Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Jota ei tule koskaan, koska peli on PS2 yksinoikeus.
Kyllä se MGS2:kin kääntyi...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Jota ei tule koskaan, koska peli on PS2 yksinoikeus.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slipknotic
Ei helvetti! Mä oon ihan sanaton ton uuden trailerin edessä. Siis voihan pyhä sylvi. Se vanha mini-traileri oli tän uuden lopusta otettu pätkä. Tää uus traileri on sieltä E3-messuja edeltävästä pressitilaisuudesta, joku kuvas sen varmaa salaa...
Se julkastaa 2004. ***** siistii sniikkailua viidakossa, ja se toiminta, ai että. Ja se on viä vitsikäs...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan frozen9999
jos tarkotat sita 11 minuutin versiota niin ei oo epailystakaan etteiko se olis snake siina videossa
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
En muuten ole koskaan melkein nauranut niin paljon kuin silloin, kun Colonel selitti Mantiksen aikana ohjaimen siirtämisestä ja kakkosen lopussa sekoilee(lukuunottamatta Timesplittersin aikana koettuja hetkiä, jolloin ei tahtonut ohjain kädessä pysyä )
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
siis jos toi peli sijoittuu 60-luvulle niin eikös solidin pitäis olla joku pikkuvauva? meinaan ei se päähenkilö voi olla itse solid, vai ketä snakea tarkotat? luulenpa että päähenkilönä toimii Big Boss...
http://www.konamijpn.com/products/mgs3/
Uusi virallinen saitti avattu.
Kyl mustakin tuntuu että päästään seikkailee Big Bossilla, onhan sekin Snake. Aito ja alkuperäinen.
http://www.konamijpn.com/products/mgs3/
Uusi virallinen saitti avattu.
Kyl mustakin tuntuu että päästään seikkailee Big Bossilla, onhan sekin Snake. Aito ja alkuperäinen.
eihan big bossia oo ikina viitattu sanalla snake ?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Whilshu
voi olla ku on liquid SNAKE solidius SNAKE solid SNAKE ni kyl se big boss vois olla mun mielestä snake....
Oliha Raideninki nimi aluks SNAKE
sen takia niiten koodinimi oli varmaan snake kun ne oli veljeksia ja big boss naiden isa
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
Taitaa herrra H.G.Williams tehdä musiikit peliin, joten pitäis tulla kaikkien aikojen parhaimmat sankari musiikit . Ei ne varmaan muuten laittais sen nimeä tonne 1961 vuoden kohdalla, tai eihän sitä koskaan tiedä.