Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Online

Nonii nyt meni 20h rikki. Alkaa kyllä tosiaan maistua pikkasen puulta noi aseet niiden huonon balansin takia.

M14 sekä dragunovin hintaa voisi nostaa ylöspäin.
Naganttiin voisi lisätä tappavat luodit vaikka 500 hintaan.

Smg vartalon osuvan tehon pitäisi nousta vähintään 2x siihen mitä se on nyt. Päähän tehot voisi jättää vaikka samalle tasolle tarjoten autoaim porukalle jotain aseita millä pärjää lähietäisyydeltä. Hinnat pitäisi myös tiputtaa puoleen.

Haulikoihin kantamaa 3x nykyiseen ja knockdown jokaiselle osumalle. Tämän jälkeen niiden käyttöön olisi edes jokin syy. Saigan hintaa myös alespäin sekä erikoispanosten myös.

Rynkkyjen hinnat uusiksi. g3 huomattavasti halvemmaksi ja xm8 hintaa voisi myös tiputtaa.

Pistooleiden tehoa ylöspäin ja hintaa alespäin.

Ton jälkeen peli voisi olla edes hieman paremmin balansissa....
 
Vastaus: Metal Gear Online

Kolmiostahan vaihtaa ensimmäisen persoonan kuvakulmaan. Ei taida ristitähtäintä saada kolmannen persoonan kuvakulmaan, missä tähtäimenä on ympyrä?

No periaatteessa saa, kunhan laittaa kameran päälle. Tällöin siihen pitäisi jonkin sortin ristitähtäin tulla. Itse en tosin käytä sillä ne muut systeemis kamerassa vähän häiritsevät.

Kumpa popula osaisi käyttää noita codec viestejä, ne ovat ihan hemmetin käteviä kunhan niitä käyttää oikein. Esimerkiksi jos sanoo We have trouble osoittaessa aseella eteenpäin niin SOP tiimin jäsenet näkevät kartassa huutomerkin siellä mihin osoitit. Samoin jos joku ottaa CQC:llä kiinni niin heti samaa huutoa niin porukka näkee missäpäin olet ja mahdollisesti pelastavat.

MGO on parhaimmillaan kyllä todella hienoa tiimipeliä mutta vain harvoin pääsee pelaamaan oikeiden tiimipelaajien kanssa :/
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Online

Aika vähän pelaajia MGO:ssa...Toivottavasti MGO ei floppaa. Se olisi sääli... :(
 
Vastaus: Metal Gear Online

Eniten MGO:ssa ärsyttää, että osuman rekisteröinti vie niin kauan aikaan. Harmittavan usein kaveri ehtii vielä haudan takaa pamauttaa, vaikka olisit jo häntä päähän osunut...
Joskus kaveri ehtinyt ottaa otteenkin, ja yhtäkkiä kuollut sitten 2 sekuntia sitten tapahtuneeseen headshottiin.

Sniperit ovat myös aivan liian halpoja. Ärsyttää koko snipperinoboilu, jota näkyy paljon.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Sniperit ovat myös aivan liian halpoja. Ärsyttää koko snipperinoboilu, jota näkyy paljon.
Ite olen hieman kyllästyny siihen, kun non-dp -huoneissa lähes kaikki käyttää M4:sta. Vois ihmiset käyttää vähän muitakin aseita välillä. Dp -huoneissa ainoastaan se M14EBR on ehkä hieman ylihyvä, mutta SVD ja DSR-1 on semmosia, jotka on hyvin tehty.

Tosin riippuu mitä pelimuotoa pelaa. Jossain TDM:ssä tai Rescuessa sniput saattaakin olla vittumaisia, kun kummatkin pelimuodot on pelkkää kämppimistä. Base Missionissa taasen snipusta ei saa niin paljoa hyötyä, kun pitäis basejakin valloittaa. Pelkkä tappaminen ei riitä, jos haluaa saada paljon pisteitä. Myös se, että heduista ei saa lisäpisteitä ja kuolemista ei tule miinusta vähentävät kämppimistä. Lisäksi vielä, jos haluaa SOP Destabeja viedä, niin pitää melkein pakosti ottaa skilleiksi Runneria ja Bladesia/Handgunia/CQC:tä.

