Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Online

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Online

Onko mahdollista muokata hahmon vaatteita huomasin että mustat vaatteet lähi-idässä ei sovi snaipperille

Lisätkää friendeihin moolle

Konamin kustomointi antaa tällähetkellä mahdollisuuden vain tavaroiden ottamiseen pois päältä. Värejä ja muuta ei saa muokattua.

http://www.metalgearsolid.org/

Lainaus:

"The Bonus Pack, an expansion set of some sort, will launch on July 17th. Included will be two new playable characters (Johnny and Meryl of Rat Patrol), three new maps (Shadow Moses, Mei-Ling's battle-cruiser, and MGS1 Heliport), along with the ability to create female characters and compete in Official Survival Matches."

Shadow Moses!!!

Meninpä tekemään käyttäjän sitten. Vaikuttaa hyvältä, kohta pääsee kunnolla pelaan.

Tänään huomasin uuden pelin Team Sneaking

ja Rotta tittelit on kadonneet itseltä ja monelta muultakin tosin alun perin se tulikin ilman syytä kun tilastoihin oli tullut yli 50 ansaan menoa vaikkei peleissä niin montaa kertaa ansaan mennytkään.

http://www.metalgearsolid.org/

Lainaus:

"The Bonus Pack, an expansion set of some sort, will launch on July 17th. Included will be two new playable characters (Johnny and Meryl of Rat Patrol), three new maps (Shadow Moses, Mei-Ling's battle-cruiser, and MGS1 Heliport), along with the ability to create female characters and compete in Official Survival Matches."

Shadow Moses!!!

Ei kellään mitään tietoa sattuisi olemaan siitä, tuleeko kyseinen paketti olemaan maksullinen tahi ilmainen?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Dodii! Tein mäkin lopulta nuo Konami ID:t sun muut ihmetilit.

Jos törmäätte MGO:ssa heinäsirkkaan (eli lontooksi Grasshopper), se olen minä! :D

Meinas kyllä mennä mullakin hermot noiden kirjautumisjuttujen kanssa. "No valid", "Only numbers", "Too many numbers" jne... Ja vielä 3 eri tiliä ja kaksi eri salasanaa! Enhän mä noita voi muistaa. Miksei Konami voinut käyttää PSN - nikkejä? Olisi tullut paljon helpommaksi, mutta ei! :mad:

Dodii! Tein mäkin lopulta nuo Konami ID:t sun muut ihmetilit.

Jos törmäätte MGO:ssa heinäsirkkaan (eli lontooksi Grasshopper), se olen minä! :D

Meinas kyllä mennä mullakin hermot noiden kirjautumisjuttujen kanssa. "No valid", "Only numbers", "Too many numbers" jne... Ja vielä 3 eri tiliä ja kaksi eri salasanaa! Enhän mä noita voi muistaa. Miksei Konami voinut käyttää PSN - nikkejä? Olisi tullut paljon helpommaksi, mutta ei! :mad:

Hehe... Itse olen M. Grasshopper! :D

Mietin kanssa samaa. Tosin tykkään enemmän nimestä ULTRANINJA kuin Muntuzzz :)
Eli tosiaan ULTRANINJANA kuljen verkossa.

Otitko itsekin nimesi täältä? :D

BTW, miten tässä pystyy hyödyntämään sitä SOP - järjestelmää?
Kolmiota painelet välillä, niin lähtee semmonen aalto liikkeelle, jonka jälkeen kaikki omat näkee omanpuolulaiset seinien läpi tietyn aikaa, ja jos samalla joku nukutetaan tai tapetaan niin tulee semmonen viiva sinne missä tapahtuu. Sitten jos sulla on CQC- ja SCANNER -skillit käytössä, niin voit CQC-otteen yhteydessä laittaa kolmiolla semmosen scan plugin, jonka jälkeen omat tiimiläiset näkee vastustajat seinien läpi tietyn aikaa.

Sitten on vielä semmonen E. Locater -kranaatti, jonka lähellä oleva vastustaja näkyy seinien läpi kaikille omille.

Viper mikä on sun konami hahmon nimi ?
Tuli joku viper vastaan

Käytän kaikissa peleissä ainoastaan Viper7:aa

jos tämä on varattu niin otan jotain vastaavaa kuten:

Vpr7, Viperseven, vaipperi7, Viper_7, Viper7..

eli se on aina viperi ja seitsikko jollain tavalla perässä, ei mitään muuta. Näin minut pitäisi tunnistaa oli verkkopeli mikä tahansa :P

Otitko itsekin nimesi täältä? :D

BTW, miten tässä pystyy hyödyntämään sitä SOP - järjestelmää?

Bohemian Lemming ei oikein miellytä :(

SOP järjestelmää voi hyödyntää kolmiota painaessa kun joku tiimijäsen on noin 3m säteellä.

Nyt vasta sain edes tietää että on sellainenkin pelimuoto kuin Team Sneaking, aivan mahtavaa settiä :p

onko tuolle vasemman tatin vispaamiselle jotain nopeampaa vaihtoehtoa olemassa kun joidenkin pelaajien tajuttomuus tähdet pyörivät todella nopeasti pois.

voiko ton vasemman tatin liikkeet siirtää esim näppäimistölle? oikeen en tota macro juttua ole ymmärtänyt

voiko ton vasemman tatin liikkeet siirtää esim näppäimistölle? oikeen en tota macro juttua ole ymmärtänyt

ei sitä tupla postata tarvitse, muokkaa nappi löytyy ylhäältä.

Ja Makroihin saa vain tekstiä mikäli oikein olen ymmärtänyt. Täten saa nopeasti usein käytettävät sanat ja kysymykset kysyttyä. Tai hymiöillä leikittyä jos näppäimistö on kiinni pleikassa that is.

Tekee muuten aika hallaa tuolle ohjaimelle kun joutuu riehumaan sen kanssa jos haluaa päästä nopeasti ylös..

toi team sneaking olisi paaaljon siistimpi jos olisi octocamo sillä toisella tiimillä, mutta ei niin ei:( head shots only kuulostaa kyllä hienolta. sitä en ole vielä päässyt edes kokeilemaan.

edit: uuh viesti numero 69 ... j33

No enpä tiedä kun sillä tiimillähän on nimenomaan kiire hakea niitä sammakoita omaan baseen niin kierrosajat kyllä venähtäisivät aikalailla ja alussa kuolleet kiroaisivat ja kun stealth mahdollistaa aika hyvin pystyssä juoksemisen niin octocamon kanssa peleistä tulisi aikamoista ryömiskelyä.

Ylös Bottom