Vastaus: Metal Gear Solid: Rising [PS3 hype]
Taitaa pelistä tulla mgs/infamous sekoitus.
No ei. Mutta saa nyt nähdä mitä tästä tulee, kun ei Hideo Kojima ole tekemässä peliä. Minusta olisi kyllä parempi jos se jatkaisi juonta siitä missä mgs4 loppui. (jos siitä voi jatkaa) Mua ei ainakaan kiinnosta miten Raiden muuttui nanorobootiksi.
Well, time will show us!
Tuo itsellänikin kävi mielessä. Kakkosen lopussahan oli puhetta, että jos Raiden kuolee, kuolee myös Sunny. Kuiteskin nelosessa Sunny on Snaken ja Otaconin mukana, mutta missään ei puhuta kuka sen on pelastanut? Ainakaan itse en ole huomannut. Snake taisi kakkosessa mainita, että menee sen avuksi ja Raidenin pitää pitää huoli itsestään. Mutta vahvasti uskon, että juoni liittyy tuohon, että mitä Raiden teki kakkosen ja nelosen välisen ajan ja miten siitä tuli se henkilö mikä oli nelosessa, ei mielestäni ole juurikaan muuta vaihtoehtoa. Aika näyttää!
Näinhän siinä luki, mutta nyt on mainittu myös stealth espionage action.
Taitaa pelistä tulla mgs/infamous sekoitus.

No ei. Mutta saa nyt nähdä mitä tästä tulee, kun ei Hideo Kojima ole tekemässä peliä. Minusta olisi kyllä parempi jos se jatkaisi juonta siitä missä mgs4 loppui. (jos siitä voi jatkaa) Mua ei ainakaan kiinnosta miten Raiden muuttui nanorobootiksi.
Well, time will show us!