Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mercenaries 2 [X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Praxil
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mercenaries 2 [X360]

Pelasin tossa kyseistä peliä parisen tuntia. Ihan hyvältä peliltä vaikuttaa, eikä mulla ainakaan ole yhtään bugia viellä vastaan tullut.

Pelasin tossa kyseistä peliä parisen tuntia. Ihan hyvältä peliltä vaikuttaa, eikä mulla ainakaan ole yhtään bugia viellä vastaan tullut.

Sama täällä, ei ole parin tunnin pelaamisen aikana tullut minkäänlaista peliä rikkovaa bugia vastaan. Kauneus virheitä löytyy mutta ei niitä pahemmin ole tullut nillitettyä kun meno on sen verta verkkaista ja hauskaa. Edes vihollisten tekoäly ei ainakaan vielä kismitä, ainakaan ne eivät osu joka osumalla àla Bad Company. Mercs vaikuttaa ainakin ensimmäisten tehtävien perusteelta varsin mukavalta paketilta, isoihin pommehin/helikoptereihin en ole vielä edes päässyt käsiksi joten veikkaanpa että meno yltyy vielä tästä.

Pakko antaa plussaa pelin tehtävä-suunnittelulle. Ensimmäistä kertaa Sandbox pelissä tehtäviä voi OIKEASTI lähestyä monella eri tavalla. Ei ole yhtä oikeaa vaan tusina erinlaista toiminta tapaa. Soppaan kun lisätään vielä kaveri niin meno sen kun paranee!

Tällä hetkellä ainoa nipottaminen tulee pelin vuorokauden vaihtumisesta. Vuorokausi tuntuu vaihtelevan vain eri alueilla mikä on mielestäni melko tylsä ratkaisu. Mutta ei tämä peliä pilaa.. Ainakaan vielä.

Back to Mercs 2 ->

Eipä mullakaan noita bugeja enään pahemmin oo tullut vastaan. Toivottavasti oli vaan joku väliaikainen häikkä, nyt funkkaa mainiosti.

On kyllä älyttömän hauska peli, en ole hirveästi pelannut pääjuonta eteenpäin vaan lähinnä kerännyt rahaa ja pommiarsenaalia, itse en kyllä ole vielä bugeihin törmännyt, ainoa asia mikä ärsyttää on että viholliset toistavat koko ajan samoja repliikkejä. Paras kohta tähän mennessä on ollut kun pääsi ekaa kertaa käyttämään Bunker Busteria, siinä vaiheessa aloin hihittämään hysteerisesti, kun paikkaa meni matalaksi oikein kunnolla. :D

Ei tää kyllä ole mikään roskatekele. Nyt on jo melkoisen monta pelituntia takana ja todellakin kelpaa! Räjähdykset nyt on ainakin helvetin siistejä, jos ei muuta. Varsinkin kun iskee vähän isompaa pommia metsän keskellä olevaan rakennukseen.. huh huh! Bugituskin loppui, taisi olla jotain häikkää noissa EA:n servereissä, tai jotain. Muuta en keksi.

Eipä tämä ilman virheitäkään ole: samat puheen pätkät toistuvat koko ajan, oli kyse liittolaisista, siviileistä tai vihollisista. Ärsyttävä AI.

No laitellaan sitten lisää fiiliksiä myöhemmin.

Jos joku pelisivusto on antanut tällä tekeleellä alle 80 pistettä, niin jossain on vikaa:D. Tänään piti hakea se pois kaupasta, todellakaan ei rahat menneet hukkaan! Alusta asti meno on maukasta ja räjähdykset näyttäviä ja tuntuvia! Juonta en hirveästi ole pelannut, silti tekemistä löytyy joten pelin täytyy olla hyvä, kun sitä on ilman juonen seuraamistakin ilo pelata :). Ostakaa jos vähänkin on mielessä käynyt ei tarvitse katua!!!

Onko tässä GTA4 fiilis? Että alku nannaa, loppu hyllyssä masentamassa? Olen kuullut jo moista. Mutta kaveri pelasikin yötäpäivää.

Onko tässä GTA4 fiilis? Että alku nannaa, loppu hyllyssä masentamassa? Olen kuullut jo moista. Mutta kaveri pelasikin yötäpäivää.

En tiedä muista, mutta mun mielestä Mercenaries 2:n aloitus oli melkko heikko. Peli alkoi vetämään mukaansa vasta siinä vaiheessa, kun saa värvättyä oman kopteripilotin.

Sivuaktiviteettien määrä on tosiaan riemastuttava, sillä saralla nyt ainakin voittaa GTA IV:n. Pääjuoni on nyt on vähän mitä on, mutta on se parempi kuin ei mitään.

En tiedä muista, mutta mun mielestä Mercenaries 2:n aloitus oli melkko heikko. Peli alkoi vetämään mukaansa vasta siinä vaiheessa, kun saa värvättyä oman kopteripilotin.

Sivuaktiviteettien määrä on tosiaan riemastuttava, sillä saralla nyt ainakin voittaa GTA IV:n. Pääjuoni on nyt on vähän mitä on, mutta on se parempi kuin ei mitään.

Täysin samaa mieltä. Kolme ensimmäistä tehtävää ovat melko kuraa mutta sitten touhu lähtee käyntiin ja ryminällä. Touhu ja tehtävät muuttuvat todella avoimiksi ja mahdollisuuksia on enemmän kuin yhdessäkään GTA IV:n tehtävissä yhteensä!!

