Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Online

Vastaus: Metal Gear Online Beta

Nyt jonkin aikaa pelattuani sneaking missioneja olen tullut siihen lopputulokseen että Snakena oleminen ei ole minun juttuni. Turpaan tulee niin että tukka lähtee. Tähän asti peliä on tullut pelattua "juoksua ja ampumista"-tyylillä mutta Snakella ei moinen oikein kannata. Se on kun toinen maailma kun pitäisi hiiviskellä ja olla näkymätön muille sekä tainnutella. Mikä tekee siitä vielä pahempaa on se että kaikki tietää että Snake on siellä kartalla jossain, joten osaavat myös varoa. Itse MGS4:a hiiviskely on mukavampaa kun kukaan ei tiedä että olet siellä, jolloin sinua ei osata varoa. Mutta harjoittelulla tästäkin varmasti selviäisin...

Mahtaisko olla mahdoton ajatus saada tänä iltana pelejä pystyyn vai pelaako tätä kukaan tänään ? :)
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Mahtaisko olla mahdoton ajatus saada tänä iltana pelejä pystyyn vai pelaako tätä kukaan tänään ? :)

Jos tuo GTAIV:n nettipeli ei lähde kunnolla pyörimään tämän päivän aikana, niin voisin tullakin. ajankohdasta en osaa vielä sanoa mitään.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Snakella pelaaminen olisi varmasti ihan uskomattoman hauskaa, jos osaisi helvetin hyvin. Veikkaan, että siinä on yksi parhaita online-kokemuksia, mitä voi ylipäänsä saada.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

jeps, varmaan ihan kivaa pelailla, mutta vaikeeta :S tänään pitää nopeesti polkee koulusta kotiin, niin pääsee vielä tänään pelaileenkin, koska tossa kolmen aikoihin lähetään reissuu... :cool:
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

eilen pääsin maistelemaan Snakena oloa pariin otteeseen, ensimmäisellä kierroksella en kuollut lainkaan.
mutta pitääkö nukutetuilta ukoilta tosiaan keretä ottaa tagit talteen?

yritys oli kova, mutta nämä nuokkuvat sällit heräili aina juuri pahaan aikaan, ei muutakuin tiikerihyppy nurkan taa ja camo päälle.
toisessa kierroksessa ei paljoa kertomista jäänyt, kun oli todella kovaatasoisia pelikavereita,
henki meni pariin otteeseen.

pikku-MG:n homma sopii enemmän meikäläiselle, sähköiskun antaminen oli vain niin uskomattoman hauskaa.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Kyllä on hiljaista noissa peleissä. 2-4 pelaajaa on keskimääräinen saldo. :(
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Nyt kun vihdoin tuo GTA:n moninpeli toimii jotenkin, niin taitaa MGO:t jäädä minun osalta tänään väliin. Sori.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Snakella pelaaminen olisi varmasti ihan uskomattoman hauskaa, jos osaisi helvetin hyvin. Veikkaan, että siinä on yksi parhaita online-kokemuksia, mitä voi ylipäänsä saada.

Kyllä tuo aika mainiota puuhaa todellakin on. Itse en ole erityisen kovin hyvä headshoteissa ja räiskeessä ylipäätänsäkään, joten Sneaking Missioneiden parissa on nyt vietetty jo useita huikeita tunteja. Tosin pelit, joihin itse olen osallistunut, ovat keskittyneet Sneaking-moodista huolimatta puhtaasti toisten fragaamiseen. Snake on toiminut etupäässä satunnaistekijänä. Tässä on tietysti omat hyvät ja huonot puolensa, riippuu vähän kenen kannalta katsoo. Tiimissä ollessa on tylsää etsiä itsekseen Snakea, vastaavasti Snakena ollessa nämä yksittäiset etsijät ovat makoisan helppoja kohteita.

Tähän mennessä aiemmista MGS-yksinpeleistä napatut taktiikat yhdistettynä octocamoon toimivat Snakena ollessa erittäin hyvin, ellei jopa täydellisesti. Olisi hauska kyllä kokeilla jossain välissä miten kävisi omillekin sniikkailuille, jos jengi keskittäisi voimavaransa nimenomaan Snaken etsintään.

