Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Rising: Revengeance

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja blaster
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

blaster

New Member
MGS4 ei ole tulossa x360:lle, vaan tulee uus MGS nimeltä: MGS Rising!!

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [X360-huhuilua]

Harmi ettei kerrottu että onko tää MGS: Raiden millainen peli, itse veikkaan kovasti Hack and slashiä. Mielenkiintoiseksi jäi se että onko peli XO:n yksinoikeus.. sitä en ainakaan itse kuullut joten tuskin.

Harmi ettei kerrottu että onko tää MGS: Raiden millainen peli, itse veikkaan kovasti Hack and slashiä. Mielenkiintoiseksi jäi se että onko peli XO:n yksinoikeus.. sitä en ainakaan itse kuullut joten tuskin.

Ihan kuin olisin kuullut jotain, että "Only on xbox 360", mutta kuulin varmaan väärin.. en ainaska usko, et yksinoikeudel x360:lle.

Veikkaanpa että jos olisi yksinoikeus se olisi "muutaman" kerran mainittu ;)

Saa nähdä mitä on luvassa. Ei se ainakaan huono voi olla. Eihän?

Eikös alussa sanottu "Tästä eteenpäin kaikki ovat Xbox360 yksinoikeuksia" :rolleyes:
Sanottiin juu mutta luulisin että sitä olisi painotettu vielä enemmän Metal Gearin kohdalla. Mutta saatan toki olla väärässäkin. En tosin ihan heti ymmärtäisi miksi peli olisi yksinoikeus XO:lla :)

Eikös alussa sanottu "Tästä eteenpäin kaikki ovat Xbox360 yksinoikeuksia" :rolleyes:

Voi olla, en ihan joka sanaa kuullut. Tosin luulen että olisi kyllä mainittu jos olisi "Only on Xbox".
Kiinnittikö kukaan muu huomiota siihen että perinteisen "Tactiocal espionage actionin" sijaan nimen ohessa luki "Lightning bolt action"? Eli ei ehkä ihan perinteinen MGS tulossa kuitenkaan...

Sanottiin juu mutta luulisin että sitä olisi painotettu vielä enemmän Metal Gearin kohdalla. Mutta saatan toki olla väärässäkin.

Eihän sitä tosiaan tiedä, mutta vaikutti kovin vahvasti siltä, että kyseessä EI olisi yksinoikeus. Lopuksi tuli vielä se "Sneak In" hassuttelu, eikä mitään Only On Xbox 360" fiilistelyitä. Voin toki väärässäkin olla, mutta kun Microsoft käytti mahdollisuutensa hieman provota Nintendon suuntaan, niin eiköhän tässä kohtaa olisi yksinoikeudella mehusteltu myös.

Voi olla, en ihan joka sanaa kuullut. Tosin luulen että olisi kyllä mainittu jos olisi "Only on Xbox".
Kiinnittikö kukaan muu huomiota siihen että perinteisen "Tactiocal espionage actionin" sijaan nimen ohessa luki "Lightning bolt action"? Eli ei ehkä ihan perinteinen MGS tulossa kuitenkaan...

Toivottavasti ei mitään slash & hackkia ole tulossa. No mutta lightning bolt saattaa viittaa iha tohon Raidenin hahmoon vaan.

Boksin kohderyhmään kuuluu suurimmaksi osaksi toimintapelien rakastajia niin onko ihmekään. Joten varsin otollinen sulautuminen Metal Gear Solid Franchisen ja toiminnan välillä.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ei ole tämä MGS yksinoikeus, tuohan paljastettiin jo viikko sitten Playstation Famitsussa että tulee uusi MGS peli konsolille (ps3) ja uusi mgs peli PSP:lle, eli varmaankin Portable Obsin jatko osa.

Toivottavasti ei mitään slash & hackkia ole tulossa. No mutta lightning bolt saattaa viittaa iha tohon Raidenin hahmoon vaan.

Toivottavasti.. Nimittäin jos pamauttavat tästä normaalin räiskyttelyn niin jäänee mun puolesta hyllyyn, ellei tähän tule esim kiinnostavaa coop-tilaa. Jota epäilen.
Kiinnostus lopahti ton laitnin poltin huomatessani... :|

Boksin kohderyhmään kuuluu suurimmaksi osaksi toimintapelien rakastajia niin onko ihmekään. Joten varsin otollinen sulautuminen Metal Gear Solid Franchisen ja toiminnan välillä.

