Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Medal of Honor Heroes 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tOn1ni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Ajattelin harjoitella yksinpelissä moninpeliä varten, mutta ei tätä pysty! Pari tehtävää vasta pelannut, mutta revin jo hiuksiani. Jos tämä ei tästä parane, niin yksinpelin voi sanoa olevan täyttä kakkendaalia. Ei pelkkä hyvä ohjaus (miinus kikkailut) tee hyvää tai edes keskinkertaista peliä, jos kaikki muu on paskaa.

Totaalisen antiikkista. Kuvittelin, että yksinpeli olisi edes keskinkertaista.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Totaalisen antiikkista. Kuvittelin, että yksinpeli olisi edes keskinkertaista.
On kyllä niin nähtyä meininkiä. Aina kun olen uuden tehtävän aloittanut olen viiden minuutin jälkeen toivonut kentän loppumista. Tavallaan mikään ei ole rikki (miinus tekoäly), mutta kun kaikki on vain niin innotonta ja suorastaan ysäriä.

Säälin aidosti ausseja, jotka saivat pelin ilman nettipeliä. Toivottavasti möisi surkeasti siellä.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Onhan siinä ihan rikkikin asioita (osa näistä mainitsemaasi tekoälyä). Omien tyypien läpi voi kävellä, vihut jää seisomaan aukealle, ne spawnaa tosi törkeästi, joskus tappamasi tyypit ilmestyy selän taakse uudestaan, joskus ne taas juoksevat kylmästi sun ohi, omat joukotkin spawnaa silmien eteen, kuolleet katoavat ennen kuin kaatuvat maahan, vihollinen ja oma tyyppi seisovat vierekkäin ja ampuvat toisiaan usemman sekunnin ennen kuin toinen kuolee, jne jne.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Onhan siinä ihan rikkikin asioita (osa näistä mainitsemaasi tekoälyä). Omien tyypien läpi voi kävellä, vihut jää seisomaan aukealle, ne spawnaa tosi törkeästi, joskus tappamasi tyypit ilmestyy selän taakse uudestaan, joskus ne taas juoksevat kylmästi sun ohi, omat joukotkin spawnaa silmien eteen, kuolleet katoavat ennen kuin kaatuvat maahan, vihollinen ja oma tyyppi seisovat vierekkäin ja ampuvat toisiaan usemman sekunnin ennen kuin toinen kuolee, jne jne.

Hex, hus siitä nettipeliin! :D

Juu, eipä tuota paljoa ole yksinpeliksi tarkoitettu, näemmä.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

En nyt sanois että yksinpeli mikää surkee on, mutta nettipeli vie kuitenkin siltä voiton.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

jos joku on pettynyt tähän pahasti niin voin ostaa 30e. Voisin myös mahdollisesti vaihtaa Excite Truck.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Mitä enemmän kontrolleiden kanssa pääsee sinuiksi sitä paremmalta peli tuntuu. Aluks ei tullut kuin pataan koko ajan, mutta nyt menee hyvin.

Yksinpeliä en ole vielä edes kokeillutkaan. Nettipeli toimii niin hyvin.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Kontrollit on kyllä loistavat. Miinuksia mitä voisi muutaman tunnin nettipelin jälkeen sanoa on että aseet on tajuttoman alitehoisia. Yllätin vihulaisen sniputtamasta ja BARilla sarjaa ohtaan. 5kutia ennen kun henki lähti. Ja haulikolla sai ampua 4kertaa lähietäisyydeltä rintaan/selkään ennen kuin rauhottui
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Itse en ole ikinä netissä pelannut konsoleilla (heh=) joten yksi asia kiinnostaa: Onko tuossa pelissä paljon nettipelaajia? Siis tarkoitan myös jatkossa.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Juu, aseet on kyllä surkeita. Paitsi kiikarikiväärit, niillä vihulainen putoaa yleensä jo laakista, vähän riippuen osumakohdasta. Vähän harjoittelemala ja rauhallisella tyylillä varsinkin sakujen kiikarikiväärillä pärjää lähitaistelussakin välttävästi.

Mikäs teidän suosikkiase on? Riippuu toki vähän kentästä ja pelimuodosta, mutta itse pelaan eniten tylsästi MP40:lla. Suuri tulinopeus ja iso lipas toimii. Sakujen kiikarikivääri on kakkosvaihtoehto, juurikin suuren tehon ja lähitaistelukyvyn takia. Stg on liian tehoton oikeaan elämään ja sen tulinopeuteen verrattuna, samoin haulikko. Niitä en juurikaan käytä.

