Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 3 [Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiltsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JuRka
:eek: WHAT YOU SAY!?

Newsflash (kun kerran olet missannut tämän kokonaan): Twin Snakesia työstää Silicon Knights (GameCuben Eternal Darkness -pelin tekijät), ja sen kehitystä valvoo Hideo Kojima ja Shigeru Miyamoto... :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JuRka
:eek: WHAT YOU SAY!?
Tekemässä nyt on vähän ylilyönti. Eiköhän Shigeru ole kuitenkin pääasiassa valvomassa projektia (niin kuin kaikkia muitakin Nintendon pelejä).
 
IGN julkaisi muuten kasan kuvia pelistä. Kuvat löytyvät (tietenkin) IGN:n sivuilta, mutta myös esim. paljon näppärämmin Sugoista (josta ne kannattaa myös ensihätään tsekata).
 
Metsässä hiippailu vaikuttaa todella mielenkiintoiselta uudistukselta. Toivottavasti eteneminen on kohtalaisen vapaata.

(Ja sen codecin Snake voisi heittää vaikka puun latvaan piippaamaan.....) :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex

(Ja sen codecin Snake voisi heittää vaikka puun latvaan piippaamaan.....) :p

Ei helvetissä! Mutta sen käytön voisi tehdä vapaaehtoiseksi, Codechan toi tuntikaupalla hauskaa MGS2:seen. Toisaalta se ei ehkä istu pelin mahdolliseen survival-henkeen
 
Ihme et grafiikka ei kärsi? Ku peli tapahtuu viidakossa ja siellä on paljon enemmä yksityiskohtia... :o Toivottavasti tästä pelistä ei tuu samanlainen kun Snake's Ravenge :( Tietääks muute joku et onko Hideo tekemäs mgs 3:mea? Se kyllä sano kakkosen jälkee et se ei enää tee jatkoa mgs sarjalle mut nii se on sanonu aina:cool: Nooh aika näyttää
 
No eihän tässä vielä tohdi mitään lopullisesta pelistä sanoa, mutta innollahan sitä kyllä odotetaan!:)
 
Onhan Kojima sitä tekemässä. Tän sivuston haastattelussahan se sano, että SE EI OLISI HALUNNUT tehdä 3.osaa, mutta fanien painostus nousi niin et se päätti tehdä sen. Viidakko on aika siisti paikka, mutta mä olisin halunnut Venäjälle, tai sitten sekin on siinä, mistäs sen tietää. Siinä laskurissahan oli Venäjän karttaa.
 
IGN:ssä 11:30 minuutin traileri. Vain insidereille. Konami tunnetusti laittaa tämän kuitenkin kohtapuolin direct-feedinä omalle serverilleen. Odotus on tuskaa...
 
En päässy IGN:in sivuille katsomaan kuvia kun kuulemma saitti on niin tukossa :D.Ekan videon perusteella on tulossa ihan perkeleen komia peli, kunnon rambo meininki, toivottavasti se kaulan "katkasu" juttu saatais tehtyä mukaan. Mutta tietenkin voi olla että peli menee ihan liikaa toiminnan puolelle joka olisi kyllä ihan perseestä, mutta toivotaan että YLI nero tietää mitä tekee.Kaikki muut käy kunhan teini Raiden ei ole mukana pelissä vaan itse snake, tai sitten se Big Bossin seikkailu olis ihan mukava myös (en muista kuka mainitsi asiasta).Lisää tuoreita ideoita kaivattaisiin ja kipeästi, vaikka vanhoillakin saa hyvän pelin aikaan.
 
Ei helvetti! Mä oon ihan sanaton ton uuden trailerin edessä. Siis voihan pyhä sylvi. Se vanha mini-traileri oli tän uuden lopusta otettu pätkä. Tää uus traileri on sieltä E3-messuja edeltävästä pressitilaisuudesta, joku kuvas sen varmaa salaa...

Se julkastaa 2004. ***** siistii sniikkailua viidakossa, ja se toiminta, ai että. Ja se on viä vitsikäs... :eek: :eek: :D
 
Hyvä, jos kolmos osassa seikkaillaan viidakossa, koska viidakossahan alkuperäisissäkin peleissä seikkailtiin, tai ainakin kakkosessa. Itse pitää vain tyytyä odottamaan Xbox versiota.
 
Kannattaa myös lukea Gamespyn MGS3 previkka, jossa paljastetaan yksi jos toinenkin kiinnostava fakta pelistä. Pelistä tulee siis jonkinnäköinen selviytymiskamppailu ja se käärmeensyönti on osa pelin luonnetta, metsästät ja syöt selviytyäksesi. Käärmeiden lisäksi lautasella komeilee mm. kaloja. Näin Gamespyn mukaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Hyvä, jos kolmos osassa seikkaillaan viidakossa, koska viidakossahan alkuperäisissäkin peleissä seikkailtiin, tai ainakin kakkosessa. Itse pitää vain tyytyä odottamaan Xbox versiota.

Jota ei tule koskaan, koska peli on PS2 yksinoikeus.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
En päässy IGN:in sivuille katsomaan kuvia kun kuulemma saitti on niin tukossa :D.Ekan videon perusteella on tulossa ihan perkeleen komia peli, kunnon rambo meininki, toivottavasti se kaulan "katkasu" juttu saatais tehtyä mukaan. Mutta tietenkin voi olla että peli menee ihan liikaa toiminnan puolelle joka olisi kyllä ihan perseestä, mutta toivotaan että YLI nero tietää mitä tekee.Kaikki muut käy kunhan teini Raiden ei ole mukana pelissä vaan itse snake, tai sitten se Big Bossin seikkailu olis ihan mukava myös (en muista kuka mainitsi asiasta).Lisää tuoreita ideoita kaivattaisiin ja kipeästi, vaikka vanhoillakin saa hyvän pelin aikaan.

No jooh... aika samaa mieltä olen. Raiden pois ja snakea tilalle! Kyllä siinä saisi ehkä vähän enemmän toimintaa olla kuin kakkosessa. Onhan se hiippailukin ihan tyylikästä, mutta kyllä action on silti aina actionia. Kunhan ei tosiaankaan liiallisuuksiin mene... :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku
No jooh... aika samaa mieltä olen. Raiden pois ja snakea tilalle! Kyllä siinä saisi ehkä vähän enemmän toimintaa olla kuin kakkosessa. Onhan se hiippailukin ihan tyylikästä, mutta kyllä action on silti aina actionia. Kunhan ei tosiaankaan liiallisuuksiin mene... :p

...jep ja sitä oli ykkösessä ihan sopivasti. Kakkosellakin oli omat hetkensä, mutta ykkönen tuli vedettyä läpi joku viitisenkymmentä (50) kertaa. Vaikka se lopulta menikin ihan kevyesti pariin tuntiin läpi.
 
Kun ykköstä pelasin, en ollut mikään HC-pelaaja vielä, että pelit eivät vielä olleet elämä, joten sekin pitäisi nyt asioita paremmin ymmärtävänä kokea uudelleen. Juonestakin puolet varmaan ohi, vaikka kyllähän ne pääpiirteet nyt muistaa. Ja toivottavasti tähtäys ja aseiden käyttö on mukavampaa kolmosessa vihdoinkin.
 
Ylös Bottom