Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Online Beta

Betan aikaan oli yleistä tuo "connection not stable", mutta kyllä välillä pääsi pelaamaankin. Oliko muilla samoja ongelmia?

Tuota voi ilmetä, jos hostilla on huono yhteys. Pääosin pelit ovat olleet minulla sulavia ja vailla "connection not stable"-ilmoituksia. Kannattaa pelailla sellaisissa huoneissa, joissa hosti on eurooppalainen, niin dataa ei joudu siirtämään toiselle puolelle maapalloa, älyttömän pitkien matkojen päähän.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Ärsyttää kyllä kun mitään näyttäviä korjauksia ei olla peliin saatu. Sniput ovat edelleen ylivoimaisia 1-3 osuman tapoillaan. SMG:t ovat edelleen heikompia mitä kiväärit ja DP piste systeemillä ei saa edes kunnon SMG;tä käyttöön vaan jonkun hemmetin hernepyssyn johon mahtuu ehkä se 2 panosta lippaaseen -.-"

SMG:iden vahvuudet jäävät hyvin olemattomiksi tässä Headshot fiestassa mitä peli nyt on :(
saisi vihut edes vähän reagoida osumiin mutta ei.

Kaikki olisi paljon paremmin jos pääosumien merkitystä vähennettäisiin.

tällä hetkellä peli lähes pakottaa minut vaihtamaan joko snipun käyttäjäksi tai kivääriin uskollisesta P90:stäni. Vaikka kyllä sillä hienosti tappoja saa lähietäisyydeltä.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Ärsyttää kyllä kun mitään näyttäviä korjauksia ei olla peliin saatu. Sniput ovat edelleen ylivoimaisia 1-3 osuman tapoillaan. SMG:t ovat edelleen heikompia mitä kiväärit ja DP piste systeemillä ei saa edes kunnon SMG;tä käyttöön vaan jonkun hemmetin hernepyssyn johon mahtuu ehkä se 2 panosta lippaaseen -.-"

SMG:iden vahvuudet jäävät hyvin olemattomiksi tässä Headshot fiestassa mitä peli nyt on :(
saisi vihut edes vähän reagoida osumiin mutta ei.

Kaikki olisi paljon paremmin jos pääosumien merkitystä vähennettäisiin.

tällä hetkellä peli lähes pakottaa minut vaihtamaan joko snipun käyttäjäksi tai kivääriin uskollisesta P90:stäni. Vaikka kyllä sillä hienosti tappoja saa lähietäisyydeltä.

Älä juokse snipun tulilinjalla.

Menetät ne pisteet mitkä käytit aseeseen ennen kuin kuolit joten älä heti upgradee maksimille.

Ja sitten vielä että kannattaa SMG tähdätä sillä lonkka-ympyrä tähtäimellä ja hakeudu lähelle. Toimi minulla. Älä vaivaudu vaihtamaan rautatähtäimiin paitsi jos on semmoinen tilanne menossa.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Tänään oltiin Viper7:n kanssa pariin kertaan kohtuu tutkapari taistelukentällä :D Hauskat väännöt kyllä oli!
 
Vastaus: Metal Gear Online

Älä juokse snipun tulilinjalla.

Menetät ne pisteet mitkä käytit aseeseen ennen kuin kuolit joten älä heti upgradee maksimille.

Ja sitten vielä että kannattaa SMG tähdätä sillä lonkka-ympyrä tähtäimellä ja hakeudu lähelle. Toimi minulla. Älä vaivaudu vaihtamaan rautatähtäimiin paitsi jos on semmoinen tilanne menossa.

No en usko että minulla mitään pelillistä ongelmaa on, tapot ovat reippaasti kuolemien yläpuolella. Pistää vaan ketuttamaan kun joutuu käyttämään hernepyssyä jonka lippaan räiskäsee seinälle ennekuin ehtii liipaisinta painamaan. Pisteitä en kamalasti kuluta lähinnä vain P90:nen ostan, mutta välillä vain menee niin pyllylleen niin sitten peli hienosti "palkitsee" vielä pakottamalla käyttämään selvästi turhaa asetta.

Firstperson kuvakulmaa käytän joskus harvoin kun kauas haluaa osua johonkin hyvin pieneen kohteeseen.

Saisivat ottaa tuon Uzin hevon kuuseen ja laittaa vaikka MP5:sen tai jonkun vastaavan aseen tilalle. Muut aseluokat saavat huomattavasti halvemmalla huomattavasti paremmat aseet kuin SMG luokan aseet. SVD on jo osaavissa käsissä todella tappava ase, ja AK47:lla nyt ampuu lähes yhtähyvin kuin muilla luokan konekivääreillä. Ainoastaan pistooli jää hieman taakse mutta korvaa heikkouden CQC kyvyillään.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Nyt on jokainen sessio loppunut " Connection Not Stable " tekstiin..
Kumma kun betassa ei minulla ollut tätä ongelmaa ja muilla tuntui olevan :D
 
Vastaus: Metal Gear Online

Onko ketään vielä löytänyt mitään listaa levelin nousuista ja noista rewardeista yms? Esim. kuinka monta headshottia vaaditaan headshot masteriin jne.

edit: oho...tuli pikku typo, kuten Viper osoittikin :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Online

Onko ketään vielä löytänyt mitään listaa levelin nousuista ja noista rewardeista yms? Esim. kuinka monta headshottia vaaditaan sniper masteriin jne.

En usko että snipulla tuo vaatii headshotteja, ja en ole kuullut sniper palkinnosta ainakaan.
Pelin sivuilla loggineet voivat käydä katsomassa TITLES thriidistä jonka pelin community sivuille loin.

Mutta Headshot master vaatii vissiin tietyn prosentuaalisen määrän headshot tappoja. Se kun tuntuu häviävän minulta kun nyt aloitin snipu skillin harjoituksen. (nousi tapotkin varmaan kymmenellä, I wonder why :rolleyes: ja silti suuri osa tapoista tulee lähitaistelusta)

suoraa copypastea community foorumeilta:

Eagle = Headshot Master
Jaws = Knife Master
Sloth = Susceptable to Headshots
Rat = Often gets caught in Traps
Bee/Wasp = SOP Scanner Master
Snake = Favors Sneaking Missions
Turtle-Use the box for a certain amount of time
Sqiuell(Wrong Spelling)-Roll Alot
Owl - I've "HEARD" you get this by wearing the NVG alot :/
Fly = Clinging to walls much? Or maybe hanging around dumpsters alot?
Pidgeon = Prefers to use non-lethal methods
Ketoran = prefer RES rules
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Online

Hermot on aika kireellä tätä pelatessa kun koskaan varmaan tiedä missä vihollinen liikkuu paitsi snakena pelatessa.

jotain kyssäreitä
Mihen oman ukkelin Levelin nousu perustuu?
ja
Nouseeko Skillsit vain pelaamalla muita vastaan vai nostaako Training myös näitä?
ja
vielä jos esim. valitsee assault rifle skillsin niin nouseeko sen leveli ampumismäärän vai rynkyllä suoritetun tappo määrän mukaan vai jollain muulla perusteella?
 
Vastaus: Metal Gear Online

Hermot on aika kireellä tätä pelatessa kun koskaan varmaan tiedä missä vihollinen liikkuu paitsi snakena pelatessa.

jotain kyssäreitä
Mihen oman ukkelin Levelin nousu perustuu?
ja
Nouseeko Skillsit vain pelaamalla muita vastaan vai nostaako Training myös näitä?
ja
vielä jos esim. valitsee assault rifle skillsin niin nouseeko sen leveli ampumismäärän vai rynkyllä suoritetun tappo määrän mukaan vai jollain muulla perusteella?
ei pitäisi nousta training modessa ja skillit perustuu tappamisesta arvelisin. Sanokaa jos olen väärässä. :rolleyes:
 
Vastaus: Metal Gear Online

Hermot on aika kireellä tätä pelatessa kun koskaan varmaan tiedä missä vihollinen liikkuu paitsi snakena pelatessa.

jotain kyssäreitä
Mihen oman ukkelin Levelin nousu perustuu?
ja
Nouseeko Skillsit vain pelaamalla muita vastaan vai nostaako Training myös näitä?
ja
vielä jos esim. valitsee assault rifle skillsin niin nouseeko sen leveli ampumismäärän vai rynkyllä suoritetun tappo määrän mukaan vai jollain muulla perusteella?

Levelien nousu on yhtä mysteeriä, Lvl 4 ja pelannut päälle 10h vissiinkin ja sitten löytyy näitä jolla on lvl 5 vaikka vähemmän tappoja. Training ei vissiin nosta mitään joten ihan toisia tappamalla ja taitoa käyttämällä pitäisi nousta. Tuskin se on silti tappomäärästä kiinni, enemmänkin osumista.

Kannattaa muuten tämäkin katsastaa statsit näkee näppärästi ja tietty muutakin kivaa. Toimii nyt jopa tietokoneenkin kautta toisin kuin vielä betassa.
http://mgo2web.konami.com/eu/community/
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Online

Pelasin tossa jotain tunnin puoltoista. Ja jäi ainakin itelle sellanen olo et tää oli Betassa paljon parempi.... :confused:

Rupes ottaa päähän ku kaverit vetää siellä sen prkl:een auto aimin kans... Ei sen takia tuu CQC:stä oikeen mitään...

Tai sitten se johtuu siitä et oon ite vaan ruosteessa...

