Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Medal of Honor [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cobretti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Medal of Honor [PS3]

Odotukset pelistä oli kyllä kovat..ikävä kyllä ne eivät kohdanneet lopputulosta. Yksinpeli oli aivan liian lyhyt ja hirveesti en nähnyt sellaisia uudistuksia, mitä muissa peleissä ei jo ole. Multiplayerin odotin korvaavan kaiken...mun kohdalla ei näin käynytkään. Kyllästymiseen asti tuli sellaista vihua silmille, että oksat pois. Elinaika oli todella lyhyt ja siinä ajassa ei ehtinyt oppimaan paljoakaan kentästä...jotenkin joukkue jaot ei mennyt tasan. Vihuilla oli jotain supermega-tappajia, jotka rummutti koko kenttää miten halusi (okei, tästä ei voi valittaa ihan täysin..jokainen pelaa niillä taidoilla kuin on). Toisinaan sai vetää ak-47:lla koko liippaallisen ennen kuin vihu kaatui...

Ei oikeen maistunut...

Jepu jee! Tossa pelissä kyl harmittaa tuo ku välillä lagittaa niin maan pirusti. Mutta tässä ny muutamina iltoina pelanneena moninpeliä, tarvii sanoa että kyllä siinä jotain viihdyttävääkin on...hermot palaa joskus tiettyihin asioihin. Itse inhoon mm. sitä lumikenttää ja sit sitä merketplacee, tuo markettimappi on jotenki grafiikaltaan sotkuinen, itse en ainakaan juurikaan erota missä se vihollinen camppii....no mappituntemus varmaankin huono minulla. Ja mitä noihin snipuihin tulee kun moni valittaa että niitä on liikaa ja ne on ylivoimasia jne jne, niin tottahan tuokin...mutta nämä snipu ihmeet sniputtaa koska heille on niin pirun tärkeetä tuo kill/death ratio, ei ne välitä mitä pitäisi pelissä tehdä. Mutta kyllä niistä läpi pääsee JOS vain oma joukkue pelaisi yhtään yhteen! Mielestäni turhan usein oma joukkue kökkii myös paikoillaan fragien toivossa eivätkä edes yritä vallata lippuja/tuhota "laatikoita". Itse olen pelannu joka "hahmoa" tasaseen tahtiin ja mielestäni riffleman on ihan nasta tyyppi ku pitää hyökätä...väliäkö sillä jos tulee omiin, kunhan vaan saa liput vallattua ja laatikot posautettua, sehän on tarkoitus? Joo....itse kyllä olen enempi BF miehiä mutta joku tässä pelissä yrittää koukuttaa :)

HC SD ilman respoja olisi tietty ollut parasta, mutta kyllä se tämäkin maistuu. Siellä on puskat varmaan valmiiksi jo videosta kateltu :D

Juurikin näin , HC SD ilman respoja nam,,, . Katsokkin sitten ettei olla samassa kaktuksessa peräkanaan ; ) .

Jumalauta jätkät! Mullon jo asemat siellä! :p

Ei vaan ikävä ku HC:lle annetaan niin vähän painoarvoa. Kaippa se sitten on niin epäsuosittua meininkiä.

Ei vaan ikävä ku HC:lle annetaan niin vähän painoarvoa. Kaippa se sitten on niin epäsuosittua meininkiä.

HC pelimuotona on kuitenkin lähinnä tällaisen papan sydäntä koska, osumasta kuolee jokseenkin heti kuten oikeassa sodassakin ( ei, nämä eivät ole simulaatioita). Tämän ominaisuuden vuoksi se taktisuus tulee enemmän esiin ja tämän ominaisuuden vuoksi toivon enemmän sellaisia pelimuotoja joissa ei respailla. Jannut saa tykätä normista ihan vapaasti ja sitä on turha täällä jauhaa koska, pelaajia ja mielipiteitä sekä tykkäämisiä on monenlaista.

Toiset tykkää tummista ja toiset vaaleista , toiset äideistä ja toiset isistä. Näin se vaan menee :) !

