Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Njoo. Tosiaan, toissayönä sain päivityksen ladattua ilman häikkää, ja nyt kun käytin tuota aiemmin neuvottua pikkukikkaa, niin sain muutaman yrityksen jälkeen myös ID:n tekaistua.

Game-id: dr_funkee_fin

Pakko kyllä todeta, että tämä systeemi on tehty vähän turhan hankalaksi. Jotenkuten ehkä pystyy vielä nielemään sen, että pitää luoda uusia käyttäjätunnuksia palveluun, vaikka PSN-tunnuksia voisi hyödyntää tässä aivan hyvin. Mutta että kun tuo rekisteröintisivu on niin "jumissa" ja tyrkyttelee virheilmoituksia miten sattuu, niin vähemmästäkin käy hermoille.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Edelleen tämä on erittäin viisaasti hoidettu. Ajatelkaa jos beta olisi alkanut samana päivänä kuin tuo oli ladattavissa... Mitään ei ole periaatteessa mennyt vikaan, koska ei vielä ole edes ollut mahdollisuutta pelata. Vasta huomenna on aihetta kitistä jos servut ei toimi illallakaan eikä päivitystä olla saatu latailtua.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Konami ID:n teko onnistu mutta päivityksen lataaminen vaan ei suju..
P2P ei tunnu menevän millään kun ei ole uPnP:tä modeemissa ja html ilmottaa network erroria...

Mää en nyt kyl tajua:confused: Mulla latas kertaheitolla P2P:n kautta ja lataus nopeus oli noin 150 kt/s ja upload oli 90 kt/s. Mulla ei oo modeemis uPnP tukea ja mulla on 2 meganen netti.

En kyl tajuu miten joillain ei onnistu:confused:
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Edelleen tämä on erittäin viisaasti hoidettu. Ajatelkaa jos beta olisi alkanut samana päivänä kuin tuo oli ladattavissa... Mitään ei ole periaatteessa mennyt vikaan, koska ei vielä ole edes ollut mahdollisuutta pelata. Vasta huomenna on aihetta kitistä jos servut ei toimi illallakaan eikä päivitystä olla saatu latailtua.

Niin tai näin, mutta mielestäni niiden vikojen tosiaan pitäisi tulla vastaan vasta itse betassa, eikä sinne rekisteröityessä.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Nyt tyhmä kysymys, pystynkö tekemään koneella KonamiID:n samalla kun latailee tuota ite peliä pleikalla?
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Mää en nyt kyl tajua:confused: Mulla latas kertaheitolla P2P:n kautta ja lataus nopeus oli noin 150 kt/s ja upload oli 90 kt/s. Mulla ei oo modeemis uPnP tukea ja mulla on 2 meganen netti.

En kyl tajuu miten joillain ei onnistu:confused:

No hittolainen... Kaipa sitä pitää yrittää vaikka eri asetuksilla.
Ja peli-nimeni on sitten hyvinkin kekseliäästi ULTRANINJA :P
Sorsassa hyväksi todettu nimi tuottaa pelkoa vastustajissa ja kunnioitusta kavereissa, joten pelataan sillä.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Nyt tyhmä kysymys, pystynkö tekemään koneella KonamiID:n samalla kun latailee tuota ite peliä pleikalla?

Päivityksen aikana ei voi tehdä mitään. Varsinaisen pelilatauksen aikana voi.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Jes!! Vihdoin ja viimein sain ladattua tuon kirotun päivityksen. Vielä kun saisi tuon ID:n tehtyä. Tyhmä kysymys mutta koskeeko tuo ID vain tätä beta testiä vai myös koko versiota? Eikös tuon psn id:n luulisi siinä olevan käytössä??
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Haluaisin tiedustella että kun tämä on nyt 10 kerta kun syötän tietoja ja aina kun oon saanu salasant yms syötettyä ja painan NExt niin tulee aina "error has occured" onko tiedoissa joku väärin kun tuosta en enää eteenpäin pääse vai jatkanko sisulla yrittämistä?
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Haluaisin tiedustella että kun tämä on nyt 10 kerta kun syötän tietoja ja aina kun oon saanu salasant yms syötettyä ja painan NExt niin tulee aina "error has occured" onko tiedoissa joku väärin kun tuosta en enää eteenpäin pääse vai jatkanko sisulla yrittämistä?
Tee tämän ohjeen kanssa eiköhän yhdellä yrityksellä mene läpi :cool:
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Voi vittu oikeesti tota Konamin vitun ID hommaa saatana. Vähemmästäkin on kirjepommeja lähetetty.
Huonoimmin toimivat sivut ikinä ja mitähän helevetin valtionsalaisuuksia tuollakin noin tiukalla perkeleen salakal01lla oikein suojataan, perkele.

Ei olis pitäny jättää tätä näin iltaan, nyt en saa kiukultani nukuttua..
Sori Konami, MGS oli mun osalta sit tässä.


Kiitos ja anteeksi runsaista voimasanojen käytöstä, mutta V1##u sentään sanon MÄ!

(kiitokset ohjeista, jotka varmastikin olisivat toimineet hyvin, JOS konamin sivut olis kans toiminu)



P.S.
Ainiinjuu. Se perkeleen päivitys oli kans yks vitsi. 24:sen lakulla latas ja latas.. Jahka huomenna pääsen pleikalle, ni saa kyl betat suksia...

Beta

Servut on nyt vissiin pystyssä, kun meni aivan täydellisestä läpi ilman takkuamista ja vaikka kuinka latailee etusivuja, niin ei näy latailua, GJ Konami.

E: Tulipahan spostikin samantien, props.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Miten tuo konami e-mail osioon laitetaan? oman e-maili vai mitä ja miten perkeles mitä touhua tää on..
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Kiitos neuvoista mutta sain 18:toista yrittämällä jo tehtyä tuon :) pelaan nimellä noop-snake_182.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Ja V*tut! Antaa P*skan olla *aatana!! Täytynee tyytyä muiden kommentteihin pelistä ja ostaa sitten koko versio mikäli vielä jaksaa innostaa :mad: P*skan möivät sanon minä!!:D
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Hyvin tuo meni mullakin läpi, niin päivitys kuin itse ID:n hankkiminen kun vaan noudatti noita viestin 220 ohjeita.

Ja huomenna alkaa mättö!
 
Ylös Bottom