Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
No just kun minä ajattelin että pelaanpa nyt lauantaina oikein paljon ja jatkan sitten juopumisen jälkeen sunnuntaina niin tietystihhän se on nettipeli paskana. En oo vielä kokeilu toimiiko, pitänee testata kohta.
Löytyykö pelille verkossa pelaajia tarpeeksi nykyään? Eli sillä tavalla, että serveriä ei tarvitse metsästää montaa tuntia.
Vieläkös tätä joku netissä pelaa? Ajattelin hankkia pelin nyt, hiukan muita jäljessä. Onkos tässä jonkinlaista online rankingia?
Kyllähän tuota tulee pelattua, itseasiassa tällä hetkellä iskee jopa kovempaa kuin Mario Kart. Online ranking löytyy, taitaa mennä vaan 2000.sijaan, itse olen jossain 720. sijoilla. Rupeampa simpsonien jälkeen pelaamaan
Varaappas 25-27.4 viikonloppu mohhille
Itse olen myös miettinyt pelin hankkimista nyt kun Wiikin on omistuksessa. Kiinnostais kovasti kokeilla tota Wiin FPS- ohjauksen toimivuutta. Netissä peli jaksaa ilmeisesti kiinnostaa pitemmänkin tovin. Yksinpeli taas on ainakin kommenttien ja arvostelujen perusteella kohtuullisen mitäänsanomatonta huttua. Onko kuinka moni jaksanu vääntää pelin singlenä edes läpitte asti. Jos peli menee hankintaa, niin täytyy varmaan ainakin sen verran vääntää tota singlepuolta, etta saa ohjausysteemin joten kuten iskostettua selkärankaan.