Tämä logiikka ei kuulosta kovinkaan epärealistiseltä. Koska Kojima ei oikein voi tehdä MGS4-tyylistä "eeposta" 360:lle, niin joku "tiukempi" action-rytistys kuulostaisi luontevammalta. Tuo uusi tagline "Lightning bolt action" kertoo jo sekin aika paljon (ei varmaan hiippailla tässä).

En kyllä sinänsä toivo mitään armotonta "hack&slash" ninja-hyppely-symbolinäppäin-painelu-peliä (eikö niitä nyt jo ole ja vielä "hack&slash-pelien kingi" God of War 3 tulossa), mutta kun katsoi Raidenia vauhdissa MGS4:n välipätkissä, niin sellaista(kin) on varmaan luvassa...

Itse en ole vielä täysin vakuuttunut, että "Metal Gear Solid: Rising" tulee vain Xbox 360:lle (ei sitä ihan selkeästi Kojima tai muutkaan sanoneet), joten odottelen vielä Sonyn ja itse Konamin pressiä että saan varmuuden (voi se tosi hyvin ollakin exclusive, ei siinä mitään). Mutta tuskin Kojima kuitenkaan kävelee myös Sonyn pomojen luo heittämään läppää, vaikka sitten PSP:lle joku MGS olisi tulossa tms.

Pomojen ylilyönneistä (kommenteista) puheen ollen: Xbox pomo Don Mattrick: "We can finally say our platform is complete". Hehe, kaipa pojat ovat olleet Kojiman perässä jo pidempään ja shekkivihkoa on heiluteltu. :D

Snake? Snakeee.. eikun Raiden? Raideeeeeeeeeen! ;)

Mielenkiintoinen peli varmaankin tulossa. Juoni on toivottavasti jotain uutta, koska moni xbox pelaaja ei varmaankaan tiedä kovin tarkkaan MGS:n juonta niin pelikokemus voi olla paljon huonompi jos yrittää jatkaa MGS:n juonta suoraan. Mutta sitten taas toisaalta jos tuo Rising on enemmän toimintaa niin voiko sitä enää kutsua MGS:ksi? Varsinkin kun on multiplattari ja PS3 pelaajat ja xboxin substansen pelaajat ovat tottuneet oikeaan hiiviskelyyn jne. niin yhtäkkiä ollaankin toiminnassa vain niin voi olla että moni pettyy. Tai sitten ei! mielenkiinnolla odotellaan mitä tuleman pitää, sillä yleensä kojima ei petä.

Viittaan siis MGS4-pelin kokoon, Blu-ray-levyyn, välianimaatioihin ja sen sellaiseen. Mutta tästähän nyt on väännetty forumeilla jo pidempään, eikä tähän varmasti mitään "totuutta" saada kovinkaan äkkiä. Varsinkaan nyt kun MGS4 ei näytä tulevan 360:lle.

Itse veikkaan, että Rising on multiplatform, jossa osin mennään sitten 360-konsolin "ehdoilla". Tiukempi rypistys ja vähemmän välianimaatioita. Ehkä jopa tosiaan selkeästi enemmän toimintaa yms.

Mutta who knows, ehkä Sony kertoo, että heille tuleekin vielä uudenlainen MGS-peli tms (ja Rising julkaistaan vain 360:lle). Kaikki tuntuu nyt olevan mahdollista. Tai sitten Rising julkaistaan vain 360:lle, piste.

Viittaan siis MGS4-pelin kokoon, Blu-ray-levyyn, välianimaatioihin ja sen sellaiseen

Jaa että sitä levyä ei voi vaihtaa siinä vaiheessa kun pleikkaversiossa installoidaan kovolle seuraavaa chapteria?

Muttä tämä on todellakin puhki koluttu aihe...

Metal Gear Solid Rising

Kun eilen E3-messuilla vahvistettiin Metal Gear -sarjan saapuminen Xbox 360:lle, on aika siirtää huhuilut romukoppaan. KonsoliFINin uutisesta lainattua:

E3 2009: Metal Gear Solid Rising Xbox 360:lle

Hideo Kojima kävi Microsoftin lehdistötilaisuudessa vahvistamassa, että uusi Metal Gear Solid Rising julkaistaan Xbox 360:lle.

Tarkemmat yksityiskohdat jäivät jälleen vähiin, mutta pelin pääosassa seikkailee Raiden. Pelin nimeä ihmettelevien kannattaa muistaa, ettei sen Solid-osalla ole mitään tekemistä Solid Snaken kanssa.

E3 2009: Metal Gear Solid Rising Xbox 360:lle - Uutiset - XboxFIN

Ylös Bottom