Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Medal of Honor Heroes 2

Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Samassa linkissä kerrotaan että UK PAL-versiossa on verkkopeli mukana.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Konsolinetistä vastasivat, että ainakin maahantuojam mukaan pelissä on 32 pelaajan verkkopeli.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Perkele isolla Pllä, jos tossa ei oo nettipelii!! Mä taidan ostaa vasta lauantaina jos ostan siis...niin saa sitte kuulla kaverilta onko tossa nettipelii:rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Tosiaan taitaa olla tän (http://www.gamefaqs.com/console/wii/data/942015.html) mukaan omat versiot. US.AU,EU ja JP.

Tuo ei tarkoita yhtikas mitaan. Ausseilla ei aina ole samoja julkkaripaivia Euroopan kanssa, siksi, mikali eriavat, Aussit mainitaan GameFAQsin julkkarilistoilla erikseen.

Perkele isolla Pllä, jos tossa ei oo nettipelii!! Mä taidan ostaa vasta lauantaina jos ostan siis...niin saa sitte kuulla kaverilta onko tossa nettipelii:rolleyes:

Jos nyt et viela ole ennen viestiasi oppinut lukemaan, niin toivottavasti nyt olet: Euro PAL-versiossa on nettipeli-tuki.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Kaikki viittaisi siihen, ettei tuon euroversion kanssa ole pelättävää, mutta täytyy nyt katsoa tilanne tarkkaan. Pelin olen jo tilannut, mutta sehän lähtee palautukseen samantien ihan periaatteestakin, jos kyseessä on karsittu versio. Syy miksi nettipeli todennäköisesti on euroversiossa, on se että ainoa syy aussiversion karsimiseen mitä on keksitty ovat kalliit serverit pienelle alueelle. Tätä ongelmaa ei tietenkään euroopassa ole.

Naurettavaa pelleilyähän tämä on. Peliä on kuitenkin mainostettu kuukausia nettipelinä Australiassa. Jostain kumman syystä arvosteluversioitakaan ei ole Australiassa lähetetty arvostelijoille. EA halunnut piilotella viimeiseen asti tätä mahtavaa ratkaisuaan. Edes Nintendo ei tuntunut tietävän tästä, koska he mainostavat peliä australian sivuillaan edelleen nettipelinä ja siellä ollaan oltu asiasta yllättyneitä, kun vihaiset ihmiset ovat heille soitelleet. EA:han ei ole toistaiseksi kommentoinut mitään. Kyllä tämä aika kolaus on firman uskottavuudelle.

Tuli muuten mieleen sellainen asia, että miksi Pelaaja arvosteli pelistä vain yksinpelimoodin? Sittenkin hieman pelottaa euroopan kohtalo, vaikkei nettipelin pois jättämisessä täällä mitään kaukaistakaan logiikkaa olisi toisin kuin Australiassa.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Itsenikin olisi pitänyt saada tämä peli tänään, koska varasin jo viimevuonna, mutta GameStop olikin saanut kuulemma vain pari kappaletta peliä.

Pistäkäähän heti kommenttia pelistä, erityisesti kontrolleista(onko ne niin mahtavat) ja nettipelistä tietysti.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Kävin just ostamassa tämän pelin tiltistä kun olivat jo tänään saaneet ja voin varmistaa että pelissä tosiaan on nettipeli :) Kyllä mä vähän säikähdin ton australian uutisen takia, huh huh