Yks juttu mua mietityttää... Mikä h*lvetti toi aika raja on et saa poistettua oman characterin?? Meni se mun jätkä aivan pieleen, ja ajattelin et poistan sen ja teen uuden, ku niitä vaatteitakaan ei saa ku otettua pois ja laitettuu takas.

Aloin sit poistamaan sitä niin se sano jotain et "aikaa jäljellä ennen ku voit poistaa 160+ tuntia"

Et mikäs juttu tää nyt sit on??
 
Vastaus: Metal Gear Online

saako edes jatkossa tilaisuutta saada lisää vaatteita kuin ne jotka saivat alussa? :rolleyes:
 
Vastaus: Metal Gear Online

Tiedä mikä on vikana kun ei anna lisätä kavereita listoille searchin kautta.. Addlistista saa ihan hyvin, mutta tuossa on niin pieni mahdollisuus että edes kukaan kaveri osuu samaan peliin..

Ja sellainen kysymys että eikö siinä voi tehdä mitään kun Snake osoittaa aseella selkään yllättäen, ja oma ukko nostaa käpälät ylös ? Pari kertaa Snake päässyt tuollain yllättämään, eikä ole mitään voinut tehä, ja yhden kerran Snake lähti ihan käppäilemään poiskin siitä ja jäin sinne seisoskelemaan pariksi minuutitksi, bugi ? :eek:
 
Vastaus: Metal Gear Online

Yks juttu mua mietityttää... Mikä h*lvetti toi aika raja on et saa poistettua oman characterin?? Meni se mun jätkä aivan pieleen, ja ajattelin et poistan sen ja teen uuden, ku niitä vaatteitakaan ei saa ku otettua pois ja laitettuu takas.

Aloin sit poistamaan sitä niin se sano jotain et "aikaa jäljellä ennen ku voit poistaa 160+ tuntia"

Et mikäs juttu tää nyt sit on??
Öh? Ei saa vaatteita vaihdettua vai? En oo ite muuta kun tehnyt hahmon ja kerran vasta kokeillut pelata, mutta kyl se peli mulle sanoi hahmon luonnin aikana että niitä skillejä ja vaatteita vois jälkikäteen vapaasti vaihdella. Sekö ei sitten pidäkään paikkaansa?
 
Vastaus: Metal Gear Online

Joo niitä kuteita voi vissiin vaan ottaa päälle tai pois. Ne vaihtoehdot häviää kun hahmon tallentaa.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Muuta kysymys:

1. Onko tässä Drebin-pisteet (saa kustoimoitua aseita) sama asia kuin omat pisteet?
2. Säilyykö kustoimoidut aseet, vai pitääkö se tehdä aina ennen kierroksen alkua?
3. Onko tässä autoaim? Meinaan, kun itse jyystään lippaan ja kaveri kääntyy ja tappaa suurinpiirtein yhdellä osumalla.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Öh? Ei saa vaatteita vaihdettua vai? En oo ite muuta kun tehnyt hahmon ja kerran vasta kokeillut pelata, mutta kyl se peli mulle sanoi hahmon luonnin aikana että niitä skillejä ja vaatteita vois jälkikäteen vapaasti vaihdella. Sekö ei sitten pidäkään paikkaansa?

Tätä tarkoitin.

Zoukka sanoi:
Joo niitä kuteita voi vissiin vaan ottaa päälle tai pois. Ne vaihtoehdot häviää kun hahmon tallentaa.

Eli jos tallennat kaverin ja laitat vaikka kypärän sille päähän, niin et voi muuta kuin ottaa pois sen hahmon tallennuksen jälkeen...

Ja kyllä niitä skillejä saat vaihdella ihan vapaasti hahmon luonnin jälkeen...
 
Vastaus: Metal Gear Online

DP voi ostaa vain aseita ja tavaroita ne ei vaikuta muuten mihinkään. Ne pisteet minkä perusteella sijoitut erässä lasketaan erikseen.

Se taitaa säilyä niin kauan ennenkuin mappi vaihtuu. Tosin tarviit sen oikeen määrän DP jos haluut ostaa saman setin. Eli joku kivääri+kranuheitin on yhdistelmä jota ei pysty ostamaan kovinkaan monta kertaa putkeen.

Valikosta voi laittaa autoaimin päälle. Se lukkiutuu kuitenkin vain tietyltä matkalta sekä pelkästään torsoon. Joten jos mahdollista kannattaa käyttää manual tähtäystä ja tähdätä päähän. Esim ak tappaa yhellä päähän ja scorpionilla tarvii vähintään sen lippaan vartaloon, joten usein autoaimin kanssa kuolee itse jos vihollisella on täydet energiat.

Tosin tietyt kohdat on parempi hoitaa autoaimilla. Esin jos vihollisella on erittäin vähän hp ja oot jossain ahtaassa kohdassa silloin autoaim voi olla varmempi vaihtoehto kuin manuaali tähtäys.
 
Ylös Bottom