Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Mihkäs kellon aikaan pääsee tuota betaa sitten maanantaina pelaamaan? Työt kun loppuvat jo aamu kuudelta niin olisi kiva heti päästä mättämään.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

päivitys tuli ongelmitta mutta id:n luonti onkin näköjään toinen juttu
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

No nyt on ID:kin saatu tehtyä, mutta ei mäy e-mailia vaikka jo pari tuntia sitten sain sen tehtyä..
Tiedä sitten kuuluuko asiaan vai ei, mutta tottunut yleensä siihen että samantien tulee sähköposti..
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Mihkäs kellon aikaan pääsee tuota betaa sitten maanantaina pelaamaan? Työt kun loppuvat jo aamu kuudelta niin olisi kiva heti päästä mättämään.

Tuollahan ensimmäisessä viestissä makoilee 00.00 CEST (Keski-Euroopan aikaa) eli yhdeltä yöllä Suomessa pitäisi päästä.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Anteeksi OT

Jotenkin on nyt silmään pistänyt sana peer-to-peer käännettynä muotoon Torrent? ihan jopa konamin osalta ?
Olenko nyt ihan väärässä vai eikä torska tiedosto vaadi ohjelmaa joka osaa lukea .Torrent tiedoston ns Backuptiedon? josta syntyy itse jaettava tiedosto?
vai joko torrent on vain kehittynyt niin paljon etten pysy enään kehityksessä mukana?:(

Tämäkin on vain pidempiaikaista pohdintaa kuulumatta nyt niin MGOb :taan
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Voi vittu oikeesti tota Konamin vitun ID hommaa saatana. Vähemmästäkin on kirjepommeja lähetetty.
Huonoimmin toimivat sivut ikinä ja mitähän helevetin valtionsalaisuuksia tuollakin noin tiukalla perkeleen salakal01lla oikein suojataan, perkele.

Ei olis pitäny jättää tätä näin iltaan, nyt en saa kiukultani nukuttua..
Sori Konami, MGS oli mun osalta sit tässä.


Kiitos ja anteeksi runsaista voimasanojen käytöstä, mutta V1##u sentään sanon MÄ!

(kiitokset ohjeista, jotka varmastikin olisivat toimineet hyvin, JOS konamin sivut olis kans toiminu)



P.S.
Ainiinjuu. Se perkeleen päivitys oli kans yks vitsi. 24:sen lakulla latas ja latas.. Jahka huomenna pääsen pleikalle, ni saa kyl betat suksia...
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

No nyt on ID:kin saatu tehtyä, mutta ei mäy e-mailia vaikka jo pari tuntia sitten sain sen tehtyä..
Tiedä sitten kuuluuko asiaan vai ei, mutta tottunut yleensä siihen että samantien tulee sähköposti..

sun pitää kirjautua sillä KONAMI ID:llä sinne id.konami.net:iin ja sit sieltä säätää se varmistus juttu jonka jälkeen vasta saat mailia. näin ainakin mulla
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Voi vittu oikeesti tota Konamin vitun ID hommaa saatana. Vähemmästäkin on kirjepommeja lähetetty.
Huonoimmin toimivat sivut ikinä ja mitähän helevetin valtionsalaisuuksia tuollakin noin tiukalla perkeleen salakal01lla oikein suojataan, perkele.

Ei olis pitäny jättää tätä näin iltaan, nyt en saa kiukultani nukuttua..
Sori Konami, MGS oli mun osalta sit tässä.
Se on niin hirveän vaikea noudatella Konamin ohjeita?

We regret to inform you that the site is currently busy due to high level of traffic creating difficulties in logging in. We would like to recommend that you try again at a different time. We would like to apologize for any inconveniences caused in the meantime

Konami on parhaillaan pistelemässä pystyyn lisää servereitä, jotta ongelmista päästäisiin. Ongelmana taitavat olla yli-innokkaat fanit, jotka päivittävät etusivua koko ajan, mikä taitaa syödä kaiken Konamin servereiden kaistan, mikä saa taas useammat ja useammat itkuraivarin kourissa päivittelemään Konami ID sivuja kahden sekunnin välein -> oravanpyörä on valmis.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

tämän osalta huomaa hyvin, kuinka monesta EI ole beta-testaajiksi,
ongelmathan eivät ole itseasiassa edes vielä alkaneet.
maanantain ja tiistain aikana varmasti tulee itkupotkuraivareita useammassakin osoitteessa...

kärsivällisyyttä pojat, sanon minä. :p
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Voi vittu oikeesti tota Konamin vitun ID hommaa saatana. Vähemmästäkin on kirjepommeja lähetetty.
Huonoimmin toimivat sivut ikinä ja mitähän helevetin valtionsalaisuuksia tuollakin noin tiukalla perkeleen salakal01lla oikein suojataan, perkele.

Ei olis pitäny jättää tätä näin iltaan, nyt en saa kiukultani nukuttua..
Sori Konami, MGS oli mun osalta sit tässä.


Kiitos ja anteeksi runsaista voimasanojen käytöstä, mutta V1##u sentään sanon MÄ!

(kiitokset ohjeista, jotka varmastikin olisivat toimineet hyvin, JOS konamin sivut olis kans toiminu)



P.S.
Ainiinjuu. Se perkeleen päivitys oli kans yks vitsi. 24:sen lakulla latas ja latas.. Jahka huomenna pääsen pleikalle, ni saa kyl betat suksia...

Sinusta ei beta testaajaksi taida olla kun et edes pysty tuollaista sietämään :D
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Tässä joutessani kokeilin tunnuksia tehdä ja nyt ei jumittanut. Homma oli 5min läpi ja nyt vielä sähköpostissa kuittaus hommalle.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Tässä joutessani kokeilin tunnuksia tehdä ja nyt ei jumittanut. Homma oli 5min läpi ja nyt vielä sähköpostissa kuittaus hommalle.

Sama. Ekalla yrityksellä meni tänää läpi. Eilen ei päässy tokaa kohtaa pitemmälle...
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Niin, eli kuten olen tuumaillut jo aikaa sitten... Ihan turhaa ressaamista jengiltä monta päivää... Ja sivullisia tekstiä. :p
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Yeah kylläpäs pääsin helpolla. Perjantai yönä latasin pelin ja viime yönä päivityksen siihen ja äsken sain tehtyä ID heittämällä.

Mihinkäs aikaan sitä huomenna pääs testaamaan peliä?
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Rekisteröinti sivu aukes suht ok ja sain kaiken täytettyä. Kun klikkasi NEXT tuli "timeout error". Olin muka liian hidas, ei helevetti.

Onko tuo Konami_ID se nimi jolla jatkossa pelataan sitten MGOnlinea? Vai pelataanko normisti PSN nimellä?
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

sain tehtyä tunnukset Online arit._1973 tuolla nimella on siellä
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Konami ID:n teko onnistu mutta päivityksen lataaminen vaan ei suju..
P2P ei tunnu menevän millään kun ei ole uPnP:tä modeemissa ja html ilmottaa network erroria...
 
Ylös Bottom