Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 4 -peliapu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

En tiedä säilyykö, jos pidät samaa vaikeusastetta, mutta jos vaihdat sitä, niin ei pysy.

Katso: http://www.wikicheats.com/index.php/Metal_Gear_Solid_4:_Guns_of_the_Patriots_-_PS3/Secrets
kaveri kyllä ne säilyvät ihan mukavasti, kun lataat sen viimeisin tallenuksen niin se kysyy minkä vaikeusasteen haluat. olen jo pelannut normaali ja ensimmäisen big boss vaikeustason läpi ja aseiden/tavaroiden lipas/kapasiteetti kasvaa joka pelin läpäisyn jälkeen. :rolleyes:

PS. tavarat saat vasta takaisin kun tapaat sen mk II koneen alussa, muussa tapauksessa ihan alussa olet pelkkä puukon kanssa sotassa.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

joo kyl se taitaa samalla vaikeusasteella pysyä...mutta kun vaihtaa niin.......jotkut drebinin myymät aseet maksavat tosi paljon Drebin pointseja....niin ois aika tyhmä jos ei pysyisi...ne aseet voiskin kadota jotka löytää tyypeiltä
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

voihan sitä taitaa jäädä ensi kierokselle, kun aloitin jo kolmmannen kierroksen jossa aion hankkia bandanan ja Stealth tavaran :rolleyes: eli ensimmäinen yli 50 tappaminen ei oikein onnistu :p

PS. bandanan hankkiminen on tappamatta ketään laskematta pomoja ja gekkoja onko vielä muita lisäksi?

Kyllä pomotkin täytyy tainnuttaa.. Laskematta RAY:ta tai Ocelottia mukaan.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

joo kyl se taitaa samalla vaikeusasteella pysyä...mutta kun vaihtaa niin.......jotkut drebinin myymät aseet maksavat tosi paljon Drebin pointseja....niin ois aika tyhmä jos ei pysyisi...ne aseet voiskin kadota jotka löytää tyypeiltä
kyllä ne pysyy. olen jo kokeilut kolmee eri vaikeusastetta. mutta niiden lippaiden ja tavaroiden kapasiteetti määrittelee vaikeustason mukaan.

ps. olin alussa väärässä kapasiteetti asiassa.

snigge: ok
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

kyllä ne pysyy. olen jo kokeilut kolmee eri vaikeusastetta. mutta niiden lippaiden ja tavaroiden kapasiteetti määrittelee vaikeustason mukaan.

ps. olin alussa väärässä kapasiteetti asiassa.

snigge: ok

Ei se mitään... siis pysyykö aseet vaikka vaihtaa vaikeustasoo... ei ainakaan MGS3:ssa...mutta siinä pitää luoda oma save uudelle vaikeusasteelle...tai sitten korvata vanha
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

voihan sitä taitaa jäädä ensi kierokselle, kun aloitin jo kolmmannen kierroksen jossa aion hankkia bandanan ja Stealth tavaran :rolleyes: eli ensimmäinen yli 50 tappaminen ei oikein onnistu :p

PS. bandanan hankkiminen on tappamatta ketään laskematta pomoja ja gekkoja onko vielä muita lisäksi?

Pomot lasketaan mukaan sekä beast että beauty muodoissaan. Koneita saa tuhota mielin määrin. Eli gekkot ja kaikki muut "unmanned" vihulaiset saa tuhota vapaasti. Takaa-ajokohtauksessa siis voit huoletta ampua kaikki lentävät alukset, mutta et jalkamiehiä.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

No laitetaan tämä: :rolleyes:

tietääkö kukaan mitään "passwordia" siihen extra ---> password kohtaan? :D

PS. ei ole niitä, jotka sunny laulaa paistatessaan kanamunia... (mitä ne numerot ovat ylinpääntä?) :eek:



Konami ei ole julkaissut näitä vielä, julkaistaan vasta myöhemmin.

