Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Medal of Honor Heroes 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tOn1ni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Oiskohan aihetta tehdä peliseuraa-ketju (tai vastaava) mohhille? Mitä olette arvon foorumistit mieltä?

Joo, kannatan! Laskujeni (pika pikaa) mukaan ainakin 7 kfiniläistä omaa pelin.

Capture The Flag, eli CTF-pelimuoto (millä nimellä onkaan Heroes 2:ssa) on noussut itselleni suosikiksi. Harmi kun siinä ei ole kuin kaksi kenttää, tosin molemmat ovat hyviä. Kyllähän tätä on nyt tultu pelattua jo aika reilusti, kun katsoo sitä että pelaamiseni on vähentynyt jonkin verran viimeaikoina. Harvoin nettipelit kiinnostaa pidempään, mutta tässä taitaa olla ainesta.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Joo oon kanssa tulossa mahdolliseen klaaniin yms kunhan ensin saisin pelin. Varasin pelin jo viime syyskuussa mutta GameStop taas kämmäsi ja en ole vieläkään saanut peliä. Mutta mukana olen kunhan olen pelin saanut ja tietenkin edellyttää että tuo nettipeli toimii minulla(huonoja kokemuksia FIFA 08 nettipelistä)
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Nettipeli toimii saumattomasti. Yksinpeli scheissea. Jos en jaksanut cod4 moninpeliä niin miten sitten tätä. Kontrollit ei muuta sitä faktaa että peli tuntuu vm. 1999/2000.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Nyt tuli nettipeliä kokeiltua. Homma toimii erittäin hyvin. Peli oli kyllä niin sulavaa kuin voi olla. Sitä samaahan se on mitä näissä aina, mutta wiikontrolleilla tässä on kummaa viehätystä. Mapit olivat myös paljon parempia kuin odotin. Sinänsä en räiskintöjen nettipeleistä ole niin paljoa koskaan välittänyt, joten saa nähdä miten tämä jatkossa jaksaa kiinnostaa. Tällä hetkellä ainakin innostaa yllättävän paljon.

Yksinpelihän oli aika heikko tapaus noita kontrolleja lukuunottamatta. Kyllä tämän pelin hyvyys perustuu ihan täysin tuohon nettipeliin. Sekin tosin on sitä samaa perustavaraa, mutta teknisesti harvinaisen toimivaa sellaista loistavilla kontrolleilla ja suurella pelaajamäärällä. Tätä peliä ei todellakaan kannata ostaa yksinpelin takia. Arcade moodin olen tosin unohtanut ihan täysin. Kaipa sitäkin pitää jossain vaiheessa kokeilla, mutta odotukset eivät ole korkealla. Yksinpelimoodit ovat vain mukava lisä. Se mitä tuo kampanja kylläkin tuo on erittäin toimivaa liikkeentunnistuksen käyttöä laajemmin kuin nettipelissä. Sitä kannattaa ihan senkin takia jo kokeilla.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Toi on vissiin aika run&gun meininkiä? Ainaki semmosen käsityksen oon videoista saanu.

Sitäpä se. Sinänsä se viimeinen mahdollinen nettipelien tyyli josta pidän, mutta on se jostain syystä kiva ollut pitkästä aikaa pelata tällaista pidempään. Veikkaan johtuvan tuosta ohjauksesta ja yleisestä toimivuudesta.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Sitäpä se. Sinänsä se viimeinen mahdollinen nettipelien tyyli josta pidän, mutta on se jostain syystä kiva ollut pitkästä aikaa pelata tällaista pidempään. Veikkaan johtuvan tuosta ohjauksesta ja yleisestä toimivuudesta.
Noi kontrollit oli kyllä todella siistin näkösiä (varsinki sinkon lataus ja kranaatin nakkaus), mutta oottelen varmaan vielä jotain vähän hidastemposempaa sotapeliä wiille kun ei nuo refleksiräiskinnät hirveästi nappaa.

Ihan asiasta ohi niin oispa muuten siisti, jos pulttilukollisessa kiväärissä pitäs aina nunchakilla ladata jokanen kuti erikseen sitte jossain pelissä :p Sais ihan eri meiningin kiikarikiväärillä ampumiseen.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Ihan asiasta ohi niin oispa muuten siisti, jos pulttilukollisessa kiväärissä pitäs aina nunchakilla ladata jokanen kuti erikseen sitte jossain pelissä :p Sais ihan eri meiningin kiikarikiväärillä ampumiseen.

Haulikkohan tässä toimii siten, että jokainen kuti pitää ladata erikseen nunchaa "pumppaamalla". Toimii komeasti.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Vähänkö siisti :p

Toivottavasti tää menestyy hyvin, nii saadan tulevaisuuden sotapeleihin samanlainen mekaniikka.