Ryhmässä viisaus tiivistyy, vai miten se meni. Keksittiin HC-muotoon uusia ulottuvuuksia, kun puolustajilla sitä luppoaikaa oli tänään runsaasti tarjolla :D

Miksei näissä voisi olla hiukan sitä huumoria enempi matkassa? Esimerkiksi pommiauto ja sieltä avonaisesta ikkunasta raikuisi paikallinen tiukka hittiputki kertoen samalla missäpäin tämä parhaat päivänsä nähnyt, tuosteinen ja takaiskarit kuorman johdosta pohjaan lyöty Hiace pyörii. Kuka muistaa vielä tämän? YouTube - Counter-Strike Italy Opera Song

Lagia tai hitboksit laahaa äijjän perässä. Tai molemmat.
Hitto ku tässä olis potentiaalia mutta ilmeisesti tää jää välisoitoksi.

tässä olis potentiaalia mutta ilmeisesti tää jää välisoitoksi
Olen täysin samaa mieltä. Erityisesti kaipaisin lisää Combat Missioneja, ja niiden korostettua esiintymistä HC-kierrossa. Lagia jos saisi laskettua merkittävästi sekä tarkempia hit boxeja. Tuttujen kanssa tämä on mukavaa puutteista huolimatta, mutta random-porukassa helposti yhtä tuskaa.

Tunnelma on kyllä kohdallaan ja vielä on pakko hehkuttaa hienoa äänimaailmaa. Olen muutaman päivän hakannut kokeeksi MW2:sta ja siihen verrattuna MOH:in aseiden ja taistelukentän äänet ovat kuin toisesta ulottuvuudesta. Ovat mielestäni parasta, mitä olen peleissä kuullut. Erityinen helmi on M249 LMG, joka ammuttuna lyhyellä burstilla tai yksittäislaukauksilla päästää lopuksi upeasti soivan kilahduksen (toki ääni kuuluu sarjankin päätteeksi, mutta single shoteilla siihen kiinnittää parhaiten huomiota).

...Vihuilla oli jotain supermega-tappajia, jotka rummutti koko kenttää miten halusi...
Näitäkin on näkynyt. On kiva joinia peliin jossa vastapuolella on joku +60kills –tyyppi. Toisaalta näissä tapauksissa omat kiksit tulee kun saat edes kerran tapettua hänet rundin aikana.
MP:ssä rushiminen vie hengen varmasti. Jos hieman malttaa ja etenee suojasta suojaan saa myös itselle niitä tappoja.
Seuraavaan päivitykseen voisivat laittaa karenssia ilmaiskuihin.

Joo..huoh...ja taas valitusta :) siis tässä pelissä ei kyl ole realiteetin kanssa mitään tekemistä jos vertaa vaikka bäfään...tuntuu välillä et joku hinaaja roiskasee vaan sinnnetänne ni heti on kuti ottassa....voI perse!!!! Joo, tiedän valitusta valitusta...mut on se kumma et ei bäfäs tarvii valittaa vaikka meni kuinka v.tun huonosti mappi....ja enemmän tässä on noita "cämppereitä" ku missään muualla maailmassa :) herrrrrmot menee ja lujaa joskus, haha....mut edelleen jotain koukuttavaa tässä pelissä on....muuten tää olis lentäny jo roskiin, mutta en suosittele kenekään tätä ostaa...liian kallis siihen nähden et saa lagia ja HIMMEITÄ kuolemia vastineeks rahoilleen....että tällästä kommenttia lauantai iltana pikku pöhnässä...asiaa ;)

tunnustan: en ole peliä pitkälle pelannut, mutta pelannut kuitenkin. minua ihmetyttää tämä fan-boy asennoituminen. itse pidän sekä mw2 että bf2. pidän myöskin tästä pelistä. turha esittää kuin kumpikaan aiemmista olisi täydellinen, miksi tämä peli ei olisi hyvä lisä?

No joo, anteeksi asennevammaisuuteni....tietyt asiat vaan ottaa kupoliin tässä pelissä...tuo ihanainen camppinen tässä pelissä on raivostuttavaa, MINUN mielestäni..kunhan nyt vaan annan palautetta OMIA mielipiteitäni. Ärsyttää suunnattomasti kun tossa äsken pelatessa panssarivaunu riehui koko mapin ajan kentällä, yks ja sama vaunu...ketään ei edes yritä tuhota sitä...bf.ässä se vaunu nyt kauheen kauaa siellä riehu ja porukat edes yrittää duunaa jotain järkevää, no joo....nää on näitä "itkuja",heh...sais nyt edet pätsin aikaseks ni lakkais "lagaamasta" :) Ja tässä ***** pelissä on näitä "spawn" kämppereitä joita mä inhoon yli kaiken...tarvis varmaa itteki alkaa samallaiseks ni kykkä nousee k/d prkl!!!! Ja puolet omista kämppää ***** basessa sniputtaas ku pitäs hyökätä...jee---järjen riemuvoitto pate?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Voihan sen vaunun toki itsekkin tuhota eikä odottaa että muut tekee sen. Jos oman puolen pelaajista suurin osa on vasta alottanut... (voisi kuvitella että näin on ollut jos se pannu pysyy ehjänä alusta loppuun.) ...niin voi itse toimia esimerkkinä ja käydä pistää sen pannun tulille!

Ryhmässä viisaus tiivistyy, vai miten se meni. Keksittiin HC-muotoon uusia ulottuvuuksia, kun puolustajilla sitä luppoaikaa oli tänään runsaasti tarjolla :D

Miksei näissä voisi olla hiukan sitä huumoria enempi matkassa? Esimerkiksi pommiauto ja sieltä avonaisesta ikkunasta raikuisi paikallinen tiukka hittiputki kertoen samalla missäpäin tämä parhaat päivänsä nähnyt, tuosteinen ja takaiskarit kuorman johdosta pohjaan lyöty Hiace pyörii. Kuka muistaa vielä tämän? YouTube - Counter-Strike Italy Opera Song

Ideanahan oli että, vanilla 100 lasissa räjähdevyöt lanteilla nahka stringit jalassa ja suoraan kahvilaan tai sitten , tienvarsi pommeja karhu tölkeissä ja huutoa perään ;) .

Toisaalta kun luppoiakaa oli niin voitaishan me siellä puolustus asemissa kiusata vaikka squadilaisia näin ;) YouTube - funny iraq attack .

Mun mielestä tää peli oikeasti hyvä. Call of Duty pelisarjasta mun mielestä oikeasti kiitettävän arvosia pelejä on Call of Duty 1, Call of Duty 2, ja Call of Duty 4: Modern Warfare. Porukat valittaa et tässä ei oo tarpeeks uudistuksia? Mun mielestä se on hyvä koska MW2 pelattua alko oikeesti vituttamaan et kaikkee turhaa sälää löytyy niin paljon ja homma menee pelleilyks. Hitboxit, bugit, yms toki on huono juttu, mut muuten peli on ihan loistava. 7 vuoden Codin pelailun jälkeen se tais olla nyt tässä. Kai sitä on tutustuttava muihinki sarjoihin, esim Battlefieldiin, Killzoneen, ja mitä muita ny tuppaa tulemaan tulevaisuudes.

In addition to Hot Zone, EA will also release Clean Sweep on Nov 2 via Xbox LIVE, PSN and PC for free. Clean Sweep is an elimination mode where players will rely on their own skill and teammates’ expertise to prove victorious. This free mode will also feature two all-new maps (Bagram Hangar and Khyber Caves) as well as redesigned versions of the popular Diwagal Camp and Kabul City Ruins maps.

Lisää pelattavaa tulossa huomenna. Ilmaisessa paketissa tulee mukana siis uusi pelimuoto sekä kaksi uutta kenttää. Halukkaille tarjolla myös maksullista pelattavaa:

EA today announced that the hit first-person shooter Medal of Honor will further expand its intense multiplayer experience with the release of an all-new multiplayer mode on November 2, 2010. The new mode called Hot Zone features “King of the Hill” gameplay where teams fight over a designated location on a map; the team who holds their position longest prevails. This adrenaline-fueled mode is playable across two all-new maps (Hindukush Pass and Korengal Outpost) as well as redesigned versions of the popular Shahikot Valley and Helmand Valley multiplayer maps. Hot Zone will be available via Xbox LIVE Marketplace for 800 MS points, on PlayStation Network for $9.99USD and on PC exclusively via the EA Store for $9.99USD.

Uusi sisältö tietysti tervetullutta, mutta tuolle maksulliselle pitkä miinus. Pelaajia ei pitäisi mennä jo näin nopeasti jakamaan eri leireihin sen mukaan, onko viitsinyt osallistua tähän uuteen rahastukseen.

Ylös Bottom