Joko olet pelaillut? Miltä vaikuttaa? Voisin mahdollisesti huomenna käydä ostamassa jos nettipeli vaikuttaa asialliselta ja täältä löytyy pelaajia.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Itsekkin menin hommaamaan. Kolmisen tehtävää pelattu. Moninpeliä pelasin heti suomalaisen kanssa, tai oikeastaan teme1986:sen kanssa ;) (Olin sen Hepa, mutta nicki vaihtuu varmaa kohta TaiZuuniin). Hyvinhän se moninpeli toimi. Lagia ei ollut, mutta servulla ei taas ollut kuin pari tyyppiä. Lopuksi kyllä lensin Ea:n servulta pois, enkä päässyt takaisin. Noh varmaa jotain pikku vikaa vain. Tuli kyllä huomattua että moninpelissä tapot tehdään enimmäkseen lähitaistelussa. Lyömällä et kyllä pitkälle pötki, vaan tulta munille asenne pitää olla. Enemmän fiiliksiä pelistä myöhemmin.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Mä katoin et se nimi oli Bepa :D Jostaan syystä ne tekstit näyttää kauhean epäselviltä, mahtaako olla vaan liian pieni telkkari tai jotain.. Mutta muuten peli on vaikuttanut tähän asti varsin hyvältä. En ole ikinä pelannut yhtäkään konsolinettiräiskintää ja tä on kyllä jotain niin mahtavaa kun on nä Wiin ainutlaatuiset kontrollitkin :) Aika hyvään tahtiin noita servereitäkin tullut tuohon peliin päivän mittaan, kun aloitin oli kaksi ja nyt lähes 20.

:D

Katselin rankkejä niin itse olit 45 ja minä 82. En tiedä miten rankki systeemi menee (varmaan Euro rank), mutta ihan hyvin on mennyt. Sun servulta ite lensin joka kerta pois :( Parissa muussa pelissä en lentännyt ollenkaan. On muuten hyvin tehty tuo nettituki silti. Ei tarvitse ainakaan leikkiä noitten numeroitten kanssa jos tahtoo kaverin lisätä listoille.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Joo, tänään hain tuolta Savepointista pelin, ja kyllähän se aika kelpo hankinta oli. Noin kolme kampanja tehtävää takana, ja suunnilleen tunti nettipeliä. Eikä lagi nostanut susirumaa päätänsä.

Pelasin yhdellä serverillä, jossa oli lähes 30 pelaajaa, mutta silti pyöri moitteettomasti. Vielä en itse ole lentänyt ulos servuilta ja toivottavasti en lennäkkään.

Nyt vaan klaani pystyyn, itse pelailen nimimerkillä MahBucket. Ja Temelle, kyllä ne tekstit aika epäselviä on.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Nettipeli ois varmaan hyvä, ELLEI LENTÄIS VITTU JOKA KERTA POIS SERVULTA! Kuuluu vaan sellanen saatanan suhahdus; you have been disconnected from the network. Kerrankin ois huvittanut pelata netissä, huippukontrollit ja kaikki... Kyllä nyt ottaa pattiin!
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

No onkos tää hyvä? Jossain vaiheessa konsolifinin huonetta voisi ajatella. Harmi kun itse en pääse pelaamaan vielä pariin kuukauteen.

Ja Salo70, kantsii tsekata reitittimen asetukset (jos wlan)
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Tulipas peli sittenkin jo tänään. Pikaiset testit osoittavat ohjauksen hemmetin toimivaksi, heittämällä samaa tasoa kuin Metroid Prime 3:ssa + kääntymisnopeus on aivan mahtava.

Nettipelit sitten olivatkin tätä:
ELLEI LENTÄIS VITTU JOKA KERTA POIS SERVULTA! Kuuluu vaan sellanen saatanan suhahdus; you have been disconnected from the network.!

Eli sama ongelma on itselläkin. Mutta ei nyt kerinny muureja aukomaan vielä, joten menee illempaan ennenkuin kerkiää kattelemaan tarkemmin.

teme1986:n kerkesin silti listoilla näkemään ja heitin kutsun. Itse naputtelen MageFIN -nickillä menemään.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Ja minun tuuriani taas etten saanut peliä vielä tänään. Moneskohan ennakkoon tilattu peli tämä on putkeen jota en saa julkaisupäiväksi. Ei se muuten haittaisi, mutta samalla pelin saaminen siirtyy suoraan viikonlopun yli. Saisivat julkaisut olla muina päivinä kuin perjantaina. En tiedä onko posti hidastunut vai onko minulla vain käynyt huono tuuri. Olen yrittänyt tilailla vähän eri paikoista, koska vakiosivustoltani pelit alkoivat tulla vähän miten sattuu. Kai sitä täytyy alkaa itse hakemaan pelit kaupasta. Tulee vain vähän kalliimmaksi kun asuu näin korvessa.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Sama täällä. Odotin peliä täksi päiväksi, mutta maahantuoja ei ollut saanut sitä tarpeeksi aikaisin liikkeeseen, jotta posti olisi jo eilen lähtenyt.