Mutta joo, turhauttavimmassa matsissa lähettelin kerran pari tiimitovereille viestiä "Snake @ Base" eikä kukaan reagoinut oikein mitenkään koko pelin aikana. Taitavasti pelaava Snake vaan tainnutteli ihmisiä meidän juokkueen aloituspaikan kupeessa ja sai erittäin nopeasti kerättyä tarvittavat dog tagit. Kyllä manailin vähän aikaa.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Kyllä tuo aika mainiota puuhaa todellakin on. Itse en ole erityisen kovin hyvä headshoteissa ja räiskeessä ylipäätänsäkään, joten Sneaking Missioneiden parissa on nyt vietetty jo useita huikeita tunteja. Tosin pelit, joihin itse olen osallistunut, ovat keskittyneet Sneaking-moodista huolimatta puhtaasti toisten fragaamiseen. Snake on toiminut etupäässä satunnaistekijänä. Tässä on tietysti omat hyvät ja huonot puolensa, riippuu vähän kenen kannalta katsoo. Tiimissä ollessa on tylsää etsiä itsekseen Snakea, vastaavasti Snakena ollessa nämä yksittäiset etsijät ovat makoisan helppoja kohteita.

Tähän mennessä aiemmista MGS-yksinpeleistä napatut taktiikat yhdistettynä octocamoon toimivat Snakena ollessa erittäin hyvin, ellei jopa täydellisesti. Olisi hauska kyllä kokeilla jossain välissä miten kävisi omillekin sniikkailuille, jos jengi keskittäisi voimavaransa nimenomaan Snaken etsintään.

Mutta joo, turhauttavimmassa matsissa lähettelin kerran pari tiimitovereille viestiä "Snake @ Base" eikä kukaan reagoinut oikein mitenkään koko pelin aikana. Taitavasti pelaava Snake vaan tainnutteli ihmisiä meidän juokkueen aloituspaikan kupeessa ja sai erittäin nopeasti kerättyä tarvittavat dog tagit. Kyllä manailin vähän aikaa.

Siis nukutus aseet käyttön ja hyvä pelaaja MK niin kyllä kelpaa mennä. oli äärinmäisen kettumaista kun pääsin vihdoin ja viimein sneikis niin sain vain kahdet dog tagit ja sitten joku huomasi minut kun seinään nojailin ja onnistui tainuttamaan minut ja sitten ampui ja minä hävisin.
Miten siitä syleilystä pääsee pois ja miten sen äijän saa laitettuu makaamaan sen päälle sitä heppua kuristaessa?
Niin missäs se prosentti määrä olikaan missä näkee että kuinka paljon on sopeutunut ympäristöön.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Huomas kyllä Snakella pelatessa että on kyllä monet pelaajat aika puusilmiä, kun juoksivat vaan päältä kerta toisensa jälkeen tähtäillen joka paikkaan, kun makasin maassa Octocamo päällä ja ammuskelin muita vaimennetulla m9:llä. Kyllähän Snake melko huomaamaton onkin sen Octocamon kanssa, mutta itsekin kuitenkin yleensä huomasin Snaken nopeammin kuin se ehti ampua minua kertaakaan:cool:.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Miten siitä syleilystä pääsee pois ja miten sen äijän saa laitettuu makaamaan sen päälle sitä heppua kuristaessa?
Niin missäs se prosentti määrä olikaan missä näkee että kuinka paljon on sopeutunut ympäristöön.

Jaa-a, meikäläistä ei erityisemmin ole kukaan ottanut syleilyyn, isketty vain kumoon. Mutta voisin kuvitella pakoon pääsemisen tapahtuvan vasenta tattia heiluttamalla aivan kuten heräämisen nopeuttamisessakin.

Maaten tainnuttamiseksi on ymmärtääkseni mentävä CQC-otteessa kyykkyyn, minkä jälkeen napautettava kerran sivulle ohjaintatilla ja painettava nopeasti perään uudestaan CQC-nappi pohjaan. En ole nyt aivan satavarma, että tarvitsee olla kyykyssä, mutta niin itse olen aina tehnyt.

Ympäristöönsopeutumisprosentti näkyy oikeassa yläreunassa ainakin silloin, kun Solid Eye on käytössä.

