kumpaa mielestänne pelaa enemmän netissä?
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Nyt olen pahan pulman edessä: ostanko tämän vai Mario Kartin? Kumpaa mielestänne pelaa enemmän netissä?

Mario Kartille taitaa löytyä tällä hetkellä enemmän peliseuraa KFinistä, ja oma mielipiteeni näistä kahdesta on, että Mario Kart on selvästi viimeistellympi ja hauskempi netissä. Toki myös Heroes on hyvä peli, mutta jos näistä kahdesta vain toinen, niin Kart.

PS. Sitä paitsi tuli sulta niin pahasti turpaan Strikersissä, että nyt on takaisin maksun aika!:D
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Keskinkertainen nettiräiskintä vs. hyvä nettikaahaus.

Kumpi enemmän kiinnostaa.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Mario Karttia kyllä suosittelen enemmän, mutta kyllä Heroes 2:kin ihan hyvä nettipeli on. Ei Heroes 2 nettipelinä todellakaan keskinkertainen ole. Vain hyvin peruskamaa hyvällä toteutuksella miinus voice chat. Esimerkiksi pelin kartat ovat oikeasti yllättävän hyviä.

Riippuu siis siitä mistä tykkää. Molemmat on toteutettu nettipelinä hyvin, mutta Mario Kart paremmin ja kunnianhimoisemmin. Perus nettiräiskintää nyt on nähty. Mario Kart tuntuu mukavan tuoreelta.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Eipä mitn enää, ongelma ratkaistu
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Mites jooseppi, onko muita mukana pelissä? Nintendo suomen foorumeilla oli puhetta turnauksesta mutta mukana ei ole kun minä ja eräs toinen, joten turnausta tuskin tulee ainakaan heti luulisin
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Mites jooseppi, onko muita mukana pelissä? Nintendo suomen foorumeilla oli puhetta turnauksesta mutta mukana ei ole kun minä ja eräs toinen, joten turnausta tuskin tulee ainakaan heti luulisin

Huomisesta lähtien olen messissä sen viikonlopun. Ja siitä seuraavasta viikonlopusta eteenpäin olen taas aktiivisempi onlinepuolella niin mohhissa, mario kartissa kuin pessissäkin. Tosiaan pieniä ongelmia ollut koska oma wii+telkkari+nettiliittymä on eri kaupungissa kuin minä :D

Jaahas, että nipan sivuilla olisi turnaus mahdollisuutta. Voisihan sitä tietty täälläkin yrittää parsia kokoon jossain vaiheessa jos se ei siellä ota tuulta alleen. Itse en ole sinne foorumille kirjautunut (ainakaan vielä)

Mehän tietysti voitaisiin perustaa huomen illalla pienimuotoisesti oma huone me muita vastaaan. Kuulostaisiko suolaiselta? :confused:
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Mehän tietysti voitaisiin perustaa huomen illalla pienimuotoisesti oma huone me muita vastaaan. Kuulostaisiko suolaiselta? :confused:

Yleensä kannattaa vaan liittyä johonkin valmiiseen huoneeseen jossa on paljon porukkaa, sopii vaan kumman puolelle menee. Mutta käyhän se uuden huoneenkin tekeminen, joutuu vaan odottelemaan vähän että saa kunnon porukan kasaan
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Yleensä kannattaa vaan liittyä johonkin valmiiseen huoneeseen jossa on paljon porukkaa, sopii vaan kumman puolelle menee. Mutta käyhän se uuden huoneenkin tekeminen, joutuu vaan odottelemaan vähän että saa kunnon porukan kasaan

Okei, katsellaan huomenna tarkemmin sitten, sillä muistin vasta nyt yhden jutun. Meinaan kaveri tulee huomenna yöksi, joten joudumme "pelaamaan" mario kattia kahdestaan netissä, mutta luulen että kerkeän hyvin pelaamaan mohhia jonkun tunnin kuuden maissa. Tai sit perjantai iltapäivälle siirrettävä, se on mulla täysin vapaa mohhille.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Hei kuulkaas, pykääkö ja bugittaako teillä ohjaus joskus? Siis että kursori rupeaa sekoilemaan ihan mahdottomasti, sekä pelissä että valikossa. Varsinkin kranun heittämisen jälkeen on yhtä tuskaa spelata. Vai onko kenties minun ohjain tahi Sensor bar ihan särki :confused:
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Auringon valo on kerran mulla paistanut niin kovaa sensor bariin, ettei pelaamisesta tullut mitään. Säikähdin, että kone paskana, mutta illalla kaikki taas pelitti ;)
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Auringon valo on kerran mulla paistanut niin kovaa sensor bariin, ettei pelaamisesta tullut mitään. Säikähdin, että kone paskana, mutta illalla kaikki taas pelitti ;)

Meillä on kyllä lasipöytä olkkarissa. Vaikuttaa varmaan asiaan jotenkin hassulla tavalla... Joku ratkaisu asiaan tarttee keksiä.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Auringon valo on kerran mulla paistanut niin kovaa sensor bariin, ettei pelaamisesta tullut mitään. Säikähdin, että kone paskana, mutta illalla kaikki taas pelitti ;)
Niin, tai paistoi varmaan Wii Remoten kameraan. Sensor barhan on vain pari hassua lediä.
 
Ylös Bottom