Loppujen lopuksi hyvää kannattaa odottaa!:rolleyes:

Tein hieman googletusta ja tuohon "disconnect from server" ongelmaan tuli jonkin näköistä vinkkiä. Eli reitittimen kanavaa pitäs muuttaa, jotta ongelma poistus. Koittakaapa tuota ja infotkaan mikäli auttaaa.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Toiselta foorumilta lainattua. Auttaa ilmeisesti ainakin D-Linkin reitittimiin.

"Okay, I've got a fix. The problem is caused by the router. I had use the DMZ setting on my router (demilitarized Zone) to give my wii unrestricted access to the internet, ie. completely exposed. This means that if someone figured out the correct ports to forward, you could also do that. Anyway, for now, pray you have a dmz option on your router, or go buy a new one.

Here's how I did it on my D-Link Router.
1. Go to router configuration probably 192.168.0.1
2. If you're not familiar with router configuration, you probably need to figure out your default password, you can do a google search for your router.
3. Configure your wii to have a static DHCP address (under DHCP)*
4. Go to Advanced, then DMZ and set your wii's static IP address as the Demilitarized Computer.
5. buy me a beer

*You can skip step 3, but you'll have to reconfigure the DMZ ip address everytime your router assigns your wii a new address.

Hope this helps as a temp. fix for most people until they tell us what ports to forward."
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

"Okay, I've got a fix..."

Jees, juuri näin sain itse pelittämään, tosin passasin tuon kohdan 3. Tietää tosin heti missä vika on jos ei peliin meinaa taas päästä.

Nettipelit toimivat ihan hemmetin hyvin. 2,4,6,12,24,30 pelaajan pelit menivät todella nätisti. Muutenkin kaikki on helppoa. Thumbs up!

Suomalaisia näkyi ihan kivasti linjoilla, joten pelkät suomi-pelit saadaan varmasti järjestettyä + tietty konsolifinin omat. Tästä on kiva jatkaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Kävin hakemassa oman kappaleeni just kaupasta. Syön tuossa kun vähän hiukoo mutta sitten vois pelailla tai ainakin kokeilla sitä nettipeliä.
 
Vastaus: Medal of Honor Heroes 2

Toiselta foorumilta lainattua. Auttaa ilmeisesti ainakin D-Linkin reitittimiin.

"Okay, I've got a fix. The problem is caused by the router. I had use the DMZ setting on my router (demilitarized Zone) to give my wii unrestricted access to the internet, ie. completely exposed. This means that if someone figured out the correct ports to forward, you could also do that. Anyway, for now, pray you have a dmz option on your router, or go buy a new one.

Here's how I did it on my D-Link Router.
1. Go to router configuration probably 192.168.0.1
2. If you're not familiar with router configuration, you probably need to figure out your default password, you can do a google search for your router.
3. Configure your wii to have a static DHCP address (under DHCP)*
4. Go to Advanced, then DMZ and set your wii's static IP address as the Demilitarized Computer.
5. buy me a beer

*You can skip step 3, but you'll have to reconfigure the DMZ ip address everytime your router assigns your wii a new address.

Hope this helps as a temp. fix for most people until they tell us what ports to forward."

Ei ole ikinä ollut millään koneella/missään pelissä ongelmia reitittimen kanssa. Ps2/Ps3/Xbox/Xbox360/Psp/Wii. Ois se nyt omituista jos Ea olis saanut kyhättyä verkkopelin joka ei toimi meikäläisellä. Toisaaltl Ea :lta ei kyllä yllätä mikään.
 
Ylös Bottom