Huomas kyllä Snakella pelatessa että on kyllä monet pelaajat aika puusilmiä, kun juoksivat vaan päältä kerta toisensa jälkeen tähtäillen joka paikkaan, kun makasin maassa Octocamo päällä ja ammuskelin muita vaimennetulla m9:llä. Kyllähän Snake melko huomaamaton onkin sen Octocamon kanssa, mutta itsekin kuitenkin yleensä huomasin Snaken nopeammin kuin se ehti ampua minua kertaakaan:cool:.

Jos Snakella on 99 prosenttinen octocamo-suoja, hän ei näy muille pelaajille lainkaan. Siinä ei paljoa puusilmäydestä ole kyse, siis.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Maaten tainnuttamiseksi on ymmärtääkseni mentävä CQC-otteessa kyykkyyn, minkä jälkeen napautettava kerran sivulle ohjaintatilla ja painettava nopeasti perään uudestaan CQC-nappi pohjaan. En ole nyt aivan satavarma, että tarvitsee olla kyykyssä, mutta niin itse olen aina tehnyt.

Näinhän se tomii, paitsi että sivulla painamisen ei tarvitse olla näpäytys. Eli ensin kyykkyyn, sitten tatti sivulle ja sen jälkeen käytetään R1:stä nopeasti pois päältä. Selitinköhän tuon nyt aivan ymmärrettävästi? :rolleyes:
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Mulla tosta cqc touhusta ei meinaa tulla ikinä mitää :/ ainut mitä saan siinä aikaan on sen maahan paiskonnan ja jos alan yrittää selkään kiipeilyä niin yleensä se oon minä kuka sinne pinon pohjalle joutuu :(

Positiivisena juttuna oli se kun tajusin miten assault riflejä käytetään :eek: Aluks kiroilin et ei saatana ei noilla voi osua mihinkään. Hölmönä ammuskelin autoaimilla mikä ei toimi juuri ollenkaan sen rynkyn kanssa. Nyt kun tajusin laittaa sen autoaimin pois päältä ni parani meno huomattavasti....

Sitä en kyllä tajuu miks porukka pelaa ilman niitä derbin pisteitä. Käy aika nopeesti tylsiks ne perus ruiskus varsinkin ku niihin ei saa mitään lisä härpäkkeitä kiinni. Niistä tuli mieleen, mitä sillä lampulla ja lasertähtäimellä tekee ? Nehän vaan paljastaa oman sijainnin viholliselle.
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Mulla tosta cqc touhusta ei meinaa tulla ikinä mitää :/ ainut mitä saan siinä aikaan on sen maahan paiskonnan ja jos alan yrittää selkään kiipeilyä niin yleensä se oon minä kuka sinne pinon pohjalle joutuu

Sitä en kyllä tajuu miks porukka pelaa ilman niitä derbin pisteitä. Käy aika nopeesti tylsiks ne perus ruiskus varsinkin ku niihin ei saa mitään lisä härpäkkeitä kiinni. Niistä tuli mieleen, mitä sillä lampulla ja lasertähtäimellä tekee ? Nehän vaan paljastaa oman sijainnin viholliselle.

Jos haluat ottaa kiinni, niin älä paina tattia mihinkään suuntaan, vaan R1 vain pohjaan. Siitä voi sitten jatkaa erilaisilla tekniikoilla.

Lasertähtäintä en ole koittanut, mutta lampulla on muutaman kerran sohittu minua päin ja aika hyvin siitä näkö lähtee. :D Hankala tähdätä vastustajaa, kun edessä on vain valkoinen valoläntti. No tuurillahan ne laivatkin seilaa. :D
 
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Eli jos juoksee jonkun perässä niin pitää irrottaa tatista kun painaa R1 pohjaan ? Varmaan jääny vaistomaisesti se tatti sojottamaan siihen vihun suuntaan kun oon ottanut kiinni...

Joo kyllä se lamppu sokaisee jonkun verran tosin helpimpi kohde sen kanssa on kuin ilman. Sitä haulikkoa en oo vielläkään tajunnut... ihan vierestä se taitaa tappaa 3 padilla, parin metrin päästä sillä saa ampua koko aseen tyhjäks ja vihulta menee puolet energiasta. Tolla kantamalla sen teho saisi olla kyllä samaa luokkaa mitä se dsr1 on (se 7000 pojon ase).
 
Ylös Bottom