Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Harmi ettei kerrottu että onko tää MGS: Raiden millainen peli, itse veikkaan kovasti Hack and slashiä. Mielenkiintoiseksi jäi se että onko peli XO:n yksinoikeus.. sitä en ainakaan itse kuullut joten tuskin.
Veikkaanpa että jos olisi yksinoikeus se olisi "muutaman" kerran mainittuHarmi ettei kerrottu että onko tää MGS: Raiden millainen peli, itse veikkaan kovasti Hack and slashiä. Mielenkiintoiseksi jäi se että onko peli XO:n yksinoikeus.. sitä en ainakaan itse kuullut joten tuskin.
Veikkaanpa että jos olisi yksinoikeus se olisi "muutaman" kerran mainittu
Saa nähdä mitä on luvassa. Ei se ainakaan huono voi olla. Eihän?
Sanottiin juu mutta luulisin että sitä olisi painotettu vielä enemmän Metal Gearin kohdalla. Mutta saatan toki olla väärässäkin. En tosin ihan heti ymmärtäisi miksi peli olisi yksinoikeus XO:llaEikös alussa sanottu "Tästä eteenpäin kaikki ovat Xbox360 yksinoikeuksia"
Eikös alussa sanottu "Tästä eteenpäin kaikki ovat Xbox360 yksinoikeuksia"
Sanottiin juu mutta luulisin että sitä olisi painotettu vielä enemmän Metal Gearin kohdalla. Mutta saatan toki olla väärässäkin.
Voi olla, en ihan joka sanaa kuullut. Tosin luulen että olisi kyllä mainittu jos olisi "Only on Xbox".
Kiinnittikö kukaan muu huomiota siihen että perinteisen "Tactiocal espionage actionin" sijaan nimen ohessa luki "Lightning bolt action"? Eli ei ehkä ihan perinteinen MGS tulossa kuitenkaan...
Voi olla, en ihan joka sanaa kuullut. Tosin luulen että olisi kyllä mainittu jos olisi "Only on Xbox".
Kiinnittikö kukaan muu huomiota siihen että perinteisen "Tactiocal espionage actionin" sijaan nimen ohessa luki "Lightning bolt action"? Eli ei ehkä ihan perinteinen MGS tulossa kuitenkaan...
Toivottavasti ei mitään slash & hackkia ole tulossa. No mutta lightning bolt saattaa viittaa iha tohon Raidenin hahmoon vaan.
Boksin kohderyhmään kuuluu suurimmaksi osaksi toimintapelien rakastajia niin onko ihmekään. Joten varsin otollinen sulautuminen Metal Gear Solid Franchisen ja toiminnan välillä.
I asked Schappert if the new MGS was Xbox exclusive and he wouldn't confirm. Sure sounds to me like a simultaneous ps3 / 360 release.
Koska Kojima ei oikein voi tehdä MGS4-tyylistä "eeposta" 360:lle, niin joku "tiukempi" action-rytistys kuulostaisi luontevammalta.
Miksi ei?
Viittaan siis MGS4-pelin kokoon, Blu-ray-levyyn, välianimaatioihin ja sen sellaiseen
E3 2009: Metal Gear Solid Rising Xbox 360:lle
Hideo Kojima kävi Microsoftin lehdistötilaisuudessa vahvistamassa, että uusi Metal Gear Solid Rising julkaistaan Xbox 360:lle.
Tarkemmat yksityiskohdat jäivät jälleen vähiin, mutta pelin pääosassa seikkailee Raiden. Pelin nimeä ihmettelevien kannattaa muistaa, ettei sen Solid-osalla ole mitään tekemistä Solid Snaken kanssa.