Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Online Beta

sen ohjeen voi kyllä oliver laittaa etusivulle vaikka. meinaa aika moni ei meina jaksa katsella #220 viestä, jolla voi päästä ihan helposti huijaamalla nettisivua ja voittaa sen aikarajoituksen. :cool:
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

En taida viittiä kirjoittaa tuntojjani tälle foorumille, ku täällä voi olla pikkuisiakin lukemassa näitä:D
No jos nyt pikkusen...
On se helvetti ku pitää hyvä pelin beta testaus kusta tälläsella ID paskalla.:mad: Hienoa yrittää rekata sivun kautta joka toimii nii hemmetin hienosti.
Onkohan niillä serverina 800Mhz kone ja yhteytenä 256/128?!?
Malliersimerkki siitä, että kuinka EI pidä hoitaa julkaisu/rekkaamis asioita.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

En taida viittiä kirjoittaa tuntojjani tälle foorumille, ku täällä voi olla pikkuisiakin lukemassa näitä:D
No jos nyt pikkusen...
On se helvetti ku pitää hyvä pelin beta testaus kusta tälläsella ID paskalla.:mad: Hienoa yrittää rekata sivun kautta joka toimii nii hemmetin hienosti.
Onkohan niillä serverina 800Mhz kone ja yhteytenä 256/128?!?
Malliersimerkki siitä, että kuinka EI pidä hoitaa julkaisu/rekkaamis asioita.

Kuten Xshava jo tuossa mainitsi aamulla, sivut ovat nyt jotakuikin pystyssä. Taitaa ongelmat olla sitten teidän päässä, koska itse ainakin sain tehtyä ilman tuota sivuilla leikkimistä ja pääsen loggaamaan sisäänkin ja kokeilin tuossa tehdä uuden ID:nkin ja sekin olisi mennyt läpi, jos olisin vahvistanut.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Due to a period of inactivity, the page has been deleted.
Please click on the below link to return to the top page.
siinä varsinaista betaa kun ei edes pääse rekisteröitymään, jos hyväksyy käyttösopimuksen ennen kun se on kunnolla latatunut niin heittää etusivulle jos antaa sen latautua niin ilmottaa tota:mad:
jos pääsee läpi tosta niin kun syöttää tietoja noin 1-2min niin sanoo samaa.
jos mgs4 vaatii ton id hässäkän verkkopelissä niin jääkööt koko paska ja korkeintaan lataan pelin ohjekirjan ja käytän vessapaperina.

edit: taitaa toi paska olla ie only sivu kun käytin firefoxin uusinta niin heitti tota paskaa ja kun pistin ie 7 niin pääs rekisteröitymään, lie kesäduunari vastuussa servereistä ja sivusta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Tee tämän ohjeen kanssa eiköhän yhdellä yrityksellä mene läpi :cool:

Ei mene, eikä mene useallakaan yrityksellä. Tämä siis on Konamin tuotantojärjestelmä johon Konami/Game ID luodaan, ei mikään beta-testi järjestelmä. Tätä tämä maino systeemi siis on nyt polvillaan, kun jokunen pelaaja haluaa betaan. Miten käy, kun oikeat peli tulee, ja sen pelaajat haluavat rekisteröityä? Konamin verkkopelien infrastruktuuri osaaminen ei juuri vakuuta.

EDIT: viimeinkin onnistui ties kuinka monen yrityksen jälkeen
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Ei mene, eikä mene useallakaan yrityksellä. Tämä siis on Konamin tuotantojärjestelmä johon Konami/Game ID luodaan, ei mikään beta-testi järjestelmä. Tätä tämä maino systeemi siis on nyt polvillaan, kun jokunen pelaaja haluaa betaan. Miten käy, kun oikeat peli tulee, ja sen pelaajat haluavat rekisteröityä? Konamin verkkopelien infrastruktuuri osaaminen ei juuri vakuuta.
eilen minulle meni kaksikin tili noin vain. yksi minulle ja toinen tein timppa78:lle. Haluatko sinäkin, että teen sinulle? ;)
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Ihmeellistä, ettei teillä pelitä. Itse tein juuri uuden ID:n koska halusinkin vaihtaa nimeä ja ei mitään ongelmaa, tämä siis n. minuutti sitten.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Voi piru! Nyt pääsin jo asiassa eteenpäin mutta nyt herjaa game ID:n kanssa eikä kelpuuta mitään vaikka kuinka yritän. Apuva!
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

JEES!! Koko viikonlopun yrittänyt tehdä konami id:tä, ja kerrankin se onnistui. Toimii luultavasti ihan vaan tarpeeksi yrittämällä.

Game-ID: tukkasotka
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Voi piru! Nyt pääsin jo asiassa eteenpäin mutta nyt herjaa game ID:n kanssa eikä kelpuuta mitään vaikka kuinka yritän. Apuva!

Vähän voisi kyllä itsekin ottaa asioista selvää... Se sanoo kyllä mikä on vikana. Game ID pitää olla pienellä kirjoitettu.

Oma ID:ni, makeshift-dragon àla mgsnamegenerator.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Just sain toimimaaan ja kyse oli siis että olin vahingos lipsauttanu yhen ison kirjaimen joukkoon:D Eli nyt sain tehtyä!! Kaikki hyvin ja rauha maassa jälleen:)
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

oon mäki sen id:n saanu tehtyä(tavallaan), mutta varmistus sähkäriä ei vaan tule:rolleyes:
Aivan sama mulle, että vaikka saikin sen id:n tehtyä viimein. Tämän luokan tuotannossa EI saa olla tälläistä paskaa.
Sillä kun ei ole mitään väliä, että toimiiko se lopulta. Sen pitää toimia sujuvasti alusta asti, että ihmiset ostaa pelin. Jo tää konami id varmaan rajaa porukkaa pois...
Äly ja väläys.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

oon mäki sen id:n saanu tehtyä(tavallaan), mutta varmistus sähkäriä ei vaan tule:rolleyes:
Aivan sama mulle, että vaikka saikin sen id:n tehtyä viimein. Tämän luokan tuotannossa EI saa olla tälläistä paskaa.
Sillä kun ei ole mitään väliä, että toimiiko se lopulta. Sen pitää toimia sujuvasti alusta asti, että ihmiset ostaa pelin. Jo tää konami id varmaan rajaa porukkaa pois...
Äly ja väläys.

Niin, tämän takia betat yleensä ovat suljettuja... tämä on BETA. Hohhoijaa ja eihän tämä vielä edes liity peliin mitenkään. Konamilla ei vain osattu odottaa näin suurta massaa, jotka yrittäis päästä betaa pelaamaan ja tästä johtuvat serveriongelmat rekisteröimisessä.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

eilen minulle meni kaksikin tili noin vain. yksi minulle ja toinen tein timppa78:lle. Haluatko sinäkin, että teen sinulle? ;)

Tilin sain viimein luotua, mutta sama pelleily jatkui vielä tunnuksen varmistuksen kanssa, eli sähköpostissa tulleen varmistuslinkin kanssa, timeouttia pukkasin siihen. Sekin nyt lopulta onnistui. Rasittavaa touhua. Pelin on parempi olla sitten hyvä :rolleyes:
 
Ylös Bottom