Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Medal of Honor Heroes 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tOn1ni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

No just kun minä ajattelin että pelaanpa nyt lauantaina oikein paljon ja jatkan sitten juopumisen jälkeen sunnuntaina niin tietystihhän se on nettipeli paskana. En oo vielä kokeilu toimiiko, pitänee testata kohta.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

No just kun minä ajattelin että pelaanpa nyt lauantaina oikein paljon ja jatkan sitten juopumisen jälkeen sunnuntaina niin tietystihhän se on nettipeli paskana. En oo vielä kokeilu toimiiko, pitänee testata kohta.

Voi vitis ihan kuin olis mun oma viesti :eek:. Nimittäin juuri samanlaiset ajatukset oli :rolleyes: kippis.

Täytyy itekkin kokeilla kohta jos nettipeli toimiskin kerta teme1986:lla toimii.

Testattu on ja toimii. Toivottavasti EA pitää tästä edespäin paremmin kunnossa nuo yhteydet tjms. mistä sitten johtuikaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Nyt illalla on pätkinyt pahasti, eikä vain minun yhteys. Tuntuu että viiden minuutin välein serverit heittää 90% pelaajista ulos ja samalla melkein kaikki servut häviää. Muutamassa minuutissa porukka taas tekee uudet servut jotka pysyvät pystyssä sen 5 minsaa ja sama uudelleen.

Ei näin :mad:
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Kuka noita systeemejä oikein ylläpitää? Servereille tuntuu pääsevän joka kolmas päivä. :mad:

Tosiaan EA supportiltakin kun tuosta kyselin niin sain vain vastaukseksi kasan ohjeita miten palomuuri konffataan vaikka viestissä ilmaisin ettei tuo johdu palomuurista kun sitä ei ole ollenkaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Noooo, ei toiminu päivällä sitten taaskaan! Tässähän joutuu keksimään muutakin tekemistä lomille perhana.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Ai nettipelissä ollut ongelmia? En ole kerinnyt pelaamaan moniin päiviin paitsi eilen vähän pidempään ja tänäänkin vähän aikaa, enkä huomannut mitään ongelmaa. Toivottavasti ei tule jatkossakaan.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Joo. Oli ongelmia, ei antanut tehdä peliä eikä suostunut liittymään. Mutta ainakin nyt mitä pelailin niin tuntui pelittävän taas. Toivottavasti pysyy toiminnassa nyt sitten. Tulee jo Mario Strikers ajat mieleen :P
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

aika surkeaa touhua EA:lta kun tekee hyvän nettipelin ja sitten kun on saanut hyvän maineen pelin nettipeli niin sit tuhostaa sen.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Tänään nettipeli on aina päästänyt jokaiseen servuun ja en ole lentänyt kertaakaan ulos. :)
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Tänään illalla pelailin taas kunnon sessiot eikä mitään ongelmia ollut eli peli toimi totutusti todella hyvin. Toivottavasti ongelmat loppuivat nyt tähän. Onnistuin ne kylläkin täysin missaamaan.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

EA:lla taisi olla serverihuollot sun muut meneillään, sillä myös muissa EA:n peleissä (esim. Xbox360:n FIFA Street 3) oli nettipeliongelmia.

Anyway, tämä MoHH2 on kerrassaan mainio nettipeli! Pelaamiseen jäi todellakin koukkuun ja sitä tuli sellainen "tämä on hauskaa!" -fiilis päälle. Vihdoin saatiin Wiille tämäntyyppinen peli! Ja mikä erikoisinta, se ei ollut Nintendo itse, joka sai sen aikaan. :)
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Löytyykö pelille verkossa pelaajia tarpeeksi nykyään? Eli sillä tavalla, että serveriä ei tarvitse metsästää montaa tuntia.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Vieläkös tätä joku netissä pelaa? Ajattelin hankkia pelin nyt, hiukan muita jäljessä. Onkos tässä jonkinlaista online rankingia?
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Vieläkös tätä joku netissä pelaa? Ajattelin hankkia pelin nyt, hiukan muita jäljessä. Onkos tässä jonkinlaista online rankingia?

Kyllähän tuota tulee pelattua, itseasiassa tällä hetkellä iskee jopa kovempaa kuin Mario Kart. Online ranking löytyy, taitaa mennä vaan 2000.sijaan, itse olen jossain 720. sijoilla. Rupeampa simpsonien jälkeen pelaamaan
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Kyllähän tuota tulee pelattua, itseasiassa tällä hetkellä iskee jopa kovempaa kuin Mario Kart. Online ranking löytyy, taitaa mennä vaan 2000.sijaan, itse olen jossain 720. sijoilla. Rupeampa simpsonien jälkeen pelaamaan

Varaappas 25-27.4 viikonloppu mohhille ;)
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Itse olen myös miettinyt pelin hankkimista nyt kun Wiikin on omistuksessa. Kiinnostais kovasti kokeilla tota Wiin FPS- ohjauksen toimivuutta. Netissä peli jaksaa ilmeisesti kiinnostaa pitemmänkin tovin. Yksinpeli taas on ainakin kommenttien ja arvostelujen perusteella kohtuullisen mitäänsanomatonta huttua. Onkohan kuinka moni jaksanu vääntää pelin singlenä edes läpitte asti? Jos peli menee hankintaan, niin täytyy varmaan ainakin sen verran vääntää tota singlepuolta, että saa ohjausysteemin joten kuten iskostettua selkärankaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Itse olen myös miettinyt pelin hankkimista nyt kun Wiikin on omistuksessa. Kiinnostais kovasti kokeilla tota Wiin FPS- ohjauksen toimivuutta. Netissä peli jaksaa ilmeisesti kiinnostaa pitemmänkin tovin. Yksinpeli taas on ainakin kommenttien ja arvostelujen perusteella kohtuullisen mitäänsanomatonta huttua. Onko kuinka moni jaksanu vääntää pelin singlenä edes läpitte asti. Jos peli menee hankintaa, niin täytyy varmaan ainakin sen verran vääntää tota singlepuolta, etta saa ohjausysteemin joten kuten iskostettua selkärankaan.

Tätä itsekkin mietin. Tosin olen pelannut sen verran paljon Wiillä FPS-pelejä jotta toivottavasti paria tuntia kauempaa ei yksinpeliä tartte tahkota :D

Onko kartat yleisellä tasolla miten hyvin toteutettuja? Vaatiiko paljon pelaajia vai toimiiko pienissäkin porukoissa?
 
Ylös Bottom