Peli on muutenkin tosi helppo ja nopea läpipelattava (eka kerta 15h, toka meni 5h). Joten nuo salasanat ovat oikeasti tosi säälittäviä.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Solargun on kyllä ehdottomasti elintärkeä jos haluaa päästä pelin tappamatta ketään läpi, nopeuttaa mm. pomojen niittämistä todella paljon (tietenkin joudut ensiksi niittämään BB-kerhon tädit tappamatta niitä, samoin vistakartanossa frogit ja keräämään patsaat ;) )
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

nyt pitäisi metsästää näitä salaisia lisäkkeitä pelille. :D
Miten Bandana voi saada, jos vaatimuksena on tappamatta ketään koko pelin aikana (ei koske pomoja) esim. big manma pyörä kohtauksessa joutuu suojella sitä pekettiautoa siinähän on pakko tappaa, jos joku eksyy katolle. :rolleyes:


Koskee itseasiassa myös pomoja, BB-kerhon (beaty and the beast) tytöt voi päästä läpi käyttämättä tappavia luoteja (mm. patsaat kerätään näin), ainoa "sallittu" tappo on liquid.

Tainutus kranaatit kranaatin heittimeen, nukutusnuolet snipuun, ja pistol mk2. Ainiin ja tietenkin käsikranaatit tainuttaviksi.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Konami ei ole julkaissut näitä vielä, julkaistaan vasta myöhemmin.

Peli on muutenkin tosi helppo ja nopea läpipelattava (eka kerta 15h, toka meni 5h). Joten nuo salasanat ovat oikeasti tosi säälittäviä.
Mitä? Salasanat tosi säälittäviä!!!!!!!??
Jos nyt olet portable opsia ja acideja pelannut niin luulisi tietävän että salasanat aukaisevat mitä todennäköisemmin esineitä ja asioita, ei mitään länsimaisia ''get all guns, get god mode'' tjms....
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Ei se mitään... siis pysyykö aseet vaikka vaihtaa vaikeustasoo... ei ainakaan MGS3:ssa...mutta siinä pitää luoda oma save uudelle vaikeusasteelle...tai sitten korvata vanha
katsos selitän vielä tarkemmin. Esim nyt pelaat pelin läpi viimeiseksi tulee tallenus nimeltään act 5 end. Sen creadits jälkeen palaat päävalikkoon. Sieltä load game ja lataa se act 5 end minkä nyt tallensit viimeisenä. Nyt alkaa uusi peli ja valitset vaikeustason. Sen jälkeen olet ilman niitä aseita mitä sinulla oli viime pelissä, mutta saat sitten ne kaikki takaisin kun pääset sinne taloon, jossa tapaa mk II robotin ensimmäisen kerran.

PS. voit vaikka sitten jatkossa tallentaa siihen act 5 end tallennukseen tai tehdä uuden tallennuksen.

Koskee itseasiassa myös pomoja, BB-kerhon (beaty and the beast) tytöt voi päästä läpi käyttämättä tappavia luoteja (mm. patsaat kerätään näin), ainoa "sallittu" tappo on liquid.

Tainutus kranaatit kranaatin heittimeen, nukutusnuolet snipuun, ja pistol mk2. Ainiin ja tietenkin käsikranaatit tainuttaviksi.
meinaat varmaan ihmis hahmona, että voin hyvin käyttää tavallista asetta sitä vastaan kun heillä on vielä robottin puku päällä?

