KekkeR00si
Member
Vastaus: Medal of Honor: Warfighter [PS3/X360 Hype @ 25.10.2012]
Näin aamusta oli paljon positiivisempi pelikokemus, oli varmaan alun omaa kankeutta ja kun betakin vasta tuupattu liveen niin syytän nykimistä niistä. Hotspot pelimuotona kiva, randomilla siis valitaan mikä paikka pitää räjäyttää/suojella. Tahti pelissä tuntuu sopivalta, sieltä bäfän ja codin välimaastosta siis. Mapissa mukavasti kulkureittejä, edellisessä oli hieman liikaa pullonkauloja selvästi tarkoituksella. Itse siis tykkäilen, aseetkin alkavat maistumaan, hieman nuhainen äänimaailma miinuksena aseissa. Kuten Gimble kirjoitti, aseilla ei vedetä full autona, mutta eivät myöskään ole mahdottoman vaikeita, vaikka selvästi eroavatkin toisistaan. Classit ovat mukavan vaihtelevia, ja tarjoivat varmaan jokaiseen pelityyliin sopivan kitin. Killstreakit/scorestreakit hyvin toteutettu niinkuin edellisessäkin, voi valita onko offensive tai supportti, eli ohjusisku vaiko vaikka ammuksia. Ei ole codin tyyliin taivas täynnä härveleitä.
Suurin miinus tulee valikoiden ulkoasusta, kuten aikasemmin kirjoitin, todella tylsän ja halvan näköiset, plus kohtuu sekavat. Tietysti käyttämällä ne oppii, mutta eivät ole käytännönläheisesti suunniteltu ja tuntuu samalta kuin lukisi lehteä jossa surkea taitto. Valikoita ei käytä nopeasti pelin tiimellyksessä ja aseiden modaus kärsii samasta epäkätevyydestä. Monen mielestä saattaa olla yhden tekevää, mutta itselle osa kokemusta, edellinen oli paremmin tältä osin toteutettu.
Näin aamusta oli paljon positiivisempi pelikokemus, oli varmaan alun omaa kankeutta ja kun betakin vasta tuupattu liveen niin syytän nykimistä niistä. Hotspot pelimuotona kiva, randomilla siis valitaan mikä paikka pitää räjäyttää/suojella. Tahti pelissä tuntuu sopivalta, sieltä bäfän ja codin välimaastosta siis. Mapissa mukavasti kulkureittejä, edellisessä oli hieman liikaa pullonkauloja selvästi tarkoituksella. Itse siis tykkäilen, aseetkin alkavat maistumaan, hieman nuhainen äänimaailma miinuksena aseissa. Kuten Gimble kirjoitti, aseilla ei vedetä full autona, mutta eivät myöskään ole mahdottoman vaikeita, vaikka selvästi eroavatkin toisistaan. Classit ovat mukavan vaihtelevia, ja tarjoivat varmaan jokaiseen pelityyliin sopivan kitin. Killstreakit/scorestreakit hyvin toteutettu niinkuin edellisessäkin, voi valita onko offensive tai supportti, eli ohjusisku vaiko vaikka ammuksia. Ei ole codin tyyliin taivas täynnä härveleitä.
Suurin miinus tulee valikoiden ulkoasusta, kuten aikasemmin kirjoitin, todella tylsän ja halvan näköiset, plus kohtuu sekavat. Tietysti käyttämällä ne oppii, mutta eivät ole käytännönläheisesti suunniteltu ja tuntuu samalta kuin lukisi lehteä jossa surkea taitto. Valikoita ei käytä nopeasti pelin tiimellyksessä ja aseiden modaus kärsii samasta epäkätevyydestä. Monen mielestä saattaa olla yhden tekevää, mutta itselle osa kokemusta, edellinen oli paremmin tältä osin toteutettu.