On kyllä aika hyvin myynyt ja pelaajia vissiin riittää vallan mainiosti. Varmasti apinoidaan monella studiolla noita kontrolleja ja itse pidän wiin fps tarjontaa turvattuna.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Mitenkä olisi viikonloppuna konsolfiniläisten mäiskeet? Voin itse tehdä huoneen (KFin) ja suojata sen tietysti sitten salasanalla.

Tänään oli ihan päheät 6 vs. 6 pelit, kun aseet olivat rajoitettu vain kivääreihin. Jopa pienimuotoinen tiimipelaaminen nosti päätään meidän sakissa. Näitä ehdottomasti lisää. Ja kuten tapoihini kuuluu, nappasin tiimini ylivoimaisen voiton ja itse tietty eniten tappoja ja vähiten kuolemia. Näin se virtuaalipippeli alkaa kasvamaan... ;)
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Viikonloppumäiskeet maistuisivat minulle ainakin. Varmaan 8-pelaajan servu riittää, ellei tule äkkiseltään enemmän ilmottautuneita. To-La illat ehtisin ainakin pelailemaan.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Mitenkä olisi viikonloppuna konsolfiniläisten mäiskeet? Voin itse tehdä huoneen (KFin) ja suojata sen tietysti sitten salasanalla.

Tänään oli ihan päheät 6 vs. 6 pelit, kun aseet olivat rajoitettu vain kivääreihin. Jopa pienimuotoinen tiimipelaaminen nosti päätään meidän sakissa. Näitä ehdottomasti lisää. Ja kuten tapoihini kuuluu, nappasin tiimini ylivoimaisen voiton ja itse tietty eniten tappoja ja vähiten kuolemia. Näin se virtuaalipippeli alkaa kasvamaan... ;)

Heh, onko sijoitus noussut? Viimeksi kun kurkkasin taisit olla sijalla 51. Mulla on taas tullu nyt turpaan niin että tukka pölisee.

Niin ja mukana olen jos viikonloppuna pelataan.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Viikonloppumäiskeet maistuisivat minulle ainakin. Varmaan 8-pelaajan servu riittää, ellei tule äkkiseltään enemmän ilmottautuneita. To-La illat ehtisin ainakin pelailemaan.

Joo, To-La sopii myös tännekkin.

Heh, onko sijoitus noussut? Viimeksi kun kurkkasin taisit olla sijalla 51.

Niin ja mukana olen jos viikonloppuna pelataan.

Taitaapi olla 46 kun tänään lopettelin, siinä 50 hujakoilla tuo pyörii.

Btw. Pitäsiköhän kohta jonkun (miksei itsekkin) tehdä se toinen ketju johon voidaan keräillä näitä aikoja + päiviä.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Joo tänään vihdoin sain (olin varannut jo viime vuoden syyskuussa prkl), mutta ei voi muutakuin ihastella noita kontrolleja. Nettipelikin on täysin lagitonta. Joo ja olen kyllä mukana jos sovitaan näitä viikonloppu mäiskeitä. Sitten tuota klaaniakin voisi alkaa perustaa? Tuli muuten mieleen että mitenköhän tulee onnistumaan tuo että tehdään servu vain kfiniläisille sillä harvoinhan on niin hyvä säkä että kaikki on samaan aikaan paikalla. Ja ainiin nicki on:

KauppariKid

Lisäilkää!
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Onkos joku pelannut tätä Nintendo Wifi Connectorin kautta langattomasti että pyöriikö netti sen kautta tarpeeks sulavasti? VC pelien lataus on tällä ainakin toiminut ja netin selaus mutta olis hyvä tietää nettipelausjuttu.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Onkos joku pelannut tätä Nintendo Wifi Connectorin kautta langattomasti että pyöriikö netti sen kautta tarpeeks sulavasti? VC pelien lataus on tällä ainakin toiminut ja netin selaus mutta olis hyvä tietää nettipelausjuttu.

Osan ajasta olen käyttänyt sitä (kotona vanhempien luona) ja netti toimii täysin normaalisti eli tämän pelin kanssa äärimmäisen hyvin.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Piti minunkin käydä poimimassa omani VPD:stä kun Play ei saanut ennakkovaraamaani lähetettyä. Heillä taitaa olla vieläkin pelin statuksena "pre-order, due to release on 8.2.2008". Oli ainakin tänä aamuna.

Eli jos näätte HID45:n haahuilevan ympäri kenttiä eksyneen näköisenä, se olen minä.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Pitkän harkinnan jälkeen ostin tän pelin, pitää vaan hankkiutua eroon tuosta edellisestä MoH: Vanguardista.
Ihan hyvältä peliltä vaikuttaa, nettipeli täyttä loistoa ja yksinpelikin hyvää. Grafiikat yllättävän hyvät verrattuna Vanguardiin.
Vähän kerkesin sitä Arcade-modeakin kokeilla ja ihan kivalta lisäykseltä vaikutti.
Pelaan sitten netissä nimimerkillä Jonttu.
 
Ylös Bottom