AAA-titteli tämä ei ole ja se vain siitä että välillä törmää pieniin hiomattomuuksiin jotka eivät ole täällä edes pilanneet peli kokemusta. Peli on todella hauska ja tekeleen antama vapauden tunne on sellaista mitä moni Sandbox/Free Roam peli ei ole onnistunut toteuttamaan. Itsessään jo tämä seikka nostaa pelin arvoa ja annan anteeksi pelin kaunes virheet. Foeman suosittelee!!

Pelattiin kaverin kanssa pelikaupassa paripv sitten (julkaisupvnä) aika kiva peli tosin se ukko ampuu vitun epätarkasti ja kaikenlaisia miinuksia löytyy mutta graffat on komeat ja aika paljon maastosta menee paskaks.

Pelattiin kaverin kanssa pelikaupassa paripv sitten (julkaisupvnä) aika kiva peli tosin se ukko ampuu vitun epätarkasti ja kaikenlaisia miinuksia löytyy mutta graffat on komeat ja aika paljon maastosta menee paskaks.

Itekki ajattelin samaa, ukko ampuu todella epätarkasti, mutta ei se menoa haittaa. Kiva homma tossa myös on se että ammukset eivät lopu ihan heti, mikään ei ärsytä niin paljoa kuin se että on vähän ammuksia jopa maksimi määrissä ja viholliset kestävät jonkun lippaallisen. :p

Kaverin kanssa ajatelitiin illalla pelailla tätä lisää. :)

Hyviä Co-op pelejä ei koskaan ole liikaa!

Hommasin myös pelin ja mukavalta menolta vaikuttaa. Alussa muutama tehtävä, jotka ovat hieman tylsiä, mutta sen jälkeen alkaa vapaampi mesoaminen ja tekemistä riittää vaikka ei pääjuonta seuraisikaan. Räjähdykset ovat messeviä ja paikkoja saa pistettyä mukavasti remonttiin. Grafiikka on hyvää ja ruudunpäivitys tasaista. Mitään bugeja ei tullut muutaman tunnin pelailulla vastaan.

Hitto nyt törmäsin ekaan bugiin: kun on lähellä kuolla ja ruutu muuttuu punaiseksi niin se ei minulla enää muutu takaisin normaaliksi, tämä on todella ärsyttävää ja alkaa pidemmän päälle aiheuttamaan päänsärkyä. :mad:

Loistava peli, en tajua miksi on niin huonoja arvosanoja saanut. Ei pari sinkomiestä ja epätarkka tähtäys voi olla syy huonoille arviolle. Eihän GTA4:jääkään syytetty mistään tuollaisesta (hyvä peli muuten GTA4).

Ihan ok vaikuttaisi oleva,. graffa aika karua mutta sille nyt ei voi mitään... pahimpana näen tämän bugisuuden tai levyongelmat mitä pelaajat on kohdanneet.. minun kohdille tuli sitten levyluku ongelmat.. 1 varsinainen tehtävä tehty ja toinen tekeillä... molemmat hyytyvät tänään levylukuvirheeseen.. ja se aiheuttaa aina uudelleen käynnistyksen..kiva kiva aloittaa taas päämajasta.. levy tietty on täysin puhdas ja virheettömän näköinen ja boxi ei ole koskaan nikotellut muilla levyillä :(

Onko lahjominen ainoa tapa saada suuttunut osapuoli neutraaliksi?

Onko lahjominen ainoa tapa saada suuttunut osapuoli neutraaliksi?

Tekemällä factionin HVT ja Destruction-tehtäviä mainetta saa myös nostettua.

Olipa muuten pelin puolivälissä yksi peli historian päräyttävimmistä tehtävistä:
Oil Rig tehtävä oli tähän astisista sopimuksista ehdottomasti eeppisin ja räjäyttävin!! Tästä tehtävästä ei kicksit enään paljon parane, saa nähdä mitä loppu peli tulee tarjoamaan!!

Tekemällä factionin HVT ja Destruction-tehtäviä mainetta saa myös nostettua.

Itellä on UP hostile ja olen kaikki niiden tehtävät tehny. Vähän vaan kirpasee se 4 miljoonan dollarin lahjus, mutta nopeastihan tuollaisen rahamäärän saa takaisin :rolleyes:

Nyt törmäsin ekaan bugiin. En voi käyttää tai valita kranaatteja tai C4:sta. Edes pelin uudestaan käynistäminen ei auta.

Nähtävästi pitäisi aloittaa uusi peli, mutta en tiedä jaksaako jos sekin sitten bugaa. :S

Itellä on UP hostile ja olen kaikki niiden tehtävät tehny. Vähän vaan kirpasee se 4 miljoonan dollarin lahjus, mutta nopeastihan tuollaisen rahamäärän saa takaisin :rolleyes:

Ei toi 4 miljoonaa vielä kirpaise (menee tollanen summa pelin ostosreissuilla) mutta kun pitää maksaa lahjuksia 40 miljoonaa niin se tuntuu jo lompakossa. :(

Tietääkö joku miten toi lahjussumman suuruus oikeen määrääntyy tossa pelissä?

Ylös Bottom