Ja miten helkkarissa porukka juoksentelee tuolla sivulle kyyristyneenä? Tähtäysmoodissa voi toki kurkkia sivuille, mutta vain hitaasti kävellen. Kuinka tuo kurkkiminen + sairas vauhti- yhdeistelmä tehdään? Niin ja näkeekö mistään omia asekohtaisia statsejaan jos ei satu olemaan 100:n eniten pisteitä saaneen joukossa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Thompsonilla :D. Olen aivan samaa mielä haulikosta ja stg:stä kummatkin ovat tajuttoman alitehoisia.

Team Deathmatchit ovat kyllä tajuttoman maukasta pelattavaa.

Niin ja kyllä niitä pelaajia riittää varmaan pidemmäksikin aikaa.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

En ymmärrä noita puheita shotgunin alitehoisuudesta, sillähän tappaa aivan mainiosti kertalaakista lähietäisyydeltä :P

Tappaa, mutta sitä pitää vain osata käyttää, sama homma stg:n kanssa. Sekin on tuolta pidemmältä matkalta aika vehe, kun ei syö lipasta heti tyhjäksi. Itse silti suosin Thompsonia. Tosin pistooli se vasta tappovehe onkin.

Noh, nettipeliä on nyt tultu jauhettua kivasti ja vieläkin jaksaa innostaa. Yksinpeli on kyllä yhtä helvettiä, katsoo joko sen pääsisi läpi tällä viikolla. Omat "kaverit" pyörivät todella vain tiellä siinä, tekisivät edes jotain. Elkää ihmiset ostako tätä vain yksinpeliksi. Vaikka kontrollit on huippuluokkaa, ja kaikki pelaa kuten pitää, yksinpeli on pershiistä.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Jaahas, no nyt se teki sen. Eli nettipeli lopetti toimimisen. Viikon verran toiminut hienosti ilman yhtään ongelmaa. Nyt ei enää ollenkaan. Luulin että vain windows voi toimia yhtensä päivänä ja lopettaa seuraavana päivänä toiminnan täysin ilman että yhtäkään asetusta muutetaan.

En siis pääse servereille. Lobbyyn asti kaikki on ok, mutta kaikki serverit antavat viestiksi vain "could not connect to server". Eilen toimi komeasti. Kaikki wii-kanavat toimii, kaikki muu toimii.

Vituttaa.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Eikä vieläkään :mad:

Pitää koittaa tuota aiemmin mainittua DMZ-shittiä illalla. En vaan voi ymmärtää kuinka se voisi olla syynä kun yhteys toimi viikon ilman mitään virittelyjä ja yht'äkkiä ei enää millään vaikka mitään asetuksia ei muutettu.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

En siis pääse servereille. Lobbyyn asti kaikki on ok, mutta kaikki serverit antavat viestiksi vain "could not connect to server". Eilen toimi komeasti. Kaikki wii-kanavat toimii, kaikki muu toimii.

Jaa, taisin eilen illalla saada samat vastaukset. Yhteenkään peliin en voinut joinata, etsi ja etsi mutta ei mitään. "could not connect to server" -tekstiäkään ei tullut vaikka odotteli kiltisti. Vika EA:n servereissä mahdollisesti? Vai oliko muillakin samoja ongelmia?
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Sama ongelma minulla. Ostin pelin eilen ja nettipeli toimi vain tunnin ja sen jälkeen en ole päässyt
mihinkään peliin sisään.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Jaa että vikaa on laajemmaltikin. Ok. Ehkä lopetan oman yhteyteni toimivuuden murehtimisen.

Toisaalta. Kuka on antanut EA:lle luvan rikkoa systeeminsä juuri silloin kun minä haluan pelata nettipeliä!? Rikkoisivat sen sitten kun olen töissä tai jossain. Kele!
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Jaa että vikaa on laajemmaltikin. Ok. Ehkä lopetan oman yhteyteni toimivuuden murehtimisen.

Toisaalta. Kuka on antanut EA:lle luvan rikkoa systeeminsä juuri silloin kun minä haluan pelata nettipeliä!? Rikkoisivat sen sitten kun olen töissä tai jossain. Kele!

:D Ei vaan, siellä on varmaan ollut servereillä huoltoa joka on pistänyt poikien pelit seis.
 
Ylös Bottom