Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Kiitos vaan paljon noista ohjeista, meni laakista läpi kun pääsin tarpeeksi pitkälle!

Game ID : kettu_prkl
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

olkoonki mun tekoni ja linkkini sun muut mitä, ni en mitenkä pääse siihen "pitkään listaan" tekemään ID:tä :mad: aina tilttaa siihen syntymäajan kohtaan!
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Mistäs sen tuon koodinimen näkee? Tein jo jokin aika sitten tuon konami id:n mutta en kyllä itse löydä tuollaista mistään. Vai onko porukka vaan keksinyt itse noin cooleja nimiä ;)
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Archer Gorilla kuulemma ollaan :D. Jep, mielenkiinnolla odotellaan beta-testauksen alkua.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Kannattaa muistaa, että beta vaatii hermoja.

Ongelmat ovat vasta alkaneet. ;)
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

mä luovutan koko paskan s*****a. oon yrittäny 100kertaa enkä oo päässy kertaakaa pidemmälle ku se ikä kysely
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

mä luovutan koko paskan s*****a. oon yrittäny 100kertaa enkä oo päässy kertaakaa pidemmälle ku se ikä kysely


Tuskin itsekään betaa enemmän kuin viikon kunnolla pelaan, johtuen eräästä "hiekkalaatikko" pelistä.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Kummalla tavalla tuo päivitys kannattaa ladata? Peer-to-Peer dowmload (recommended) vai HTTP download?
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Kummalla tavalla tuo päivitys kannattaa ladata? Peer-to-Peer dowmload (recommended) vai HTTP download?
Konamin palvelimet ovat tällä hetkellä niin kovilla, että P2P on suositeltavampi tapa. Jos modeemisi tukee UPnP:tä, sitä parempi. Silloin säästyt porttiohjauksen tekemiseltä. Muussa tapauksessa joudut määrittelemään siinä asetuksissa jonkin portin, jolle olet käsin tehnyt porttiohjauksen. Ohjeet porttiohjauksien tekemiseen löytyvät PS3 Verkko-FAQista.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Konamin palvelimet ovat tällä hetkellä niin kovilla, että P2P on suositeltavampi tapa. Jos modeemisi tukee UPnP:tä, sitä parempi. Silloin säästyt porttiohjauksen tekemiseltä. Muussa tapauksessa joudut määrittelemään siinä asetuksissa jonkin portin, jolle olet käsin tehnyt porttiohjauksen. Ohjeet porttiohjauksien tekemiseen löytyvät PS3 Verkko-FAQista.
Kumpi noista tavoista on P2P?:o
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Peer-to-Peerillä latasin päivityksen ja tuli niin nopiaa kuin minun huiman uskomattomalle yhteydelle on edes mahdollista (l. pyöriskeli siinä 100-120Kb/s tienoilla alusta asti). Konami ID:kin on tehtynä. Hajotkaa sitten siihen.

;)
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

htm on paree heti kun verkko on suotava konamilta... muuten p2p mieluummin... pistä latautumaan ja leffa pyörimään niin hyvä tulee ja päivityksen kanssa sama niin minä tein ja hyvä tuli ;)

edit: Tosin rekisteröitymään en ole päässyt :(
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Aaah!:DID tehty pitkänpitkän taistelun jälkeen.Kyllä nyt kelpaa:p
 
Ylös Bottom