Omat suosikkiskillisetit Basea(Dp tai ilman) pelattaessa on:

  • Runner
  • Blades
  • Sniper Rifle
  • Sniper Rifle

  • Runner
  • Blades
  • SMG
  • SMG

  • Runner
  • Quarterback
  • Assault Rifle
  • Assault Rifle
 
Vastaus: Metal Gear Online

Aika vähän pelaajia MGO:ssa...Toivottavasti MGO ei floppaa. Se olisi sääli... :(
En ole viitsinyt MGO:ta pelaa kun tahtoo tykittää niin monta kertaa mgs:n läpi... Tarkoituksena on kerätä kaikki mahdollinen.... Ja enään hiukan jäljellä... Sitten on mgo:n vuoro, varsinkin kun S plug-hommaa ei muuten saa.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Ei M14EBR ole ylihyvä, ongelmana on vain se että muut aseet kuin tuo on hernepyssyjä.
Ellei tuohon tule jotain vahingon tuplaantumisia on minun mielestäni aika sama annetaanko porukalle hernepyssyt käteen ja jokaisen sotilaan pääntilalle ilmapallo :/

Menee maku tiimityöskentelystä kuin ainoastaan pääosumat tekevät vahinkoa. Tämän takia en juuri muuta kuin M14EBR:rrää enää käytä. Tietty SVD non drebin matseissa mutta muuten M14EBR:llä mennään.

Tosin itse olen COMBAT sniper, eli juoksen ihan populan kanssa siellä, enkä jää minnekään torniin campperöimään, itseasiassa päin vastoin olen enemmänkin "anti campperi" joka kaataa ne jätkät campperi paikoistaan veks nopealla tarkalla päälaukauksella jostain kujalta :DD

Sniperit ovat myös aivan liian halpoja. Ärsyttää koko snipperinoboilu, jota näkyy paljon.

Ei se mitään noboilua ole, se on pelin henki kunnes muille aseille löytyy jotain käyttöä. Ellei sitten sinne torniin mene antamaan minulle ilmaisia tappoja that is ;)

Jää minulta MGO sikseen jos M13EBR huononnetaan ja pelin luonne pysyy headshots only tyylisenä. Voin minä sitä Unreal Tournamenttia pelata ihan itseääkin jos minä arcade räiskettä haluan :/

Lähtee vaan kaikki strategia pois pelistä kun kaikki kestää niin hemmetisti kuteja muualle kuin päähän. Suojalla ei ole mitään hyötyä ja dueleissa hutkitaan tähtäimen kanssa ympäriinsä kunnes jompi kumpi saa pääosuman.
Paljon parempi olisi jos aseet tekisivät tuplasti vahinkoa nykyiseen ja tiimit käyttäisivät kentän tarjoamia suojia ja tiimityöskentelyä hyväksi sen sijaan että commandot juokset heti vihollisten tukikohtaan keräämään pääosumia.

Aika vähän pelaajia MGO:ssa...Toivottavasti MGO ei floppaa. Se olisi sääli... :(

No en usko että täysin floppaa, mutta Call of duty4 ja Battlefield vievät kaikki pelaajat ellei päivityksiä peliin saada lähipäivinä. Erityisesti asebalanssiin ja pääosumiin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Online

Olen Viper7:än kanssa aikalailla samoilla linjoilla. Täytyy sanoa, että paikka paikoin pelissä ei tarvitse lainkaan taktikointia eikä lainkaan tiimityöskentelyä. Yksin pääsee aika pitkälle, jos vaan osuu päähän. Minusta tuo on hyvä juttu, että päähän osuessa kuolee heti, mutta muuhunkin vartalon osaan osuessa pitäisi damagea lähteä vikkelämmin. Tällöin tulisi käytettyä niitä kenttien tarjoamia suojia eikä pompittua rambona keskellä taistelutannerta.

Tuollaisien aseiden käyttöön kuten M14EBR on mielestäni yksi ratkaisu. Pelataan ilman Drebin Pointseja ja soditaan niillä tavanomaisilla, "tasaisimmilla" aseilla. Toki DP:llä saa pelistä enemmän irti, mutta tämä mahdollistaa taas niiden ylihyvien aseiden oston. Kaksipiippuista hommaa.

Olen kaikkia pelimuotoja kokeillut ja niistä Base on ehdottomasti paras. Basessa sniperit ei pääse jylläämään ja sen basen ottamiseen vaaditaan "taitoa". Ei niinkään se seisominen siinä vaadi taitoa vaan se, että saa ne vihut kaadettua pois tieltä ja sitä kautta vallattua basen. Basessakin on kuitenkin yksi ärsyttävä piirre. Minusta siinä itse basellakin pitäisi olla jotain suojia, että jostain kentän toiselta puolelta ei pääse ampumaan. Ärsyttää kun baseille pääsee ampumaan / heittämään naattia melkein joka suunnasta.

Kyllähän tuolla MGO:ssa pelaajia on. Otacon aula 24/7 ihan tukossa ja muutkin aulat täyttyy aika hyvin. Minun silmissäni MGO ei voi flopata, olisi flopannut jo jos niin olisi käynyt.

Lisää taktikointia, healthia vähemmän ja lisää suojia kenttiin. Tätä kautta ehkä saataisiin ne ramboilijat ja arcadesotijat pois pelistä. Voin myöntää, että itse kuulun tällä hetkellä juurikin näihin ramboilijoihin, koska sillä tyylillä yksinkertaisesti pärjää parhaiten.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Online

Olen Viper7:än kanssa aikalailla samoilla linjoilla. Täytyy sanoa, että paikka paikoin pelissä ei tarvitse lainkaan taktikointia eikä lainkaan tiimityöskentelyä. Yksin pääsee aika pitkälle, jos vaan osuu päähän. Minusta tuo on hyvä juttu, että päähän osuessa kuolee heti, mutta muuhunkin vartalon osaan osuessa pitäisi damagea lähteä vikkelämmin. Tällöin tulisi käytettyä niitä kenttien tarjoamia suojia eikä pompittua rambona keskellä taistelutannerta.

Tuollaisien aseiden käyttöön kuten M14EBR on mielestäni yksi ratkaisu. Pelataan ilman Drebin Pointseja ja soditaan niillä tavanomaisilla, "tasaisimmilla" aseilla. Toki DP:llä saa pelistä enemmän irti, mutta tämä mahdollistaa taas niiden ylihyvien aseiden oston. Kaksipiippuista hommaa.

Olen kaikkia pelimuotoja kokeillut ja niistä Base on ehdottomasti paras. Basessa sniperit ei pääse jylläämään ja sen basen ottamiseen vaaditaan "taitoa". Ei niinkään se seisominen siinä vaadi taitoa vaan se, että saa ne vihut kaadettua pois tieltä ja sitä kautta vallattua basen. Basessakin on kuitenkin yksi ärsyttävä piirre. Minusta siinä itse basellakin pitäisi olla jotain suojia, että jostain kentän toiselta puolelta ei pääse ampumaan. Ärsyttää kun baseille pääsee ampumaan / heittämään naattia melkein joka suunnasta.

Kyllähän tuolla MGO:ssa pelaajia on. Otacon aula 24/7 ihan tukossa ja muutkin aulat täyttyy aika hyvin. Minun silmissäni MGO ei voi flopata, olisi flopannut jo jos niin olisi käynyt.

Lisää taktikointia, healthia vähemmän ja lisää suojia kenttiin. Tätä kautta ehkä saataisiin ne ramboilijat ja arcadesotijat pois pelistä. Voin myöntää, että itse kuulun tällä hetkellä juurikin näihin ramboilijoihin, koska sillä tyylillä yksinkertaisesti pärjää parhaiten.

Huomaa kyllä että base on maistunut, pelissä näytit olevan ihan hyvillä sijoilla
 
Vastaus: Metal Gear Online

Base on kanssa lemppari. Lähinnä sen takia, että siinä saa rahaa helposti joten aseita voi ostaa rennommin.

Ilman dp alkaa kyllä toi asetarjonta tökkimään... Toki se M14 on ihan ylihyvä vekotin. Siinähän ei ole oikeastaan ainuttakaan huonoa puolta. Halpa sekä tehokas miltä vain matkalta. Jos ase olis edes pekkä semiauto ja rämpyttämällä voisi ampua max dragunovin tahtia silloin se olis vähän tasaisempi. Kuitenkin täysautomaattisena sillä pärjää vierestä ihan yhtä hyvin kuin millään muulla aseella.

Kuitenkin dp kanssa voi välillä ostaa niitä parempia pistooleita jne. Ak+kranunheitin on myös aika kova combo tosin aika tyyris tehoon nähden...
 
Vastaus: Metal Gear Online

Tänään vasta pääsin kunnolla pelailemaan, ihan hyvä peli imo. :) Sneaking on ehkä paras pelimuoto näistä mitä tänään testailin..
 
Vastaus: Metal Gear Online

Base on kanssa lemppari. Lähinnä sen takia, että siinä saa rahaa helposti joten aseita voi ostaa rennommin.

Ilman dp alkaa kyllä toi asetarjonta tökkimään... Toki se M14 on ihan ylihyvä vekotin. Siinähän ei ole oikeastaan ainuttakaan huonoa puolta. Halpa sekä tehokas miltä vain matkalta. Jos ase olis edes pekkä semiauto ja rämpyttämällä voisi ampua max dragunovin tahtia silloin se olis vähän tasaisempi. Kuitenkin täysautomaattisena sillä pärjää vierestä ihan yhtä hyvin kuin millään muulla aseella.

Kuitenkin dp kanssa voi välillä ostaa niitä parempia pistooleita jne. Ak+kranunheitin on myös aika kova combo tosin aika tyyris tehoon nähden...

Se että muut aseet ovat alihyviä ei tee M14:sta ylihyvää :p
 
Vastaus: Metal Gear Online

Open-servereillä pelaaminen on aina 99% peleistä ramboilua. Taktikoinnit nähdään klaanimatseissa. Tässä suhteessa MGO ei siis ole millään tavalla poikkeus.
 
Vastaus: Metal Gear Online

Silläkin pääsee jo pitkälle kun hengailee vain 1 random tyypin seurassa, valitsee vaa sellaisen tyypin joka ei juoksee suoraan kuolon suuhun.
Kaikenlaisista puolustuslinjoistakin selviää melko helposti jo 2 hengen voimin, kunhan löytyy edes jonkinlaista maalaisjärkeä molemmilta :p
Pari matsia on sattumalta osunut kohdille jossa oli oikeasti tiimimeininki kohdillaan, se sai palautettua edes vähän uskoa peliin, vaikka se balanssi onkin aika järkyttävää edelleen :o
 
Vastaus: Metal Gear Online

En ole viitsinyt MGO:ta pelaa kun tahtoo tykittää niin monta kertaa mgs:n läpi... Tarkoituksena on kerätä kaikki mahdollinen.... Ja enään hiukan jäljellä... Sitten on mgo:n vuoro, varsinkin kun S plug-hommaa ei muuten saa.

Kuinka montaa kertaa MGS4 läpi?!
 
Vastaus: Metal Gear Online

miten hemmetissä S-plug avataan tuohon MGS4:seen. Siis täytyykö sitä MGO:ssa käyttää ennen kuin avautuu vai mikä on meininki? 20h moninpelitunteja takana.
 
Ylös Bottom