PS. mitä meinaat sillä patsaalla? olen kyllä saanu niiden naamoja, mutta en ole törmänyt patsoihin :) (paitsi olen act 1 parkkipaikalla löydänyt joku liquid patsaan) :p
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Olenko missannut jotain, koska olen pelaamassa toista kertaa peliä läpi eikä vieläkään tuonne Drebinin valikoimiin ole eksynyt noita Emotion luoteja/kranaatteja? Ainakin noilla erinnäisillä cheatti sivuilla annetaan ymmärtää että ne tulisivat myyntiin läpäisyn jälkeen.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Olenko missannut jotain, koska olen pelaamassa toista kertaa peliä läpi eikä vieläkään tuonne Drebinin valikoimiin ole eksynyt noita Emotion luoteja/kranaatteja? Ainakin noilla erinnäisillä cheatti sivuilla annetaan ymmärtää että ne tulisivat myyntiin läpäisyn jälkeen.
hmm minulle tuli heti toisen kerralla, kun pelasin yhden kerran läpi. mene siihen nukutuspistoolille ja paina kolmio näppäintä eiköhän siellä näy sitten muitakin nuolia kuin se nukutusnuoli. :rolleyes:
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Ite en ainakaan pysty ostamaan mitään nukutustarvikkeita. Liekö vaikeustasosta kiinni vai mistä?
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

meinaat varmaan ihmis hahmona, että voin hyvin käyttää tavallista asetta sitä vastaan kun heillä on vielä robottin puku päällä?

PS. mitä meinaat sillä patsaalla? olen kyllä saanu niiden naamoja, mutta en ole törmänyt patsoihin :) (paitsi olen act 1 parkkipaikalla löydänyt joku liquid patsaan) :p

Kuten tuossa aikaisemmin sanoin, niin ne on tainnutettava sekä beast että beauty hahmoissaan. Patsaan/nuken saat kun tainnutat sen beast hahmon.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Kuten tuossa aikaisemmin sanoin, niin ne on tainnutettava sekä beast että beauty hahmoissaan. Patsaan/nuken saat kun tainnutat sen beast hahmon.
ahaa nyt meni jakeluun.

PS eli suoraan sanoen kaikki pitää tainuttaa lukuun ottamatta liquit (robotti ja nyrkkeily taistelut) ja gekkoja? :)
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Tainutus kranaatit kranaatin heittimeen, nukutusnuolet snipuun, ja pistol mk2. Ainiin ja tietenkin käsikranaatit tainuttaviksi.

ja air-rounds:it haulikkoon. Siinähän sitä arsenaalia onkin, ja mikään ei noista ole kuolettava.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Ite en ainakaan pysty ostamaan mitään nukutustarvikkeita. Liekö vaikeustasosta kiinni vai mistä?

Muistaakseni Big Boss Hard:illa pystyi ostelemaan mitä mieli teki mutta nyt kun parhaillaan pelaan tuota The Boss Extreme:ä niin näyttää olevan niin, että nuo anestesia ja tyrmäys jutut puuttuvat tuolta kaupasta.

Aleksi0:
hmm minulle tuli heti toisen kerralla, kun pelasin yhden kerran läpi. mene siihen nukutuspistoolille ja paina kolmio näppäintä eiköhän siellä näy sitten muitakin nuolia kuin se nukutusnuoli.

Pistooli? Eikö tuo Mosin Nagant kivääri ole ainoa ase jolla noita Emotion luoteja/nuolija voi käyttää?

Voi muuten johtua tuosta vaikeusasteesta, etten saa käyttööni noita Emotion ammuksia... .
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 -peliapu

Muistaakseni Big Boss Hard:illa pystyi ostelemaan mitä mieli teki mutta nyt kun parhaillaan pelaan tuota The Boss Extreme:ä niin näyttää olevan niin, että nuo anestesia ja tyrmäys jutut puuttuvat tuolta kaupasta.



Eikö Mosin Nagant ole ainoa ase jolla noita Emotion luoteja/nuolija voi käyttää?

Voi muuten johtua tuosta vaikeusasteesta, etten saa käyttööni noita Emotion ammuksia... .
ehkä. itse pelasin sille toinen vika big boss vaikeustasoa siellä ainakin oli. tällä hetkellä minulla on käytössä se alku pistooli ja jonkinlainen snipu. Keltainen on paras :D kaveri nauraa ja ampuu nappi pohjaan omia kavereita.
 
Ylös Bottom