Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 3 [Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiltsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En muuten ole koskaan melkein nauranut niin paljon kuin silloin, kun Colonel selitti Mantiksen aikana ohjaimen siirtämisestä ja kakkosen lopussa sekoilee(lukuunottamatta Timesplittersin aikana koettuja hetkiä, jolloin ei tahtonut ohjain kädessä pysyä:) )
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Jota ei tule koskaan, koska peli on PS2 yksinoikeus.

Kyllähän noita yksinoikeus pelejä alkaa putkahdella muillekin konsoleille, sitten kun sopimukset päättyy.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slipknotic
Ei helvetti! Mä oon ihan sanaton ton uuden trailerin edessä. Siis voihan pyhä sylvi. Se vanha mini-traileri oli tän uuden lopusta otettu pätkä. Tää uus traileri on sieltä E3-messuja edeltävästä pressitilaisuudesta, joku kuvas sen varmaa salaa...

Se julkastaa 2004. ***** siistii sniikkailua viidakossa, ja se toiminta, ai että. Ja se on viä vitsikäs... :eek: :eek: :D

jos tarkotat sita 11 minuutin versiota niin ei oo epailystakaan etteiko se olis snake siina videossa
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan frozen9999
jos tarkotat sita 11 minuutin versiota niin ei oo epailystakaan etteiko se olis snake siina videossa

siis jos toi peli sijoittuu 60-luvulle niin eikös solidin pitäis olla joku pikkuvauva? meinaan ei se päähenkilö voi olla itse solid, vai ketä snakea tarkotat? luulenpa että päähenkilönä toimii Big Boss...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
En muuten ole koskaan melkein nauranut niin paljon kuin silloin, kun Colonel selitti Mantiksen aikana ohjaimen siirtämisestä ja kakkosen lopussa sekoilee(lukuunottamatta Timesplittersin aikana koettuja hetkiä, jolloin ei tahtonut ohjain kädessä pysyä:) )

toi ohjaimen siirto oli ihan älytön neronleimaus, olin meinaan ihan ällikällä lyöty kun tajusin sen :D :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
siis jos toi peli sijoittuu 60-luvulle niin eikös solidin pitäis olla joku pikkuvauva? meinaan ei se päähenkilö voi olla itse solid, vai ketä snakea tarkotat? luulenpa että päähenkilönä toimii Big Boss...

siina videon alussa on etta Only the snake is the true hero ja back to the origin mainokset
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan frozen9999
eihan big bossia oo ikina viitattu sanalla snake ?

voi olla ku on liquid SNAKE solidius SNAKE solid SNAKE ni kyl se big boss vois olla mun mielestä snake....

Oliha Raideninki nimi aluks SNAKE:o
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Whilshu
voi olla ku on liquid SNAKE solidius SNAKE solid SNAKE ni kyl se big boss vois olla mun mielestä snake....

Oliha Raideninki nimi aluks SNAKE:o

sen takia niiten koodinimi oli varmaan snake kun ne oli veljeksia ja big boss naiden isa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Taitaa herrra H.G.Williams tehdä musiikit peliin, joten pitäis tulla kaikkien aikojen parhaimmat sankari musiikit :D. Ei ne varmaan muuten laittais sen nimeä tonne 1961 vuoden kohdalla, tai eihän sitä koskaan tiedä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan frozen9999
sen takia niiten koodinimi oli varmaan snake kun ne oli veljeksia ja big boss naiden isa

saadaaan varmaan tietää oikein kunnolla miten noi veljekset on oikein syntyny. Kojima selostaa koko alku tarinan kaikki juonen kiemurat, mutta ei selkeästi :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
Taitaa herrra H.G.Williams tehdä musiikit peliin, joten pitäis tulla kaikkien aikojen parhaimmat sankari musiikit :D. Ei ne varmaan muuten laittais sen nimeä tonne 1961 vuoden kohdalla, tai eihän sitä koskaan tiedä.

Ainakin trailerissa soi taustalla MGS tunnus, hieman uutena sovituksena.
 
Gamespotin pitkän E3 trailerin saa myös tästä osoitteesta:
http://metalgearsolid3.co.uk/movies/trailers/mgs3/MGS3_E3_trailer.zip

Voi olla aika paljon ruuhkaa joten linkki ei toimi aina.
 
Juu, trailerissa kerrotaan H. Gregson-Williamsin olevan jälleen mukana kuvioissa.

PS2FINin uutisista löytyy linkki Konamin saitilta löytyvään 11 minuutin traileriin, mutta se ei näytä tällä hetkellä toimivan. Ruuhkasta on varmaankin kyse, mutta eiköhän tuo jossain vaiheessa ala toimimaan. Itse nappasin sen talteen hyvissä ajoin :)
 
Sainpas! Nyt se sitten varmistui, pelissä pelataan Big Bossilla. Mitään muuta mahdollisuutta ei ole. Peli sijoittuu 60-luvulle ja meidän Snakelta puuttuu trailerin lopussa silmä. Tämä vasta fiilis, pääsemme pelaamaan ainoalla ja oikealla "Snakella" :D.

Kyllä se Kojima saa taikoja aikaan, työskenteli millä koneella tahansa. Traileri on niin hiottua ja hienoa jälkeä että on ihan hankalaa uskoa silmiään. Heh, samaten ne huumorikohdat ovat niin nerokkaita, etenkin se loppukohtaus.

Ja taas kerran löytyi niin tarttuva tunnari. Ei meinaa lähteä päästä sitten kulumallakaan...

EDIT: Hieman tarkemmin ajatellen tuo 60-luku tuntuu hieman oudolta, vaikka kyseessä onkin peli. "Snakella" on alussa samanlainen maski kuin Raidenilla ja "Snake" käyttää myös erittäin kehittyneen näköistä lämpökameraa, jota epäilen olleen vielä 40 vuotta sitten. Toisaalta kyseessä onkin peli mutta silti.

EDIT 2: Hmm... Taisi tulla ns. juosten kustua tämänkin "teorian" kanssa. Ainakin trailerin loppuosassa Snakella on molemmat silmät tallella... Ehkä tämä on vain unenpuutetta... :rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom